UAZ õliandur

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Uazist
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: K Veebr 19, 2003 4:45 pm
Asukoht: Pealinna lähistel

UAZ õliandur

Postitus Postitas Uazist »

Olen segaduses ja seega sunnitud lolli küsimuse esitama... Minu probleem seisneb selles et õlirõhu näidik näitab rõhku vaid 0 ja 1 vahel olenemata pööretest :? (peaks ju vähemalt 2 ümber olema). Minu teada UAZ-il kaks andurit: üks on õlirõhu näidiku ja teine õlirõhu tule käitamiseks... üks neist asub paremal pool vända rihmaratta all ja teine vasakul sillatalast pisut tagapool... kusimus on nüüd et kumb on kumb??? (neid uute vastu vahetades tegin panuse sellele, et see suurem, silindri välimusega, ja paremal pool plokis on näidiku andur ning teine, pisike junn ja meenutab rohkem pisikest süüteküünalt, on tulukese andur... kas panin mööda :? ) kumma anduri kallale minna? või tuleks viga sootuks mujalt otsida??? Õlipumbast???
Ah jaa, õli tasapind on normis.
Ja kuidas ma saan kontrollida kas näidik üldse töötab?
Viimati muutis Uazist, R Mär 07, 2003 10:52 pm, muudetud 1 kord kokku.
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jep, suurem silindriline on näidiku oma. Kõige kindlam on mehaanilisega üle kontrollida. Võta vene mehaaniline ja keera ta sinna samma auku, kus on praegult see silindriline junn. Vint peaks sobima ja seega ülimalt lihtne kontrollida, juhul kui ruumi on muidugi operatsiooni läbiviimiseks.

Meil näitab Badassi mehaaniline õlinäidik tühikäigul 0,4 ja kuskil 3000rpm peal on 1,8-2,2. Ka meie oleme natuke mures õlirõhu pärast ja seega läheb ligemal ajal mootori-uuringuteks.

Edu!
+372 5028488
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

tegelikult..

olles just hiljuti k2inud soomaal huvitaval yritusel, kus uaz buss suutis 4 tunni jooksul 5 liitrit 6li konsumeerida... :shock: siis pole vist eriti mureks pohjust.

Samas voib sul olla olirohk kadunud ka kohviks l2inud mootori p2rast..
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Uazist
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: K Veebr 19, 2003 4:45 pm
Asukoht: Pealinna lähistel

Postitus Postitas Uazist »

tänan nõuannete eest... pean ainult kusagilt hankima selle mehhaanilise näidiku... aga kas nõrk õlirõhk pumba või sel asuva ülejooksu klapi viga ei või olla??? :?
ja diff... mootor tuli mul just kapremondist, seega arvan et viga on milleski muus :?
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

nojah... seda mainid sa nyyd alles ju :roll: et kapremost tuli..
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

[quote="Uazist"]... aga kas nõrk õlirõhk pumba või sel asuva ülejooksu klapi viga ei või olla??? :?
quote]

Võib küll, reduktsiooniklapi vedru väsinud ja laseb juba varakult õli läbi. Viga on esinenud küll ja seega tasub uurimist.
+372 5028488
kakuke

Postitus Postitas kakuke »

viga võib olla selles et kui sul ei ole õli ratikat vahel siiis ongi õli rõhk väike aga kui onsiis ei tea milles viga võibolla
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

"ei ole õli ratikat vahel "

No siis on õli ammu oma viskoossuse kaotanud ja vajab vahetamist....
+372 5028488
olaf

Postitus Postitas olaf »

Ei tea kas see asi üldse nii hull on, sest Gaz tehase mootoritel (alates Gaz 21 ja Gaz 53-st) on üldiselt need õlisurved väga nigelad, raamatu järgi (21 ja 24) mootorilõli surve 2,0 - 4,0 kiirusel 50km/h ja sooja mootoriga tühikäigul vähemalt 0,5. Suuremad surved olid Gaz 20, 69 ja 51-l. Ja ilma õliradikata peakski surve tõusma.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

:shock:

nagu jr ytles, minge karup*** oma madala õlisurve jutuga... ma kiidan kahe käega takka... eriti arvestades, kui palju ma pidin selle mootori pesemisega vaeva nägema, et õlil oleks üldse koht, kus surve saaks tekkida...

mehed votke oma väntvoll välja ja PESKE ta puhtaks, keerake punnid maha ja vaadake, mida baba russija sinna sisse on teile jätnud.. vända puhastamiseks kulus tugev pool päeva,et see nõgi ja sitt sealt välja pesta..

tulemus ?

külmast peast on 5.0 ja rohkem, siis kukub tyhikäigul on 2.8-3.2 50 kmh juures selline 4.5

:idea: kasutage oma uazis ka oli, mitte mineraal liiva...
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”