jimny motor jupsib

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

riho123
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: P Jaan 18, 2009 2:32 pm
Asukoht: Pärnu-Tartu

Postitus Postitas riho123 »

Tasuks kontrollida ka MAP sensorit või selle voolikut. Mu enda masinal oli ka taoline viga, vahetasin MAP sensori vooliku välja ja peale seda kõik oli tip top.
Kasutaja avatar
ubin
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: L Dets 04, 2004 11:28 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ubin »

ei tea pritsungist ja compust midagi, aga mul oli kunagi wv golf 2 vaakum karbussiga, ja sellel oli täpselt sama jama, mõtlesin et äkki on kuidagi vaakumiga seotud. Probleemist sain lahti ainult auto maha müües.
Ei tea kust Jimnyl see hubide vaakum tuleb, aga kui manuaalsed lukud panna ja vaakumvoolikud ripakile jätta, siis äkki...... miskit. :roll:
valaskalakene
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: L Jaan 10, 2009 11:59 pm
Asukoht: Valgamaa / Tartu

Postitus Postitas valaskalakene »

Arvuti järgi kõik korras.
Tellisin bensupumba ära ja kui see kohale jõuab, siis paak maha.
On siis filter umbes või pump läbi või süütepoolid.
Siin üks luksepp, kes neid RMK erinevaid suzusid remontind on, kinnitas et ta on sarnaste sümptomite peale edukalt rohkem kui kaks pumpa vahetanud.
Pumba asi tundub loogiline küll - kui see kulunud ja suure bensutarbimise korral ei jõua vajalikku rõhku hoida...
Kui paak ja filter puhastatud ja pump vahetatud annan teada mis sai.

päikest,

Hannes
valaskalakene
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: L Jaan 10, 2009 11:59 pm
Asukoht: Valgamaa / Tartu

Postitus Postitas valaskalakene »

ubin kirjutas:ei tea pritsungist ja compust midagi, aga mul oli kunagi wv golf 2 vaakum karbussiga, ja sellel oli täpselt sama jama, mõtlesin et äkki on kuidagi vaakumiga seotud. Probleemist sain lahti ainult auto maha müües.
Ei tea kust Jimnyl see hubide vaakum tuleb, aga kui manuaalsed lukud panna ja vaakumvoolikud ripakile jätta, siis äkki...... miskit. :roll:
Seda vaakumit ma kahtlustasin ühena esimestest asjadest. Kuna see auto näeb asfalti väga harva, siis lükkasin juba ammu suuremate südametunnistuspiinadeta hubid lukustatud asendisse ja võtsin vaakumi tagant ära. Rummu juures on voolik aasana ühe otsa pealt teise peale et sitt sisse ei läheks ja sisselaskest tulev vaakum tõmbab ainult lülitit, et armatuuris tuli põleks.
Mulle tundub, ja tõesti ainult tundub, et need hubid vaakumit ikka lekivad ka päris korralikult.
valaskalakene
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: L Jaan 10, 2009 11:59 pm
Asukoht: Valgamaa / Tartu

Postitus Postitas valaskalakene »

riho123 kirjutas:Tasuks kontrollida ka MAP sensorit või selle voolikut. Mu enda masinal oli ka taoline viga, vahetasin MAP sensori vooliku välja ja peale seda kõik oli tip top.
ja mootori tuli ei põlend?
riho123
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: P Jaan 18, 2009 2:32 pm
Asukoht: Pärnu-Tartu

Postitus Postitas riho123 »

Kui esimest korda sensoriga jama oli hakkas mootori tuli põlema, teisel korral märguannet ei andnud, kontrollisin igaksjuhuk voolikut ja selgus et seal oli auk sees! Peale vooliku vahetamist jama kadus, või korra proovida ja lihtaslt vooliku korraks lahti võtta ja kui midagi ei muutu proovi vooliku vahetamist!
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas enx »

valaskalakene kirjutas:
ubin kirjutas:ei tea pritsungist ja compust midagi, aga mul oli kunagi wv golf 2 vaakum karbussiga, ja sellel oli täpselt sama jama, mõtlesin et äkki on kuidagi vaakumiga seotud. Probleemist sain lahti ainult auto maha müües.
Ei tea kust Jimnyl see hubide vaakum tuleb, aga kui manuaalsed lukud panna ja vaakumvoolikud ripakile jätta, siis äkki...... miskit. :roll:
Seda vaakumit ma kahtlustasin ühena esimestest asjadest. Kuna see auto näeb asfalti väga harva, siis lükkasin juba ammu suuremate südametunnistuspiinadeta hubid lukustatud asendisse ja võtsin vaakumi tagant ära. Rummu juures on voolik aasana ühe otsa pealt teise peale et sitt sisse ei läheks ja sisselaskest tulev vaakum tõmbab ainult lülitit, et armatuuris tuli põleks.
Mulle tundub, ja tõesti ainult tundub, et need hubid vaakumit ikka lekivad ka päris korralikult.
Vaakumis ma ei usu, et probleem on. Manuaalsed rummulukud juba paigaldasin poolteist aastat tagasi ja panin voolikutele pimed ette, aga see mootori puterdamine hakkas pihta umbes pool aastat tagasi. Kui just pimed pole voolikutel eest ära tulnud ja põhjustabki mingit jama äkki. Peab üle vaatama.
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas enx »

riho123 kirjutas:Tasuks kontrollida ka MAP sensorit või selle voolikut. Mu enda masinal oli ka taoline viga, vahetasin MAP sensori vooliku välja ja peale seda kõik oli tip top.
Kas sellel MAP sensoril ka mingi Eesti keelne nimetus on äkki? :oops:
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

