Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
TERE KÖIGILE. OLEN SIIN FOORUMIS ESIMEST KORDA SEEPÄRAST ÄRGE VALUSALT LÖÖGE. SOOVIKSIN TEADA SAADA, KAS UAZIKU KÄIGU- JA VAHEKAST KANNATAVAD VÄLJA GAZ-66 SILLAD?(MOOTOR 2,5TD)
raix77 kirjutas:kas mootori suhtes on mingeid soovitusi? äkki mingi traktori oma!?
Nii. Mõtle nüüd kõigepealt, mida sa ehitada tahad, siis räägi seda meile ka. Milleks üldse oleks vaja need 66 sillad sinna alla panna, kui need teevad auto kohe raskemaks. Nüüd juba mõtled mingi traktori mootori peale... Metsas ja mudas liikumiseks muutub selline traktori mootori ja 66 sildadega masin juba tiba raskeks, või mis...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Markol õigus - 66 sillad on kuradima rasked (ca 300 kg/tk).
Mingiks postipuuriks või muuks rasketööks väga head auto alla, aga mõtle sellele, et metsaauto all kaaluvad siis ainuüksi sillad sul juba 600 kg.
Rääkimata sellest, et nad on kaunikesti laiad ja esisild ka suht viletsa pöördenurgaga - manööverdamine läheb raskeks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
oma lolli peaga mötlesin, et läbivus läheb paremaks aga kui asi töesti nii hull siis teen originaan sillad korda. masinat tahan teha metsas käimiseks, sest ükski traktor pole nii kaugele jöudnud.(vajuvad enne ära)
See ju Sul siis juba soo, mitte mets.
Tasuks pigem mõelda suurema kandepinnaga rehvidele. Difrilukud on head asjad läbivuse parandamiseks, aga ettevaatust kõval pinnal, võid oma maššina päris ära lõhkuda.
jah pehmemad,aga metsas kännuotsas läheb ka paremini katki kui niva kombaini rehvid. meil metsaveo kärul on olnud mõlemad T-150 kui niva omad ja vastupidavuselt niva omad paremad!