UAZ 469 MB
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ 469 MB
Sai umbes 20 aastat hästi teeninud UAZ põhjalikumaks remondiks sooja garaazi tuua. Aastate jooksul on auto suht talutavaks ja sõidetavaks tehtud. Nüüd on raam täitsa läbi. Rohkem lappida ilmselt enam ei tasu ja vaja korralikum alla panna. Uksed ka nii läbi, et väiksemaid asju küljekasti enam panna ei kannata, kukuvad läbi. Kunagi panid ühed naljahambad MB märgi ette ja sinna see jäigi, sobib küll. Kuigi mootor on Fordi 2,5 TD, siit samast foorumist kunagi ostetud.
Kui keegi teab kedagi, kellel võiks olla talutavad uksed saadaval, siis info on väga teretulnud. vaja ühte juhipoolset ja kahte parempoolset. Selle alumise otsa uue ehitamine suht tüütu töö ja eelistaks selliseid kus vaja minimaalselt keevitada või parem üldse korralikumad.
Saadaval korraliku raami kohta ka info väga teretulnud.
Kui keegi teab kedagi, kellel võiks olla talutavad uksed saadaval, siis info on väga teretulnud. vaja ühte juhipoolset ja kahte parempoolset. Selle alumise otsa uue ehitamine suht tüütu töö ja eelistaks selliseid kus vaja minimaalselt keevitada või parem üldse korralikumad.
Saadaval korraliku raami kohta ka info väga teretulnud.
Re: UAZ 469 MB
Mersu märk antud autole sobib, sest mersu ongi selline roosteuss või veelgi hullem.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: UAZ 469 MB
omal on 1 uks olemas, aga seisnud aastaid pööningul ja terve pind väikseid roosteplekke täis. läbivat roostet pole. kui neid lõpuni maha lihvima hakata, siis ei jää uksest eriti midagi järele. muidu ukse raam ja seestpoolt väga korralik.
Oskab keegi nõu anda, mis selle pinnaga teha, et rooste värvi alt kiiresti välja ei hakkaks tulema?
Oskab keegi nõu anda, mis selle pinnaga teha, et rooste värvi alt kiiresti välja ei hakkaks tulema?
Re: UAZ 469 MB
Olen pannud "Dinitroli" rooste muundajat, kestab miski pool aastat küll siis uuesti.
Aerosool.
Ka värvitud pinnast kui tuleb rooste lasen peale ja tõmbab mustaks rooste koha.
See pool aastat ongi kui värvitud pinnast ronib rooste läbi, alge jääb ju sinna alla ikkagi.
Sinu puhul peaks kauem kestma.
Aerosool.
Ka värvitud pinnast kui tuleb rooste lasen peale ja tõmbab mustaks rooste koha.
See pool aastat ongi kui värvitud pinnast ronib rooste läbi, alge jääb ju sinna alla ikkagi.
Sinu puhul peaks kauem kestma.
XC 70
-
- Rookie
- Postitusi: 13
- Liitunud: K Nov 27, 2019 6:25 pm
Re: UAZ 469 MB
küsin, kuidas selle mootoriga rahul oled (kiirus, jõud,..) või jääb lahjaks ja aeglaseks
Re: UAZ 469 MB
Tavakasutuses on sellel mootoril minu jaoks jõudu küll, rallit ei sõida. Vajadusel annab vabalt ka sellised pöörded välja, et lööb mudas rehvi mustri puhtaks. Kuna mõlemas sillas on ka difri-lukud, siis kinni jäämiseks peab ikka kõvasti põhja peale jääma. kiirusega on see lugu, et ega üle 60...70 km/h eriti mugav enam sõita ei ole, sest hakkab väga kõvasti häält tegema. Mul on otsas UAZ originaalkast ja sellega võiks veel rahulikult 5. ja 6. käik juures olla. Ma olen isegi korra mõelnud, vahetada ära tigu-taldrik, et ülekannet kiiremaks saada. Kastikal on vist kiiremad ülekanded. Samas loogiliselt mõeldes sellel eriti mõtet ei ole, sest käin sellega jahil ja kasutan muuks otstarbeks lähipiirkonnas sõitmiseks. Kui väga kiire käes, siis kannatab lühiajaliselt ka 85....90 km/h vajutada.
Töötab juba mitu aastat suht stabiilselt ja kütusekulu võrreldes originaalmootoriga vist poole väiksem. Mul on lisaks kastikas bensiinimootoriga ja seega võrdlus endal olemas.
Töötab juba mitu aastat suht stabiilselt ja kütusekulu võrreldes originaalmootoriga vist poole väiksem. Mul on lisaks kastikas bensiinimootoriga ja seega võrdlus endal olemas.
Re: UAZ 469 MB
Selline küsimus on, et kas UAZ 469 ja UAZ 3151 esivedrudel (või esivedrustusel) on midagi muud ka vahet peale selle, et kinnitused raamil on ümber pööratud?
Re: UAZ 469 MB
Suht tüütu töö on see raami vahetus, vaja kõik algosadeks võtta. Aga nüüd on uus raam garaazis ja saab hakata uuesti juppe külge panema. Lisaks on mugav sellise tööga kõik liikuvad sõlmed üle kontrollida.
Jätkuvalt olen huvitatud ka korralikest ustest, sest enda omasid ei tasu remontida.
Jätkuvalt olen huvitatud ka korralikest ustest, sest enda omasid ei tasu remontida.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: UAZ 469 MB
Lõika alumise hinge alt kõik maha. Ja ustele pane kas või tõmmatud võrk põhja, et õllepurgid uste avades loigus ei ujuks!
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: UAZ 469 MB
Üks difri laager oli laiali jooksnud. Kuna sild sai algosadeks võtta, siis oli mõistlik kõik tihendid-laagrid ära vahetada. Osad eriti midagi ei maksnud, aga tööd oli 3 päeva.
Re: UAZ 469 MB
Pika otsimise peale olen saanud mõlemad päris korralikud vasakpoolsed uksed.
Jätkuvalt otsin kahte parempoolset korraliku ust. Väike pindmine rooste ei tee midagi, aga keevitusega ei taha tegeleda.
Jätkuvalt otsin kahte parempoolset korraliku ust. Väike pindmine rooste ei tee midagi, aga keevitusega ei taha tegeleda.
-
- Rookie
- Postitusi: 13
- Liitunud: K Nov 27, 2019 6:25 pm
Re: UAZ 469 MB
Pakkuda komplekt kasutatuid uksi tel, 5044886
Re: UAZ 469 MB
kas UAZ sidurikettal on vahet ka kumba pidi sisse panna. Seda tean, et UAZ originaalmootorisse käib ainult ühte pidi. mul on see ketas fordi mootoris ja küsimus on selles, et kas ketta enda jaoks on vahet kumba pidi sees?
Re: UAZ 469 MB
Asi liigub aeglaselt aga kindlalt ja ega tegelikult kiiret pole ka. Kõik augud lapitud ja värv ka kerel peal.
Jätkuvalt on huvi korralike parempoolsete uste vastu, kui kellelgi pakkuda. Vasakpoolsed olen juba saanud suht korralikud.
tel 5088657
Jätkuvalt on huvi korralike parempoolsete uste vastu, kui kellelgi pakkuda. Vasakpoolsed olen juba saanud suht korralikud.
tel 5088657
Re: UAZ 469 MB
tekkis selline mõte, et paneks esiklaasi ühes tükis. Kas on kellelgi pakkuda sellist müüa või saab neid lasta lõigata kuskil? Mis iganes info on teretulnud.