jimny motor jupsib
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
ei tea pritsungist ja compust midagi, aga mul oli kunagi wv golf 2 vaakum karbussiga, ja sellel oli täpselt sama jama, mõtlesin et äkki on kuidagi vaakumiga seotud. Probleemist sain lahti ainult auto maha müües.
Ei tea kust Jimnyl see hubide vaakum tuleb, aga kui manuaalsed lukud panna ja vaakumvoolikud ripakile jätta, siis äkki...... miskit.
Ei tea kust Jimnyl see hubide vaakum tuleb, aga kui manuaalsed lukud panna ja vaakumvoolikud ripakile jätta, siis äkki...... miskit.
-
- Rookie
- Postitusi: 19
- Liitunud: L Jaan 10, 2009 11:59 pm
- Asukoht: Valgamaa / Tartu
Arvuti järgi kõik korras.
Tellisin bensupumba ära ja kui see kohale jõuab, siis paak maha.
On siis filter umbes või pump läbi või süütepoolid.
Siin üks luksepp, kes neid RMK erinevaid suzusid remontind on, kinnitas et ta on sarnaste sümptomite peale edukalt rohkem kui kaks pumpa vahetanud.
Pumba asi tundub loogiline küll - kui see kulunud ja suure bensutarbimise korral ei jõua vajalikku rõhku hoida...
Kui paak ja filter puhastatud ja pump vahetatud annan teada mis sai.
päikest,
Hannes
Tellisin bensupumba ära ja kui see kohale jõuab, siis paak maha.
On siis filter umbes või pump läbi või süütepoolid.
Siin üks luksepp, kes neid RMK erinevaid suzusid remontind on, kinnitas et ta on sarnaste sümptomite peale edukalt rohkem kui kaks pumpa vahetanud.
Pumba asi tundub loogiline küll - kui see kulunud ja suure bensutarbimise korral ei jõua vajalikku rõhku hoida...
Kui paak ja filter puhastatud ja pump vahetatud annan teada mis sai.
päikest,
Hannes
-
- Rookie
- Postitusi: 19
- Liitunud: L Jaan 10, 2009 11:59 pm
- Asukoht: Valgamaa / Tartu
Seda vaakumit ma kahtlustasin ühena esimestest asjadest. Kuna see auto näeb asfalti väga harva, siis lükkasin juba ammu suuremate südametunnistuspiinadeta hubid lukustatud asendisse ja võtsin vaakumi tagant ära. Rummu juures on voolik aasana ühe otsa pealt teise peale et sitt sisse ei läheks ja sisselaskest tulev vaakum tõmbab ainult lülitit, et armatuuris tuli põleks.ubin kirjutas:ei tea pritsungist ja compust midagi, aga mul oli kunagi wv golf 2 vaakum karbussiga, ja sellel oli täpselt sama jama, mõtlesin et äkki on kuidagi vaakumiga seotud. Probleemist sain lahti ainult auto maha müües.
Ei tea kust Jimnyl see hubide vaakum tuleb, aga kui manuaalsed lukud panna ja vaakumvoolikud ripakile jätta, siis äkki...... miskit.
Mulle tundub, ja tõesti ainult tundub, et need hubid vaakumit ikka lekivad ka päris korralikult.
-
- Rookie
- Postitusi: 19
- Liitunud: L Jaan 10, 2009 11:59 pm
- Asukoht: Valgamaa / Tartu
Kui esimest korda sensoriga jama oli hakkas mootori tuli põlema, teisel korral märguannet ei andnud, kontrollisin igaksjuhuk voolikut ja selgus et seal oli auk sees! Peale vooliku vahetamist jama kadus, või korra proovida ja lihtaslt vooliku korraks lahti võtta ja kui midagi ei muutu proovi vooliku vahetamist!
Vaakumis ma ei usu, et probleem on. Manuaalsed rummulukud juba paigaldasin poolteist aastat tagasi ja panin voolikutele pimed ette, aga see mootori puterdamine hakkas pihta umbes pool aastat tagasi. Kui just pimed pole voolikutel eest ära tulnud ja põhjustabki mingit jama äkki. Peab üle vaatama.valaskalakene kirjutas:Seda vaakumit ma kahtlustasin ühena esimestest asjadest. Kuna see auto näeb asfalti väga harva, siis lükkasin juba ammu suuremate südametunnistuspiinadeta hubid lukustatud asendisse ja võtsin vaakumi tagant ära. Rummu juures on voolik aasana ühe otsa pealt teise peale et sitt sisse ei läheks ja sisselaskest tulev vaakum tõmbab ainult lülitit, et armatuuris tuli põleks.ubin kirjutas:ei tea pritsungist ja compust midagi, aga mul oli kunagi wv golf 2 vaakum karbussiga, ja sellel oli täpselt sama jama, mõtlesin et äkki on kuidagi vaakumiga seotud. Probleemist sain lahti ainult auto maha müües.
Ei tea kust Jimnyl see hubide vaakum tuleb, aga kui manuaalsed lukud panna ja vaakumvoolikud ripakile jätta, siis äkki...... miskit.
Mulle tundub, ja tõesti ainult tundub, et need hubid vaakumit ikka lekivad ka päris korralikult.
