UAZ -i silla differ

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
bon
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: E Mär 03, 2008 11:49 am

UAZ -i silla differ

Postitus Postitas bon »

Tegemist kastiga UAZ-ga mudel 451D, millel originaalis vist ainult tagasild vedab.
Masinale paigutatud ka vedav esisild, kuid nüüd tekkis jama et tagasilla difri teo ja taldriku hambad läksid. Arvan, et hammaste arv ei klappinud.
Oskab keegi tark kosta, kuidas asja jonksu saab ilma esisilda lahti kiskumata et sobivat tagasilladifrit teaks osta. :(
Esi-ja tagasilla diferentsiaali hammaste arv peaks vist ühesugune olema.
Ootan asjalikku teavet.
tcumen
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: K Okt 10, 2007 9:19 pm

Postitus Postitas tcumen »

Difri võid lõhkuda ka siis, kui koormaga ja sisselülitatud esisillaga kõva kattega teel sõita. Väike rehvirõhu erinevus, ja rataste kiirused hakkavad erinema ..... Kõva pinna peal rattad läbi ka ei libise ja nõrgim lüli annab järgi.
Tõsta üks ratas üles ja tee nt. 10 pööret ning loe, mitu pööret teeb kardaan. Edasi matemaatika: saad ülekandearvu. Selle järgi peaks juba uue ka saama.
ottocar
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: K Veebr 26, 2003 9:01 am
Asukoht: Kose vald

Re: UAZ -i silla differ

Postitus Postitas ottocar »

bon kirjutas:Tegemist kastiga UAZ-ga mudel 451D, millel originaalis vist ainult tagasild vedab.
Masinale paigutatud ka vedav esisild, kuid nüüd tekkis jama et tagasilla difri teo ja taldriku hambad läksid. Arvan, et hammaste arv ei klappinud.
Oskab keegi tark kosta, kuidas asja jonksu saab ilma esisilda lahti kiskumata et sobivat tagasilladifrit teaks osta. :(
Esi-ja tagasilla diferentsiaali hammaste arv peaks vist ühesugune olema.
Ootan asjalikku teavet.
Loe katkise taldriku hambad üle.... UAZ´il on kiire 37 hammast ja vähe aeglasem 41 hammast. Kui arvad, et ülekanded olid erinevad siis vastavalt ees teine taldrik. Kui esisilla sisse lülitasid kas siis auto vabajooks läks raskemaks (et siis nagu pidurdaks kinni)?
bon
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: E Mär 03, 2008 11:49 am

Postitus Postitas bon »

Huvilistele teadmiseks.

Sain asja korda.
Tegelikult olid mõlema silla difri taldrikud ühesugused - 41 hammast. Hambad üle lugeda saab silda lahi võtmata õliaugust. (Lased õli välja, märgid vildikaga ühe hamba ära ja ratast ringi keerates loed hambad ära.)
Arvan, et probleem oli hoopis muus. Nimelt- teo ots toetub kahepoolsele koonuslaagrile ja kahe koonuse vahel käib puks, mis laagrit ei lase liialt
(kuid siiski piisavalt, et ei loksuks) kokku puua. Seda puksi ei olnud eelmine meistrimees vahele pannud. Seetõttu ei saanud laagrit korralikult kinni tõmmata ja tigu jäi lihtsalt loksuma, mistõttu hambumus teo ja taldriku vahel ei olnud piisav.
Igatahes peale kokkupanekud funkab sild ilusti sest masinaga veetud maastikul üpris suuri ja raskeid koormaid.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”