UAZ-469 - säde kadunud

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
mangasar
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: R Okt 22, 2004 3:05 pm
Asukoht: Tallinn

UAZ-469 - säde kadunud

Postitus Postitas mangasar »

Tere!

Hädas 1973.a. aasta tuumasõja vastu ekraniseeritud sõjaväe 469-ga. Sõidu ajal suri välja ja enam ei käivitu. Sädet pole. Sai vahetatud süütepool ja variaator, kaitsmed üle kontrollitud aga sädet endiselt pole. Piibujhtmese sädet pole ja jagajasse ka säde vist ei jõua. Mõistus otsas, kes oskab aidata.

Alar
autod UAZ-469 (sõjaväe reduktorsildadega) ja UAZ-469B (kolhoosnik)
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Kas k9ontaktivahe on olemas ? Sädet ei saa tekkida, kui kontaktid ei lahuta.
Teiseks vaata üle, kas otse süütepoolist tuleb sädet. Küünal otse süütepooli juhtme takka. Kui sealt tuleb, aga jagajast mitte, siis võib jagaja kaanel keskmine süsi kadunud olla, ei anna sädet kutsikale. Ning kutsikas võib ka tembutada, kas on üks terve pulk või koos takistiga. Kui takisti katki, siis kaob säde ära.
Vene sõjaväes seda sädet -35 C juures taga aetud stepis, viga oli jagaja kaane söetükis, tegi teise siis taskulambi patarei südamikust.
tcumen
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: K Okt 10, 2007 9:19 pm

Postitus Postitas tcumen »

Võta jagaja kaan maha, süütepoolist pane juhe otse küünlasse ja lahuta kruvitsa otsaga katkesti kontaktid. Katkesti kontaktide vahel peab tekkima õrn sädelus.Kui ei teki, võta proovilamp (või tee mõnevatisest autolambist) ja kontrolli, kas süütepooli + klemmile tuleb pinge.Süüde lülita ka sisse muidugi.
:lol:
Kui tuleb, siis on viga katkesti pool, kui ei tule, siis ahelad süütelukust süütepoolini.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Kõigepealt vaata kas poolile vool peale tuleb ja kui tuleb siis hoia kinni pooli juhtme otsast saad aru, kas on seal voolu või mitte. Kui ei siis kontaktid ja edasi vaata ka jagaja kondekat, mille puudumise midagi võib toimuda peale käivitumise. Ära karda seda voolu see on natuke ebamugav aga näitab selgelt ära kuidas asi on. Igasugused ühendused ka piibu ja küünla vahelised võivad vahest alt vedada.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
mangasar
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: R Okt 22, 2004 3:05 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas mangasar »

Tänud kõigile, eriti Tai-le. Nii süütepool kui kondekas olid kärvanud korraga. Seega peale tuvastamist, et uuest vahetatud süütepoolist tuleb matsu vahetasin ka kondeka ja oh seda rõõmu - läks käima.
autod UAZ-469 (sõjaväe reduktorsildadega) ja UAZ-469B (kolhoosnik)
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”