Mul kunagi Galandil Check Engine tuli põlema hakkas. Mingeid muutusi mootori töös ei olnud. Töötas täpselt sama hästi kui enne. Veakood näitas MAP Sensori mitte korrasolekut. Esinduses taheti selle eest tiba üle 5 kilo saada. Sebisin siis ise 2kiloga uue sensori. Panin külge. CE tuli kustus, aga mingeid muutusi mootori töös ei olnud. Töötas ikka sama hästi.
MAP sensor on vaakumi/rõhu andur sisselaske kollektoril.enx kirjutas: Kas sellel MAP sensoril ka mingi Eesti keelne nimetus on äkki?
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
-
- Rookie
- Postitusi: 19
- Liitunud: L Jaan 10, 2009 11:59 pm
- Asukoht: Valgamaa / Tartu
Nonii, bensupump vahetatud, paak ja filter puhtaks pestud.
Mootor tunduvalt särtsakam kui enne ja olukordadest, kus enne oleks hing kinni olnud kindlalt tuli lahedalt läbi.
Aga pikema paksus lumes piinamise peale võttis lötutama nagu vanasti:(((
Nüüd on poolteist päeva normaalkasutuse juures toiminud. Enne jukerdas ikka mitmeid kordi päevas. Normaalkasutus antud kontekstis on põlluvaheteed ja teedeta maastik kust keegi lund pole lükand, pool ajast kaheteljeline suht suur haagis järel, kohati kuni tonn peal.
Vahepeal surfasin ingliskeelsetes foorumites ja sealt selgus, et korduvalt on täpselt sarnaste sümptomite korral abi saanud nukk/väntvõlli anduri vahetusest. Kusjuures samast sain ka meetodi, kuidas võllide andureid testida - kui jälle lötutama hakkab siis andurile midagi peale piserdada, mis ta maha jahutab. Vett, wd40, mul on siin alkoholi baasil elektroonika kontaktide puhastamise aerosool käepärast. Kui andur vanaduse ja temperatuuri koosmõjul valetama kipub on see kohe tunda.
Aerosool autosse ja õhtupoole lähen vaatan, kas saan looma köhima.
Mootor tunduvalt särtsakam kui enne ja olukordadest, kus enne oleks hing kinni olnud kindlalt tuli lahedalt läbi.
Aga pikema paksus lumes piinamise peale võttis lötutama nagu vanasti:(((
Nüüd on poolteist päeva normaalkasutuse juures toiminud. Enne jukerdas ikka mitmeid kordi päevas. Normaalkasutus antud kontekstis on põlluvaheteed ja teedeta maastik kust keegi lund pole lükand, pool ajast kaheteljeline suht suur haagis järel, kohati kuni tonn peal.
Vahepeal surfasin ingliskeelsetes foorumites ja sealt selgus, et korduvalt on täpselt sarnaste sümptomite korral abi saanud nukk/väntvõlli anduri vahetusest. Kusjuures samast sain ka meetodi, kuidas võllide andureid testida - kui jälle lötutama hakkab siis andurile midagi peale piserdada, mis ta maha jahutab. Vett, wd40, mul on siin alkoholi baasil elektroonika kontaktide puhastamise aerosool käepärast. Kui andur vanaduse ja temperatuuri koosmõjul valetama kipub on see kohe tunda.
Aerosool autosse ja õhtupoole lähen vaatan, kas saan looma köhima.
-
- Rookie
- Postitusi: 19
- Liitunud: L Jaan 10, 2009 11:59 pm
- Asukoht: Valgamaa / Tartu
Nonii, vända asendi andur vahetatud ja paagi jagu bensu ära põletatud. Toimib ilma köhimata. Ptui, ptui ptui:)
Veel üks küsimus Jimny omanikele - kus kohas teil normaalsel töötemperatuuril temperatuuri kella osuti asub?
Mul on täpselt skaala keskel, nii et osuti katab ära need lainekesed temperatuuri märgil. Tundub et mootor on jahedavõitu. Salongi puhub ka sellist jeeli jeeli leiget õhku.
päikest,
Veel üks küsimus Jimny omanikele - kus kohas teil normaalsel töötemperatuuril temperatuuri kella osuti asub?
Mul on täpselt skaala keskel, nii et osuti katab ära need lainekesed temperatuuri märgil. Tundub et mootor on jahedavõitu. Salongi puhub ka sellist jeeli jeeli leiget õhku.
päikest,
Salongiradikas umbes.valaskalakene kirjutas:Nonii, vända asendi andur vahetatud ja paagi jagu bensu ära põletatud. Toimib ilma köhimata. Ptui, ptui ptui:)
Veel üks küsimus Jimny omanikele - kus kohas teil normaalsel töötemperatuuril temperatuuri kella osuti asub?
Mul on täpselt skaala keskel, nii et osuti katab ära need lainekesed temperatuuri märgil. Tundub et mootor on jahedavõitu. Salongi puhub ka sellist jeeli jeeli leiget õhku.
päikest,
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Mul suvel keskel ja talvel isegi nõksu alla, puhub ikka sooja aga jaotus kehva, ei puhu küljeaknaid tuuleklaasi reziimil puhtaks, jäävad ainult peegliaugud. Eelmine talv panin radika ette katte, siis hidis näidikut keskel, aga lumes sumbates õnnestus keema ajada, siis tõusis osuti ikka üles välja.
Ei tea kas on olemas ka talve termokat, pole viitsinud uurida.
Ei tea kas on olemas ka talve termokat, pole viitsinud uurida.