Uaz klapi tõukurvardad liiga pikad peale kaane lihvi
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Re: Uaz klapi tõukurvardad liiga pikad peale kaane lihvi
Täna käis Riks minu juures ja kõnelesime sellel teemal. Point selles ,et kannatab freesida lihvida kuni 94 mm paksuses plokikaant. ST kaane paksus siis selline.Lihvpinnast kuni klapikambri tihendini. Varda ots üheltpoolt eemaldatav ja siis varras lühemaks, õiged küünlad ja moto hakkab uuesti nurruma.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: Uaz klapi tõukurvardad liiga pikad peale kaane lihvi
Katsun nädalavahetusel auto juurde jõuda ja ära mõõta.
Re: Uaz klapi tõukurvardad liiga pikad peale kaane lihvi
Mõõtsin ära 97mm. Kui kaane kätte sain lihvimisest tuli kaanega kaasa info, et max 3 mm kannataks veel võtta sellelt kaanelt. 97-3= 94muldo3962 kirjutas:Katsun nädalavahetusel auto juurde jõuda ja ära mõõta.
Võib ka olla juhus.
2 mm plaat nookuri raami jalgade alla tundus ka sobivat. Tundus, et isegi 1 mm plaat oleks piisav olnud.
Aga nüüd siis külmemad küünlad teemaks.
Hetkel on NGK BPR6H. Mis peaks panema kui surveaste kõrgem on?
T.
Re: Uaz klapi tõukurvardad liiga pikad peale kaane lihvi
Mis see surveaste nüüd on reaalselt?muldo3962 kirjutas:Mõõtsin ära 97mm. Kui kaane kätte sain lihvimisest tuli kaanega kaasa info, et max 3 mm kannataks veel võtta sellelt kaanelt. 97-3= 94muldo3962 kirjutas:Katsun nädalavahetusel auto juurde jõuda ja ära mõõta.
Võib ka olla juhus.
2 mm plaat nookuri raami jalgade alla tundus ka sobivat. Tundus, et isegi 1 mm plaat oleks piisav olnud.
Aga nüüd siis külmemad küünlad teemaks.
Hetkel on NGK BPR6H. Mis peaks panema kui surveaste kõrgem on?
T.
Mitu kuupsentimeetrit on põlemiskambri maht ja mis silindri läbimõõt?
Hektkel tundub olema selline tunne, et keegi kuskilt kuulis kuidas lehma lellepoeg luges kuskilt foorumist mida kõike peab tegema kui kaant maha võetakse.
Küünalde soovitamiseks aga peaks teadma mida selle mootoriga tehakse ja millised probleemid tekivad seni kasutatud küünaldega.
Kui selle autoga tehakse ökosõitu ja mootor ei saavuta kunagi töötemperatuuri siis oleks vaja ehk isegi 5 hõõgarvuga küünalt kasutada et ära ei tahmuks küünlad.
Kui aga enamus aega elatakse gaasipedaali otsas ja pööre käib pikemalt üle 4000 lahjemapoolse segu ja pisut varajase süütega võiks isegi 8 soovitada kui 7 ikka lumivalge on ja detoneerima kipub.
Mida aga selle nookurimajanduse juures jälgima peab on see, et klapi telgjoon, nookuri puutepunkt klapil ja nookuritelje tsenter peavad moodustama 90 kraadise nurga poole klapi avanemise peal.
Võibolla selle saavutamiseks on hoopis vaja nokuritelge allapoole lasta nagu Gazi v8 mootoril?
Kes ei tea milleks see hea on siis see on selleks, et klapi tööpinda võimalikult vähe kulutada ja klapid kaua tihedad püsiks.
Nimelt kui klapp hakkab avanema toetub nookur klapile, klapp liigub avamise käigus nookuriteljest kaugemale kuni poole tõusuni ja siis lähemale tagasi.
Antud näitel ei libise nookur klapiotsal vaid klapi külgliikumine toimub puksi ja klapisääre lõtku piires ja klapp istub sulgedes pesale tagasi samas asendis kui ta sealt lahkus ja pesa kulumist ei toimu.
Kui aga nookur klapiotsal libiseb siis klapi sulgudes toetab klapipesa ühelt küljelt esimesena ja klapp libiseb kuni täispinnaga kandma jääb ning tööpind kulub nõgusaks ja laiaks.
Re: Uaz klapi tõukurvardad liiga pikad peale kaane lihvi
Kaas on peal ja põlemiskambri ruumala ei mõõda enam keegi. Ca. 97 mm plokikaane tihendi pinnast klapikambri kaane pinnani on parim number, mida anda saan.R969 kirjutas:Mis see surveaste nüüd on reaalselt?muldo3962 kirjutas:Mõõtsin ära 97mm. Kui kaane kätte sain lihvimisest tuli kaanega kaasa info, et max 3 mm kannataks veel võtta sellelt kaanelt. 97-3= 94muldo3962 kirjutas:Katsun nädalavahetusel auto juurde jõuda ja ära mõõta.
