Õlirõngad kinni?(Sinine suits)
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Õlirõngad kinni?(Sinine suits)
Hei!
Kuna villise keretöödega läks omajagu aega(ca 2 aastat), siis mootor seisis terve selle aja kordagi käivitamata. Nüüd aga on tekkinud pööretel taha sinine suits. Tühikäigul kerge vine, pööretel viskab ilusa sinise pahmaka. Tõenäoliselt õlirõngad lihtsalt kinni, sest 2 aastat tagasi suitsu polnud. Jagage häid nippe, kuidas rõngad ilma mootorit lammutamata lahti meelitada? Olen kuulnud, et kastoorõli lisamine bensiini sisse pidi aitama? Kui, siis kas vahekorda oskab keegi öelda? Proovinud olen vett karpasse siristada, kuid see silmnähtavalt küll erilist tulemust ei andnud.
Kõnealuseks siis Gaz 21-e mootor.
Ideed oodatud!
Kuna villise keretöödega läks omajagu aega(ca 2 aastat), siis mootor seisis terve selle aja kordagi käivitamata. Nüüd aga on tekkinud pööretel taha sinine suits. Tühikäigul kerge vine, pööretel viskab ilusa sinise pahmaka. Tõenäoliselt õlirõngad lihtsalt kinni, sest 2 aastat tagasi suitsu polnud. Jagage häid nippe, kuidas rõngad ilma mootorit lammutamata lahti meelitada? Olen kuulnud, et kastoorõli lisamine bensiini sisse pidi aitama? Kui, siis kas vahekorda oskab keegi öelda? Proovinud olen vett karpasse siristada, kuid see silmnähtavalt küll erilist tulemust ei andnud.
Kõnealuseks siis Gaz 21-e mootor.
Ideed oodatud!
Ära mine sinna kuhu rada viib, vaid sinna kuhu rada ei vii ja saa teerajajaks!
Re: Õlirõngad kinni?(Sinine suits)
Kaks aastat seismist rõngastele nüüd küll erilist rolli ei mängi. Pigem vaataksin klapisääretihendeid esimesena. Mõned aastad tagasi sai käivitatud autot, millel oli tuli kolvil 15a tagasi ja probleeme polnud.
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: Õlirõngad kinni?(Sinine suits)
Kui rõngas on kinni, siis sellest annab aimu ka suur õlikulu muidugi. Kas rõngad laulavad ka? Kumb on - kas pööretel tomu või kõrgetelt pööretelt pedaali lahti lastes?
Pidi olemas olema ka mingit keemiat või muud soga, mida küünalde august sisse valada ning lahti leotada (tärpentin, tareen, hevimetal, poekraam) - pärast õlivahetus ja uus filter. Vee pritsimisel pidi seda lahtiehmatust ikka korraliku piinamisega tegema.
Muidu olen isegi kuulnud, et kastroolõli pidi hea olema kütsi sisse visata. Pole aga kuulnud, et kui palju seda siis panema peaks ja kas "vananaiste jutul" on tõepõhi taga.
Mida küünlad sellest kastroolõlist arvavad?
Pakun, et kui rõngad ikka ei laula ja tomu viskab üles ainult lapatsit andes, tasub tihendid üle vaadata, sealt hakkab ennem lekkima.
Pidi olemas olema ka mingit keemiat või muud soga, mida küünalde august sisse valada ning lahti leotada (tärpentin, tareen, hevimetal, poekraam) - pärast õlivahetus ja uus filter. Vee pritsimisel pidi seda lahtiehmatust ikka korraliku piinamisega tegema.
Muidu olen isegi kuulnud, et kastroolõli pidi hea olema kütsi sisse visata. Pole aga kuulnud, et kui palju seda siis panema peaks ja kas "vananaiste jutul" on tõepõhi taga.
Mida küünlad sellest kastroolõlist arvavad?
Pakun, et kui rõngad ikka ei laula ja tomu viskab üles ainult lapatsit andes, tasub tihendid üle vaadata, sealt hakkab ennem lekkima.
Trolle pole olemas
Re: Õlirõngad kinni?(Sinine suits)
Kuidas see rõngaste laulmine välja näeb? Pole õlirõngastega ennem ise jamanud. Tomu tuleb pööretel. Nüüd avastasin ka, et esimese silindri küünla vahelt on õli välja ajanud, ilmselt see silinder ongi see kurjajuur.
