Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
Moderaatorid: jr, Moderators
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
Siia teemasse selle autoga seonduv, ärme aja 3.2 mudeli teemat liialt segaseks.
Sõidan ka ise selle aasta algusest sama masinaga ja püüan edaspidi siia infot lisada. Hetkel pole kurta millegi üle.
Sõidan ka ise selle aasta algusest sama masinaga ja püüan edaspidi siia infot lisada. Hetkel pole kurta millegi üle.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
Postitatud T Jaan 14, 2020 9:47 pm Postitas
[b]tserri[/b] kirjutas:Kelledel uued 2,0 Biturbod on juba? Neid omajagu juba liikluses kohanud. Huvitaks kas reaalne kütusekulu on võrreldes vana 3,2sega parem või mitte. Igasugustes ülevaatlikes videotes on muidugi sees, et kütusekulu on üks selle auto suuremaid uuendusi. Aga reaalses tarbimises? Mina oma 3,2 autom alla 10l pole keskmist saand (sõidud on muidugi enamuses linn)
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
Postitas T Jaan 14, 2020 9:49 pm
[b]andrusjo[/b] kirjutas: 10L enamus linnas?? Lükkad seda autot?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
Kuidas siis on? Kas tuleb kümnega välja või peab lükkama?[b]andrusjo[/b] kirjutas:10L enamus linnas?? Lükkad seda autot?
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
ok ilustasin veidi.
hetkel on 10.9l ehk siis 11l.
Segaduse vältimiseks mainin, et mina kulgen veel 3,2l -sega.
lihtsalt puht huvi pärast küsin kas moodsam ja kahe vurriga kone koos 10käigulise kastiga on kaasa toonud mingi märkimisväärse vahe vana 3,2 sega.
ps. ei lükka autot sõidan pigem rahulikult.
hetkel on 10.9l ehk siis 11l.
Segaduse vältimiseks mainin, et mina kulgen veel 3,2l -sega.
lihtsalt puht huvi pärast küsin kas moodsam ja kahe vurriga kone koos 10käigulise kastiga on kaasa toonud mingi märkimisväärse vahe vana 3,2 sega.
ps. ei lükka autot sõidan pigem rahulikult.
Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
sn 20000. 70% maantee ja 8,1L/100km. Olles omanud ka 3,2 mootoriga isendit olen meeldivalt üllatunud selle masina kiirenduse kohalt.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
Olen ka eelnevalt sõitnud 6 aastat 3.2 Rangeriga ja kindlasti ei igatse ma hetkel seda tagasi olles sõitnud uue 2.0 157kw masinaga.
Kütuse kulu kohta ei oska täpsemalt veel kaasa rääkida kuna kilometraasi veel üsna vähe aga ma pole seda ka väga tähtsutanud.( kui keskmine alla ikka alla 12-13 tuleb on hästi).
Ainuke asi mille üle võiks nuriseda on tagumine sõitjateruum mis oleks nagu veidi kitsamaks jäänud aga võimalik,et see tundub vaid mulle nii.
Kütuse kulu kohta ei oska täpsemalt veel kaasa rääkida kuna kilometraasi veel üsna vähe aga ma pole seda ka väga tähtsutanud.( kui keskmine alla ikka alla 12-13 tuleb on hästi).
Ainuke asi mille üle võiks nuriseda on tagumine sõitjateruum mis oleks nagu veidi kitsamaks jäänud aga võimalik,et see tundub vaid mulle nii.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
Kas lisaks mootorile on midagi suurt veel muudetud?Maasturid kirjutas:Olen ka eelnevalt sõitnud 6 aastat 3.2 Rangeriga ja kindlasti ei igatse ma hetkel seda tagasi olles sõitnud uue 2.0 157kw masinaga.
Kütuse kulu kohta ei oska täpsemalt veel kaasa rääkida kuna kilometraasi veel üsna vähe aga ma pole seda ka väga tähtsutanud.( kui keskmine alla ikka alla 12-13 tuleb on hästi).
Ainuke asi mille üle võiks nuriseda on tagumine sõitjateruum mis oleks nagu veidi kitsamaks jäänud aga võimalik,et see tundub vaid mulle nii.
Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
ma sain müügimehe jutust aru nii, et uuel on tagumiste istmete ja seinavaheline ruum/panipaik ära võetud, et kasti sisemõõtu pikemaks saada. vbla ka sellest tunne, et tagaruum on kitsam. ei tea 100%, ise näinud ei ole.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
Käigukast ju hoopis teine ( 10k automaat)Rainer kirjutas:
Kas lisaks mootorile on midagi suurt veel muudetud?
Roolilatt viimasel mudelil täis elektriline, eelmisel 2015- ketras elekter hydro ja esimesel 2012- oli puhtalt hydro.
Lisaks palju erinevaid juhiabisid mis küll juba 2015 ja 2017 mudelitele osaliselt peale pandi.
Tagsilla lukk mida saab kõigis kolmes asendis ( tagavedu, nelivedu ja aeglusti) lukku panna. Tagaveo puhul töötab see küll kiiruseni 40km/h ja kui üle läheb lülitub välja .
Vedrustus on suures osas samaks jäänud, väiksemaid muudatusi on. Esimese stabika asukohta on muudetud ja kurvides tundub parem vanaga võrreldes.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
Sellega kadus ära tagaistme seljatoe tagune panipaik aga samas tekkis lisaruumi ( kusagil 10cm) veokasti alumisse osasse.tserri kirjutas:ma sain müügimehe jutust aru nii, et uuel on tagumiste istmete ja seinavaheline ruum/panipaik ära võetud, et kasti sisemõõtu pikemaks saada. vbla ka sellest tunne, et tagaruum on kitsam. ei tea 100%, ise näinud ei ole.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
Nüdseks 33000 uue mudeliga. 30 tuh pealt vahetatud pihustid ja nüüd siis andis saba kardaanipukk. Aegajalt tuleb ikka veel armatuuri FUEL LOW PRESSURE.
Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
Kuda see Bi-turbo on ennast siis üleval pidanud. Üks kommentaar siin selle kohta on olnud - kõigil sama ve
Oma 3,2-se realiseerisin ära ja hetkel mõte, kas võtta nüüd 2021 2,0 Bi või oodata ära VW ja Fordi sigitis mis peaks eelduste kohaselt ilmuma 2022a ja mingi versioon, et ka V6-na - mis tunduks endale sellise auto peal veidi õigem süda.
Oma 3,2-se realiseerisin ära ja hetkel mõte, kas võtta nüüd 2021 2,0 Bi või oodata ära VW ja Fordi sigitis mis peaks eelduste kohaselt ilmuma 2022a ja mingi versioon, et ka V6-na - mis tunduks endale sellise auto peal veidi õigem süda.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Ranger Wildtrak 2.0Bi-turbo 157kw 2019-
Detsember 2020 oli masinal 20 000km hooldus ja nädal hiljem sain Rangerit korduvalt treilaga esindusse saadetud kus lõpuks tuvastati defektne roolilatt ( selle pistik õigemini) ja masin läks häiresse.
Ok, sai lõpuks korda( vahetati roolilatt) ja nüüd pea aasta muretult sõitnud kui oli eelmisel nädalal taas vaja minna korralisse hooldusesse ( ls 40 000km.) Peale seda on nüüd kõik külmkäivitused nagu mõne 15a vana autoga mis ei hakka kohe kõigi silindritega tööle.
Esimese hooga öeldi, et see ongi Fordide puhul normaalne ja need lähevadki sedasi käima. Oleks see olnud algusest peale nii võiksin ma seda isegi uskuda aga kuni viimase hoolduseni sellist probleemi polnud. Ainuke asi mida nad eelneva hooldusega seoses tegid on küttefiltri vahetus aga väidetavalt nendega probleeme pole.
Fordiga jõulud juba igavad pole....
Ok, sai lõpuks korda( vahetati roolilatt) ja nüüd pea aasta muretult sõitnud kui oli eelmisel nädalal taas vaja minna korralisse hooldusesse ( ls 40 000km.) Peale seda on nüüd kõik külmkäivitused nagu mõne 15a vana autoga mis ei hakka kohe kõigi silindritega tööle.
Esimese hooga öeldi, et see ongi Fordide puhul normaalne ja need lähevadki sedasi käima. Oleks see olnud algusest peale nii võiksin ma seda isegi uskuda aga kuni viimase hoolduseni sellist probleemi polnud. Ainuke asi mida nad eelneva hooldusega seoses tegid on küttefiltri vahetus aga väidetavalt nendega probleeme pole.
Fordiga jõulud juba igavad pole....
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120