Võib ka olla juhus.
2 mm plaat nookuri raami jalgade alla tundus ka sobivat. Tundus, et isegi 1 mm plaat oleks piisav olnud.
Aga nüüd siis külmemad küünlad teemaks.
Hetkel on NGK BPR6H. Mis peaks panema kui surveaste kõrgem on?
T.
Mitu kuupsentimeetrit on põlemiskambri maht ja mis silindri läbimõõt?
Hektkel tundub olema selline tunne, et keegi kuskilt kuulis kuidas lehma lellepoeg luges kuskilt foorumist mida kõike peab tegema kui kaant maha võetakse.
Küünalde soovitamiseks aga peaks teadma mida selle mootoriga tehakse ja millised probleemid tekivad seni kasutatud küünaldega.
Kui selle autoga tehakse ökosõitu ja mootor ei saavuta kunagi töötemperatuuri siis oleks vaja ehk isegi 5 hõõgarvuga küünalt kasutada et ära ei tahmuks küünlad.
Kui aga enamus aega elatakse gaasipedaali otsas ja pööre käib pikemalt üle 4000 lahjemapoolse segu ja pisut varajase süütega võiks isegi 8 soovitada kui 7 ikka lumivalge on ja detoneerima kipub.
Mida aga selle nookurimajanduse juures jälgima peab on see, et klapi telgjoon, nookuri puutepunkt klapil ja nookuritelje tsenter peavad moodustama 90 kraadise nurga poole klapi avanemise peal.
Võibolla selle saavutamiseks on hoopis vaja nokuritelge allapoole lasta nagu Gazi v8 mootoril?
Kes ei tea milleks see hea on siis see on selleks, et klapi tööpinda võimalikult vähe kulutada ja klapid kaua tihedad püsiks.
Nimelt kui klapp hakkab avanema toetub nookur klapile, klapp liigub avamise käigus nookuriteljest kaugemale kuni poole tõusuni ja siis lähemale tagasi.
Antud näitel ei libise nookur klapiotsal vaid klapi külgliikumine toimub puksi ja klapisääre lõtku piires ja klapp istub sulgedes pesale tagasi samas asendis kui ta sealt lahkus ja pesa kulumist ei toimu.
Kui aga nookur klapiotsal libiseb siis klapi sulgudes toetab klapipesa ühelt küljelt esimesena ja klapp libiseb kuni täispinnaga kandma jääb ning tööpind kulub nõgusaks ja laiaks.
Ma saan aru, et kui ehitada rallikat või leiba lauale toovat töölooma, mis peaks pikemalt vastu pidama oleks Sinu lähenemine korrektne.
Reaalselt on tegemist mõnesaja eurose projektiga millega aastas paar korda mööda porist rööpalisemat rada jõe äärde kalale sõita või siis tuletamaks meelde kuidas mutrivõtmed välja nägid, kuidaspidi polte lahti ja kinni keeratakse ning karvaste sõnadega kirutakse.
Hetkel ongi selline tunne, et paarisaja eurost projekti viiekohalise numbriga projektiks ajada ei soovi, seega kui keegi on olnud sarnases olukorras kus mina hetkel on igasugune info teretulnud, olgu see siis kasvõi Lehma lellepojalt, tegemis on minu esimese Uaziga. Kaalun ja kontrollin saadud infot niipalju kui saan enne seda rakendades.
See nookuri trajektori, üle klapi pea libisemise teema ja klapi seeliku sulgumise asend(ja kulumine) läbi klapi juhtpuksi lõtku on väga hästi seletatud. Ise selle peale ei tulnud.
Hakka või uuesti tõukurvarraste treimise peale mõtlema, vaheplaadiga tsentris sulgumine kindlasti paika ei jää.
Aga kas peakski, juhtpukse ma ei vahetanud, seega suurenenud kulumine ka sealt tulemas ja planeeritav aastane kilometraaž olematu.
Ah jaa, küünlad ja kuidas sõidan.
Kohapeal käies töötab mootor tühikäigul, kruusateel sõidan võimalikult kõrge käiguga mis jõuab veadada, pori sisse sattudes vajutan ka gaasi. Kütus peale biomögina lisanudmist on olnud paagis 98, vanus 40, jalanumber 43. Noh, mis küünalt mul vaja on?
Raviküünlaid mitte pakkuda, need juba olemas!
Olge muhedad!
Terv.
Tanel
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2460
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Uaz klapi tõukurvardad liiga pikad peale kaane lihvi
Minul on BP5HS seni elus püsinud analoogse kasutuse juures. Ei oska paremat tahta - värv kenasti kohvipruun.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...