1. leht 2-st

UAZ 469 MB

Postitatud: R Nov 15, 2019 12:05 pm
Postitas knaap1
Sai umbes 20 aastat hästi teeninud UAZ põhjalikumaks remondiks sooja garaazi tuua. Aastate jooksul on auto suht talutavaks ja sõidetavaks tehtud. Nüüd on raam täitsa läbi. Rohkem lappida ilmselt enam ei tasu ja vaja korralikum alla panna. Uksed ka nii läbi, et väiksemaid asju küljekasti enam panna ei kannata, kukuvad läbi. Kunagi panid ühed naljahambad MB märgi ette ja sinna see jäigi, sobib küll. Kuigi mootor on Fordi 2,5 TD, siit samast foorumist kunagi ostetud.
Kui keegi teab kedagi, kellel võiks olla talutavad uksed saadaval, siis info on väga teretulnud. vaja ühte juhipoolset ja kahte parempoolset. Selle alumise otsa uue ehitamine suht tüütu töö ja eelistaks selliseid kus vaja minimaalselt keevitada või parem üldse korralikumad.
Saadaval korraliku raami kohta ka info väga teretulnud.
uaz 469 MB 4x4.JPG
uaz 469 MB 4x4.JPG (211.82 KiB) Vaadatud 6412 korda
kapotialune 4x4.JPG
kapotialune 4x4.JPG (283.35 KiB) Vaadatud 6412 korda

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: P Nov 17, 2019 1:55 pm
Postitas ibra
Mersu märk antud autole sobib, sest mersu ongi selline roosteuss või veelgi hullem.

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: K Nov 27, 2019 12:42 pm
Postitas knaap1
omal on 1 uks olemas, aga seisnud aastaid pööningul ja terve pind väikseid roosteplekke täis. läbivat roostet pole. kui neid lõpuni maha lihvima hakata, siis ei jää uksest eriti midagi järele. muidu ukse raam ja seestpoolt väga korralik.
Oskab keegi nõu anda, mis selle pinnaga teha, et rooste värvi alt kiiresti välja ei hakkaks tulema?
uks roostega.JPG
uks roostega.JPG (185.07 KiB) Vaadatud 6172 korda

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: K Nov 27, 2019 3:28 pm
Postitas puhvel
Olen pannud "Dinitroli" rooste muundajat, kestab miski pool aastat küll siis uuesti.
Aerosool.
Ka värvitud pinnast kui tuleb rooste lasen peale ja tõmbab mustaks rooste koha.
See pool aastat ongi kui värvitud pinnast ronib rooste läbi, alge jääb ju sinna alla ikkagi.
Sinu puhul peaks kauem kestma.

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: E Dets 02, 2019 5:41 pm
Postitas Leo Tõnson
küsin, kuidas selle mootoriga rahul oled (kiirus, jõud,..) või jääb lahjaks ja aeglaseks

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: T Dets 03, 2019 11:10 am
Postitas knaap1
Tavakasutuses on sellel mootoril minu jaoks jõudu küll, rallit ei sõida. Vajadusel annab vabalt ka sellised pöörded välja, et lööb mudas rehvi mustri puhtaks. Kuna mõlemas sillas on ka difri-lukud, siis kinni jäämiseks peab ikka kõvasti põhja peale jääma. kiirusega on see lugu, et ega üle 60...70 km/h eriti mugav enam sõita ei ole, sest hakkab väga kõvasti häält tegema. Mul on otsas UAZ originaalkast ja sellega võiks veel rahulikult 5. ja 6. käik juures olla. Ma olen isegi korra mõelnud, vahetada ära tigu-taldrik, et ülekannet kiiremaks saada. Kastikal on vist kiiremad ülekanded. Samas loogiliselt mõeldes sellel eriti mõtet ei ole, sest käin sellega jahil ja kasutan muuks otstarbeks lähipiirkonnas sõitmiseks. Kui väga kiire käes, siis kannatab lühiajaliselt ka 85....90 km/h vajutada.
Töötab juba mitu aastat suht stabiilselt ja kütusekulu võrreldes originaalmootoriga vist poole väiksem. Mul on lisaks kastikas bensiinimootoriga ja seega võrdlus endal olemas.

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: R Jaan 03, 2020 3:48 pm
Postitas knaap1
Selline küsimus on, et kas UAZ 469 ja UAZ 3151 esivedrudel (või esivedrustusel) on midagi muud ka vahet peale selle, et kinnitused raamil on ümber pööratud?

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: K Mär 25, 2020 4:17 pm
Postitas knaap1
Suht tüütu töö on see raami vahetus, vaja kõik algosadeks võtta. Aga nüüd on uus raam garaazis ja saab hakata uuesti juppe külge panema. Lisaks on mugav sellise tööga kõik liikuvad sõlmed üle kontrollida.
Jätkuvalt olen huvitatud ka korralikest ustest, sest enda omasid ei tasu remontida.
raam uus 4x4.JPG
raam uus 4x4.JPG (510.24 KiB) Vaadatud 4732 korda

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: K Mär 25, 2020 9:17 pm
Postitas poiss
Lõika alumise hinge alt kõik maha. Ja ustele pane kas või tõmmatud võrk põhja, et õllepurgid uste avades loigus ei ujuks!

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: T Apr 28, 2020 4:46 pm
Postitas knaap1
Üks difri laager oli laiali jooksnud. Kuna sild sai algosadeks võtta, siis oli mõistlik kõik tihendid-laagrid ära vahetada. Osad eriti midagi ei maksnud, aga tööd oli 3 päeva.
esisild.jpg
esisild.jpg (93.37 KiB) Vaadatud 4376 korda
esisild2.jpg
esisild2.jpg (81.15 KiB) Vaadatud 4376 korda
esisild3.JPG
esisild3.JPG (234.28 KiB) Vaadatud 4376 korda

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: T Apr 28, 2020 4:49 pm
Postitas knaap1
Pika otsimise peale olen saanud mõlemad päris korralikud vasakpoolsed uksed.
Jätkuvalt otsin kahte parempoolset korraliku ust. Väike pindmine rooste ei tee midagi, aga keevitusega ei taha tegeleda.

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: K Mai 06, 2020 3:11 pm
Postitas Leo Tõnson
Pakkuda komplekt kasutatuid uksi tel, 5044886

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: E Nov 30, 2020 9:14 am
Postitas knaap1
kas UAZ sidurikettal on vahet ka kumba pidi sisse panna. Seda tean, et UAZ originaalmootorisse käib ainult ühte pidi. mul on see ketas fordi mootoris ja küsimus on selles, et kas ketta enda jaoks on vahet kumba pidi sees?

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: R Okt 22, 2021 10:57 am
Postitas knaap1
Asi liigub aeglaselt aga kindlalt ja ega tegelikult kiiret pole ka. Kõik augud lapitud ja värv ka kerel peal.
Jätkuvalt on huvi korralike parempoolsete uste vastu, kui kellelgi pakkuda. Vasakpoolsed olen juba saanud suht korralikud.
tel 5088657
247565222_902531003965055_9095878094533784398_n.jpg
247565222_902531003965055_9095878094533784398_n.jpg (92.43 KiB) Vaadatud 2126 korda

Re: UAZ 469 MB

Postitatud: T Okt 26, 2021 9:59 am
Postitas knaap1
tekkis selline mõte, et paneks esiklaasi ühes tükis. Kas on kellelgi pakkuda sellist müüa või saab neid lasta lõigata kuskil? Mis iganes info on teretulnud.