K: Uaz 469 Hubid

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Kasutaja avatar
napster8
Off Roader Wannabe
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 03, 2004 3:28 am
Asukoht: Viljandimaa - Sultsi!
Kontakt:

K: Uaz 469 Hubid

Postitus Postitas napster8 »

Kuna ma alles esimest päeva siis uaziku roolis :driving (värske omanik) siis oleks selline küsimus et kuidas need esisilla hubid on sisse lülitatud ja kuidas mitte, kuidas sellest aru saab, ja kuidas neid sisse,välja lülitada.
Ise proovisin küll aga ei tea kas said sisse või ei. :roll:
Ette tänades. :hail
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2400
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Tapa 5013912
Kontakt:

Postitus Postitas boob »

Hubidel on kaks asendit, mis on ka tähistatud. Enamasti tähendab 4x4 ja 4wd sisselülitatud HUBe ning 2x4 ja 2wd väljasolevaid HUBe.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

boob kirjutas:Hubidel on kaks asendit, mis on ka tähistatud. Enamasti tähendab 4x4 ja 4wd sisselülitatud HUBe ning 2x4 ja 2wd väljasolevaid HUBe.
hub on rummulukk ikka jah?
sellisel juhul on neid kahte tüüpi, sellised nagu boob kirjeldas aga üldiselt on peal sellised, millel peab kõigepealt ära keerama pealt selle plekkist katte(suur ümar junn millel kandid peal) ja siis seal sees on üks nelinurkse kujuga auk mida peab vastava võtmega kinni keerama.
Seda kas rummulukk on sees või ei saad kontrollida nii, et võtad neliveo välja ja sõidad, ning lased kellegil samal ajal vaadata kas kardaan käib ringi.

Ise soovitaksin peale panna need boobi poolt kirjeldatud rummulukud, mugavamad ja 500 eek tükk.
Kasutaja avatar
napster8
Off Roader Wannabe
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 03, 2004 3:28 am
Asukoht: Viljandimaa - Sultsi!
Kontakt:

Postitus Postitas napster8 »

Mul see teine varjant, maha keeratavaga, aga mis ta on siis peal nagu we kui ta enam seal ei loksu we, niipalju pean teda kruttima ve. Ja kui palju tuleb seljuhul neid maha keerata et nad ei ole enam peal.
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

kinni keeramisek keera niipalju, et ikka oleks kinni(nagu polti keeraks kinni)
lahti keeramiseks keera niipalju lahti, et päris ära ei kuku küljest aga ikka lahti oleks.
katsetamiseks tõsta üks ratas üles, pane nelivedu ja käik sisse ja proovi ratast keerata, kui annab pöörata siis pole rummulukk sees ja kui ei anna siis on.
ma küll rohkem gaz-i mees, aga olen kuulnud et uaz-il peaks olema seal esisillas see rummulukk sellise ehitusega, et väga suure koormuse juures annab kergelt järgi, et säästa pooltelgi.
aga muidu soovitan osta ikkagi need keerates lülitatavad rummulukud, asi palju lihtsam ja sodi ei lähe sisse/välja lülitades sisse. Muidugi, kui sa tahad ainult off roadida ja ei soovi rumme välja lülitada siis sa võid panna sinna ka
gaz-i "jupi", see on liht metall junn millel nuudid sees. vastupidavam ja ei murdu ära kui känd/kivi peaks maru lolli koha peale sattuma.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5725
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas jr »

UAZ rummulukud ei anna järgi, ennem läheb poolass. Igal juhul vastupidavuse osas kasuta ennem originaale, ehk siis neid totraid poldist pealekeeratavaid. Nende ainuke oht on see, et kui jätad poolikult kas pealekeeratuks või mahakeeratuks, siis on oht et "kõristab" hambad maha ja on lõpuks perses.
+372 5028488
2008 VW Touareg R50
Kasutaja avatar
napster8
Off Roader Wannabe
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 03, 2004 3:28 am
Asukoht: Viljandimaa - Sultsi!
Kontakt:

Postitus Postitas napster8 »

Niisiis, aitähh kõigile vastanutele, asi on mul selge nüüd ja järgi ka juba proovitud.
Kasutaja avatar
rynts
IC Honoured Member
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 02, 2006 5:55 pm
Asukoht: mudas.

Postitus Postitas rynts »

kas need 500 krooni hubid on mingid teistsugused otsast otse keeratavad wäe ja kui on kas nendest oleks võimalik pilti saada :D
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5725
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas jr »

+372 5028488
2008 VW Touareg R50
Kasutaja avatar
rynts
IC Honoured Member
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 02, 2006 5:55 pm
Asukoht: mudas.

Postitus Postitas rynts »

tänud :bg
militar
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: E Aug 20, 2007 9:23 pm
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas militar »

minul on küsimus kas need uuemad huubid, kost 590-eek, on need ka vastupidavad. kas kellegil on need ka katki läinud?? :?: hiiu pood väidab , et keegi ei ole tagasi toonud ega ütelnud et need on si....ad. probla selles et plaan oleks osta.
uaz 31512 4wd 53-96-72-85
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Vastupidavuselt on nad nagu vene asjad ikka nii ja naa. Kuigi pean tunnistama,et üks jooks sai ka oma lollusest lõhutud. Nimelt jäin ootamatult kinni heinamaale mis tundus kõva pinnasega olevat. Seal siis rummulukku lülitada juba hilja. Hambumine polnud 100% ja nii ta katki läkski.Rohkem pole soovi olnud neid osta.
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

meil need katki läinud pole, kuigi rehv on tavalisest ca 10cm suurema diameetriga. minumeelest peaks nendega ainus oht olema, kui sa kuskile kivi vastu nad ära äästad.
militar
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: E Aug 20, 2007 9:23 pm
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas militar »

ok tänud nendele kes vastasid. :D eks ostan ära ja siis saan juba oma arvamust ka avaldada :lol:
uaz 31512 4wd 53-96-72-85
tcumen
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: K Okt 10, 2007 9:19 pm

Postitus Postitas tcumen »

Uue kasutajana kõigepealt tere siinsele rahvale! :D

Teemast: Mul pole küll hub`ide vastupidavusega probleeme olnud, kuigi need käivad mul kinni ja lahti sõltuvalt vajadusest.Jutt siis nendest vanaaegsetest võtmega keeratavaist. Vahel on teised poolde vinnagi jäänud ja pisut raskema veoga otsast nuuti närinud, aga see ju tunda. Kui ikka esisilda tarvis, ja see ei vea, siis lähed ju uurima, milles viga. Peale pisukest koputamist ja pingutamist nad seni kõik tervelt tööle jäänud.
Pigem on probleemiks (Olen nimelt kastika omanik. Mudas suplemist eriti ei harrasta, või kui, siis olude sunnil: mõni hädaline vaja kuskilt mülkast välja tirida) esisilla sisselülitatuks unustamine kõval teel koormaga masinal. Ja siin on kaotajaks osutunud tagumine differ.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”