UAZ õliandur
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ õliandur
Olen segaduses ja seega sunnitud lolli küsimuse esitama... Minu probleem seisneb selles et õlirõhu näidik näitab rõhku vaid 0 ja 1 vahel olenemata pööretest (peaks ju vähemalt 2 ümber olema). Minu teada UAZ-il kaks andurit: üks on õlirõhu näidiku ja teine õlirõhu tule käitamiseks... üks neist asub paremal pool vända rihmaratta all ja teine vasakul sillatalast pisut tagapool... kusimus on nüüd et kumb on kumb??? (neid uute vastu vahetades tegin panuse sellele, et see suurem, silindri välimusega, ja paremal pool plokis on näidiku andur ning teine, pisike junn ja meenutab rohkem pisikest süüteküünalt, on tulukese andur... kas panin mööda ) kumma anduri kallale minna? või tuleks viga sootuks mujalt otsida??? Õlipumbast???
Ah jaa, õli tasapind on normis.
Ja kuidas ma saan kontrollida kas näidik üldse töötab?
Ah jaa, õli tasapind on normis.
Ja kuidas ma saan kontrollida kas näidik üldse töötab?
Viimati muutis Uazist, R Mär 07, 2003 10:52 pm, muudetud 1 kord kokku.
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Jep, suurem silindriline on näidiku oma. Kõige kindlam on mehaanilisega üle kontrollida. Võta vene mehaaniline ja keera ta sinna samma auku, kus on praegult see silindriline junn. Vint peaks sobima ja seega ülimalt lihtne kontrollida, juhul kui ruumi on muidugi operatsiooni läbiviimiseks.
Meil näitab Badassi mehaaniline õlinäidik tühikäigul 0,4 ja kuskil 3000rpm peal on 1,8-2,2. Ka meie oleme natuke mures õlirõhu pärast ja seega läheb ligemal ajal mootori-uuringuteks.
Edu!
Meil näitab Badassi mehaaniline õlinäidik tühikäigul 0,4 ja kuskil 3000rpm peal on 1,8-2,2. Ka meie oleme natuke mures õlirõhu pärast ja seega läheb ligemal ajal mootori-uuringuteks.
Edu!
+372 5028488
Ei tea kas see asi üldse nii hull on, sest Gaz tehase mootoritel (alates Gaz 21 ja Gaz 53-st) on üldiselt need õlisurved väga nigelad, raamatu järgi (21 ja 24) mootorilõli surve 2,0 - 4,0 kiirusel 50km/h ja sooja mootoriga tühikäigul vähemalt 0,5. Suuremad surved olid Gaz 20, 69 ja 51-l. Ja ilma õliradikata peakski surve tõusma.
nagu jr ytles, minge karup*** oma madala õlisurve jutuga... ma kiidan kahe käega takka... eriti arvestades, kui palju ma pidin selle mootori pesemisega vaeva nägema, et õlil oleks üldse koht, kus surve saaks tekkida...
mehed votke oma väntvoll välja ja PESKE ta puhtaks, keerake punnid maha ja vaadake, mida baba russija sinna sisse on teile jätnud.. vända puhastamiseks kulus tugev pool päeva,et see nõgi ja sitt sealt välja pesta..
tulemus ?
külmast peast on 5.0 ja rohkem, siis kukub tyhikäigul on 2.8-3.2 50 kmh juures selline 4.5
kasutage oma uazis ka oli, mitte mineraal liiva...
Katsu inimene olla siis olen ka mina.