1. leht 2-st

UAZ 452

Postitatud: E Jaan 17, 2022 12:49 pm
Postitas siim0008
Tervit,
Pöördun siia vähe teadjamate meeste poole, nimelt on uaziku (poolpika kabiiniga kastikas) taastamine käsil ja uurin, et kas keegi teab kus kohast oleks võimalik esiuste poritiiva ääri saada, otsisin netist, aga ei suutnud välja nuhkida, et kas selliseid asju üldse saada on.

Masin ise siis selline
Masin ise siis selline
IMG_20211228_134007.jpg (3.15 MiB) Vaadatud 1966 korda

Re: UAZ 452

Postitatud: E Jaan 17, 2022 1:05 pm
Postitas taxopets
Olemas on olnud.. Nägin UAZ-i poes aastaid tagasi. Hetkel kotikaubandus Venemaaga lakanud ja igasugu juppidega tuuga.

Re: UAZ 452

Postitatud: T Jaan 18, 2022 8:42 am
Postitas siim0008
taxopets kirjutas:
E Jaan 17, 2022 1:05 pm
Olemas on olnud.. Nägin UAZ-i poes aastaid tagasi. Hetkel kotikaubandus Venemaaga lakanud ja igasugu juppidega tuuga.
Selge, tuleb siis nende veneauto osadega tegelevate poodidega ühendust võtta ja äkki nemad teavad, et kus kohast ja kuidas.

Re: UAZ 452

Postitatud: K Jaan 19, 2022 7:05 pm
Postitas Soolapuhuja
Netipood venes .vist oli St.Peterburis " Avtogur 73." seal olemas kõik kere detailid 452-le . iseasi kuidas kätte saab ?.

Re: UAZ 452

Postitatud: K Jaan 19, 2022 9:50 pm
Postitas siim0008
Soolapuhuja kirjutas:
K Jaan 19, 2022 7:05 pm
Netipood venes .vist oli St.Peterburis " Avtogur 73." seal olemas kõik kere detailid 452-le . iseasi kuidas kätte saab ?.
Suur tänu info eest, vaatasin ja tõesti on kõik olemas, nüüd pean oma tuttavad välja otsima kes vene vahet sõidavad, äkki nad saavad mind aidata, sest seda postiga saatmise asja ei tea, paar aastat tagasi tulid küll venest ostetud asjad kohale, need küll polnud auto jupid, aga toll neid ei torkinud.

Re: UAZ 452

Postitatud: L Jaan 29, 2022 4:41 pm
Postitas siim0008
On saanud nüüd vaikselt masinat juba rappima hakata, et liivapritsi saata, algul ei tundunudgi asi nii hull, aga mida rohkem asju ja polstrit ees ära võtta, seda rohkem üllatusi välja tuleb.
Mida teadjamad mehed raamiga soovitavad teha, et kas ainult puhastada ja värvida või tsinkida ka veel, pole raamist küll täit ülevaade veel, järgmise nädala jooksul saan vast kabiini maha ja siis saan täpse ülevaate olukorrast, vb pean hoopis uut raami otsima hakkama.

Re: UAZ 452

Postitatud: L Jaan 29, 2022 4:43 pm
Postitas siim0008
Paar pilti veel

Re: UAZ 452

Postitatud: L Jaan 29, 2022 5:48 pm
Postitas taxopets
Mina tegin nii. Liivaprits+happekrunt+veokavärv. 10+ aastat ja ei roostepoegagi.

Re: UAZ 452

Postitatud: P Veebr 13, 2022 2:09 pm
Postitas siim0008
Nii vahepeal on saanud asja kallal vaikselt tegutsetud ja nüüd kabiin maas ja tundub, et tuleb uut raami otsima hakata, rooste on oma töö teinud selle kohapeal kus raam on topelt ja raami alumine külg on tagumisest vedrukapist peaaegu esimeseni läbi roostetanud.

Re: UAZ 452

Postitatud: P Veebr 13, 2022 2:14 pm
Postitas siim0008
Paar klõpsu veel

Re: UAZ 452

Postitatud: P Veebr 13, 2022 2:16 pm
Postitas siim0008
taxopets kirjutas:
L Jaan 29, 2022 5:48 pm
Mina tegin nii. Liivaprits+happekrunt+veokavärv. 10+ aastat ja ei roostepoegagi.
Pean ka siis sedamoodi tema.

Re: UAZ 452

Postitatud: P Veebr 13, 2022 2:51 pm
Postitas v6sa
Virtuaalne õlalepatsutus minu ja Krooksu poolt.

NIng kui raamil on kehtivad dokumendid, siis säilinud raaminumber on oluline väärtus.

Re: UAZ 452

Postitatud: P Veebr 13, 2022 3:18 pm
Postitas Uaz 452turbotiisel
Tere minuteada raamil ei ole nr vaid on kuudis paremal pool päikesesirmi taga.

Re: UAZ 452

Postitatud: P Veebr 13, 2022 3:48 pm
Postitas v6sa
Uaz 452turbotiisel kirjutas:
P Veebr 13, 2022 3:18 pm
Tere minuteada raamil ei ole nr vaid on kuudis paremal pool päikesesirmi taga.
Raami number on parema tagaratta taga. Enamasti ei ole säilinud.

KUI autol on kehtivad dokumendid ja seal on raami number kirjas, siis on väga kasulik see number remondi ajal "säilitada". Kui dokumente ei ole ja neid poel plaanis ka tekitada, siis palun eelpoolkirjutatu jätta tähelepanuta.

Re: UAZ 452

Postitatud: P Veebr 13, 2022 4:02 pm
Postitas siim0008
jaan mmc kirjutas:
P Veebr 13, 2022 2:34 pm
Sellised poolpikad on vist üksjagu haruldased, tore on kui eluvaimu sissepuhud. Keretööde maht ja kulu on suur ja et vähem vigu oleks, katsu mõni keremees kohale tuua, ainult piltide järgi on raske midagi objektiivset soovitada. Kui õnnestub nendega kokkupuutunud plekksepp leida on eriti hea, isegi kui on nõus vaid kontsulteerima ja mitte ettevõtma. Ja ära kiirusta raami utiliseerima enne kui parem olemas.
See konkreetne isend on nende poolpikkade masinate esiisaks, kui minu info on korrektne, see on karksis lõpuni tehtud, kui vaatate, siis kõigil teistel on tagumine uks teisel pool ja käib teist pidi lahti, sellel olid turvalukud ja lülitid uksel peal, et kui uks lahti oli, siis käima ei saanud, ilma nende lisadeta arvele seda ei võetud kuna uks käib vale pidi.
Täitsa tuttav keremees olemas kes vanade masinate taastamisega leiba teenibgi. Raami ma vaatan pesen puhtaks ja siis vaatan, kas on mõtet keevitama hakata.