Mul kunagi Galandil Check Engine tuli põlema hakkas. Mingeid muutusi mootori töös ei olnud. Töötas täpselt sama hästi kui enne. Veakood näitas MAP Sensori mitte korrasolekut. Esinduses taheti selle eest tiba üle 5 kilo saada. Sebisin siis ise 2kiloga uue sensori. Panin külge. CE tuli kustus, aga mingeid muutusi mootori töös ei olnud. Töötas ikka sama hästi.
enx kirjutas: Kas sellel MAP sensoril ka mingi Eesti keelne nimetus on äkki? :oops:
MAP sensor on vaakumi/rõhu andur sisselaske kollektoril.
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
valaskalakene
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: L Jaan 10, 2009 11:59 pm
Asukoht: Valgamaa / Tartu

Postitus Postitas valaskalakene »

Nonii, bensupump vahetatud, paak ja filter puhtaks pestud.
Mootor tunduvalt särtsakam kui enne ja olukordadest, kus enne oleks hing kinni olnud kindlalt tuli lahedalt läbi.
Aga pikema paksus lumes piinamise peale võttis lötutama nagu vanasti:(((
Nüüd on poolteist päeva normaalkasutuse juures toiminud. Enne jukerdas ikka mitmeid kordi päevas. Normaalkasutus antud kontekstis on põlluvaheteed ja teedeta maastik kust keegi lund pole lükand, pool ajast kaheteljeline suht suur haagis järel, kohati kuni tonn peal.
Vahepeal surfasin ingliskeelsetes foorumites ja sealt selgus, et korduvalt on täpselt sarnaste sümptomite korral abi saanud nukk/väntvõlli anduri vahetusest. Kusjuures samast sain ka meetodi, kuidas võllide andureid testida - kui jälle lötutama hakkab siis andurile midagi peale piserdada, mis ta maha jahutab. Vett, wd40, mul on siin alkoholi baasil elektroonika kontaktide puhastamise aerosool käepärast. Kui andur vanaduse ja temperatuuri koosmõjul valetama kipub on see kohe tunda.
Aerosool autosse ja õhtupoole lähen vaatan, kas saan looma köhima.
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas enx »

Selle anduritele peale piserdamise värgi proovisin järgi. Ei teinud paremaks midagi. Peab vist ka uut bensiini pumpa tellima minema.
valaskalakene
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: L Jaan 10, 2009 11:59 pm
Asukoht: Valgamaa / Tartu

Postitus Postitas valaskalakene »

Nonii, vända asendi andur vahetatud ja paagi jagu bensu ära põletatud. Toimib ilma köhimata. Ptui, ptui ptui:)

Veel üks küsimus Jimny omanikele - kus kohas teil normaalsel töötemperatuuril temperatuuri kella osuti asub?
Mul on täpselt skaala keskel, nii et osuti katab ära need lainekesed temperatuuri märgil. Tundub et mootor on jahedavõitu. Salongi puhub ka sellist jeeli jeeli leiget õhku.

päikest,
Kasutaja avatar
ngumarek
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 133
Liitunud: P Nov 30, 2008 1:32 am
Asukoht: saaremaa

Postitus Postitas ngumarek »

Minul on ka osuti keskel ja puhub küll sooja.
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Postitus Postitas differ »

valaskalakene kirjutas:Nonii, vända asendi andur vahetatud ja paagi jagu bensu ära põletatud. Toimib ilma köhimata. Ptui, ptui ptui:)

Veel üks küsimus Jimny omanikele - kus kohas teil normaalsel töötemperatuuril temperatuuri kella osuti asub?
Mul on täpselt skaala keskel, nii et osuti katab ära need lainekesed temperatuuri märgil. Tundub et mootor on jahedavõitu. Salongi puhub ka sellist jeeli jeeli leiget õhku.

päikest,
Salongiradikas umbes.
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Kasutaja avatar
ubin
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: L Dets 04, 2004 11:28 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ubin »

Mul suvel keskel ja talvel isegi nõksu alla, puhub ikka sooja aga jaotus kehva, ei puhu küljeaknaid tuuleklaasi reziimil puhtaks, jäävad ainult peegliaugud. Eelmine talv panin radika ette katte, siis hidis näidikut keskel, aga lumes sumbates õnnestus keema ajada, siis tõusis osuti ikka üles välja.
Ei tea kas on olemas ka talve termokat, pole viitsinud uurida.
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”