Ära mine sinna kuhu rada viib, vaid sinna kuhu rada ei vii ja saa teerajajaks!
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: Õlirõngad kinni?(Sinine suits)
Rõnga laul on siis kui mootori muu müra kõrval on tühikäigul kuulda sihukest kõrget ulumist, umbes sama hääl mis tuleb vildika korgi või õllepudeli sisse puhudes - või nende vahepealne. See pole mingi vali hääl aga on sihuke väike lisanoot mootori üldise möla kõrval. Kui pole varem kuulnud, siis ei oskagi seda ininat võibolla märgata, seega ei tasu end kehvasti tunda.
Ette ümisema ei hakka
Ette ümisema ei hakka
Trolle pole olemas
Re: Õlirõngad kinni?(Sinine suits)
Käisin siristasin veel vett karpasse ja ühtäkki hakkaski midagi inisema.
Väike heliklipp:
https://www.youtube.com/watch?v=CDTtHWI ... e=youtu.be
Mis see laulmine siis tähendab?
Väike heliklipp:
https://www.youtube.com/watch?v=CDTtHWI ... e=youtu.be
Mis see laulmine siis tähendab?
Ära mine sinna kuhu rada viib, vaid sinna kuhu rada ei vii ja saa teerajajaks!
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: Õlirõngad kinni?(Sinine suits)
Läbi kõlari heli veits teine aga kui rõngas laulab, on ta ka kinni ja see tähendab, et silindril võib seinal ka kahjustusi olla.
Ehk võtab sõna ka mõni GAZi spets, kes ütleb ära, kumb siis on - kas klapi säär või rõngas. Igaks juhuks ära enne rohkem torgi. Mina olen loll troll, kes aitab teemat üleval hoida . Mure on asjalik ju.
Kui lahti lapata ei saa või pole võimalust, siis peaks siin foorumis ka paar teemat lahti leotamise kohta olema. Sääre tihendit aga ei lapi - see tuleb lihtsalt vahetada koos kogu ülemise tihendi ringiga. Kui rõnga saab liikuma (eeldusel, et ta kinnigi on) ja silindri seinal pole olulisi kahjustusi, siis peaks asi edaspidi töötama ikkagi nagu antsu viiul.
Poes eksisteerib ka igasugu pakse mögasid, mida õli sisse kallata, et tossamise ja kulu vastu võidelda aga see on lihtsalt lollus. Õli läheb paksemaks ja sellest tekivad edasisised probleemid. Võib mulle ka vastu vaielda, paiskan lihtsalt väite õhku.
Ehk võtab sõna ka mõni GAZi spets, kes ütleb ära, kumb siis on - kas klapi säär või rõngas. Igaks juhuks ära enne rohkem torgi. Mina olen loll troll, kes aitab teemat üleval hoida . Mure on asjalik ju.
Kui lahti lapata ei saa või pole võimalust, siis peaks siin foorumis ka paar teemat lahti leotamise kohta olema. Sääre tihendit aga ei lapi - see tuleb lihtsalt vahetada koos kogu ülemise tihendi ringiga. Kui rõnga saab liikuma (eeldusel, et ta kinnigi on) ja silindri seinal pole olulisi kahjustusi, siis peaks asi edaspidi töötama ikkagi nagu antsu viiul.
Poes eksisteerib ka igasugu pakse mögasid, mida õli sisse kallata, et tossamise ja kulu vastu võidelda aga see on lihtsalt lollus. Õli läheb paksemaks ja sellest tekivad edasisised probleemid. Võib mulle ka vastu vaielda, paiskan lihtsalt väite õhku.
Trolle pole olemas
Re: Õlirõngad kinni?(Sinine suits)
Õlirõngad kindlasti seismisega kinni ei jää.Keera küünlad maha ja mõõda kompressiooni, siis saad edasi vaadata.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Õlirõngad kinni?(Sinine suits)
Kui kompressiooni mõõtma hakkad, mõõda algul niisama,
enne teist korda mõõtmist lase pritsiga mootoriõli silindrisse,
pärast võrdle tulemusi.
Õli teeb rõngad tihedaks, saad aru kas rõngad või klapid.
enne teist korda mõõtmist lase pritsiga mootoriõli silindrisse,
pärast võrdle tulemusi.
Õli teeb rõngad tihedaks, saad aru kas rõngad või klapid.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS