Tegemist kastiga UAZ-ga mudel 451D, millel originaalis vist ainult tagasild vedab.
Masinale paigutatud ka vedav esisild, kuid nüüd tekkis jama et tagasilla difri teo ja taldriku hambad läksid. Arvan, et hammaste arv ei klappinud.
Oskab keegi tark kosta, kuidas asja jonksu saab ilma esisilda lahti kiskumata et sobivat tagasilladifrit teaks osta.
Esi-ja tagasilla diferentsiaali hammaste arv peaks vist ühesugune olema.
Ootan asjalikku teavet.
UAZ -i silla differ
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Difri võid lõhkuda ka siis, kui koormaga ja sisselülitatud esisillaga kõva kattega teel sõita. Väike rehvirõhu erinevus, ja rataste kiirused hakkavad erinema ..... Kõva pinna peal rattad läbi ka ei libise ja nõrgim lüli annab järgi.
Tõsta üks ratas üles ja tee nt. 10 pööret ning loe, mitu pööret teeb kardaan. Edasi matemaatika: saad ülekandearvu. Selle järgi peaks juba uue ka saama.
Tõsta üks ratas üles ja tee nt. 10 pööret ning loe, mitu pööret teeb kardaan. Edasi matemaatika: saad ülekandearvu. Selle järgi peaks juba uue ka saama.
Re: UAZ -i silla differ
Loe katkise taldriku hambad üle.... UAZ´il on kiire 37 hammast ja vähe aeglasem 41 hammast. Kui arvad, et ülekanded olid erinevad siis vastavalt ees teine taldrik. Kui esisilla sisse lülitasid kas siis auto vabajooks läks raskemaks (et siis nagu pidurdaks kinni)?bon kirjutas:Tegemist kastiga UAZ-ga mudel 451D, millel originaalis vist ainult tagasild vedab.
Masinale paigutatud ka vedav esisild, kuid nüüd tekkis jama et tagasilla difri teo ja taldriku hambad läksid. Arvan, et hammaste arv ei klappinud.
Oskab keegi tark kosta, kuidas asja jonksu saab ilma esisilda lahti kiskumata et sobivat tagasilladifrit teaks osta.
Esi-ja tagasilla diferentsiaali hammaste arv peaks vist ühesugune olema.
Ootan asjalikku teavet.
Huvilistele teadmiseks.
Sain asja korda.
Tegelikult olid mõlema silla difri taldrikud ühesugused - 41 hammast. Hambad üle lugeda saab silda lahi võtmata õliaugust. (Lased õli välja, märgid vildikaga ühe hamba ära ja ratast ringi keerates loed hambad ära.)
Arvan, et probleem oli hoopis muus. Nimelt- teo ots toetub kahepoolsele koonuslaagrile ja kahe koonuse vahel käib puks, mis laagrit ei lase liialt
(kuid siiski piisavalt, et ei loksuks) kokku puua. Seda puksi ei olnud eelmine meistrimees vahele pannud. Seetõttu ei saanud laagrit korralikult kinni tõmmata ja tigu jäi lihtsalt loksuma, mistõttu hambumus teo ja taldriku vahel ei olnud piisav.
Igatahes peale kokkupanekud funkab sild ilusti sest masinaga veetud maastikul üpris suuri ja raskeid koormaid.
Sain asja korda.
Tegelikult olid mõlema silla difri taldrikud ühesugused - 41 hammast. Hambad üle lugeda saab silda lahi võtmata õliaugust. (Lased õli välja, märgid vildikaga ühe hamba ära ja ratast ringi keerates loed hambad ära.)
Arvan, et probleem oli hoopis muus. Nimelt- teo ots toetub kahepoolsele koonuslaagrile ja kahe koonuse vahel käib puks, mis laagrit ei lase liialt
(kuid siiski piisavalt, et ei loksuks) kokku puua. Seda puksi ei olnud eelmine meistrimees vahele pannud. Seetõttu ei saanud laagrit korralikult kinni tõmmata ja tigu jäi lihtsalt loksuma, mistõttu hambumus teo ja taldriku vahel ei olnud piisav.
Igatahes peale kokkupanekud funkab sild ilusti sest masinaga veetud maastikul üpris suuri ja raskeid koormaid.