1. leht 1-st

2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: N Jaan 18, 2018 9:32 am
Postitas sander123
Tere ehk on siin mõni targem Rangeri mees ja oskaks seletada, mida tähendab see RFW Lock? Tuluke läheb põlema kui paned sisse 4H või 4L ja pärast kui tagasi 2H peale paned, pead nupust muljuma RFW tulukese kustu.

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: N Jaan 18, 2018 10:43 am
Postitas siimg
Mina olen Rangeri neliveost nii aru saanud, et kuna esisillal rummulukke ei ole, siis vahekastist neliveo valimisel lisaks vahekastis lülitamisel, liigutatakse elektriliselt ühte pooltelge hambumisse. Kui tagasi tagaveo peale minna, siis jääb eelnevalt "paika lüliatud" pooltelg hambumisse, st et esisilla kardaan jääb ringi käima. Antud juhul peaks olema võimalik sisse lülitada nelivedu uuesti ka liikumise pealt. See nupp RFW lülitab pooltelje vabaks, ehk esisilla kardaan enam ringi ei käi ja väheneb kütusekulu. Nüüd on vaja uuesti neliveo lülitamiseks seisma jääda. Kui ma eksin, siis keegi targem parandagu.

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: N Jaan 18, 2018 9:09 pm
Postitas fanatt
siimg kirjutas:Mina olen Rangeri neliveost nii aru saanud, et kuna esisillal rummulukke ei ole, siis vahekastist neliveo valimisel lisaks vahekastis lülitamisel, liigutatakse elektriliselt ühte pooltelge hambumisse. Kui tagasi tagaveo peale minna, siis jääb eelnevalt "paika lüliatud" pooltelg hambumisse, st et esisilla kardaan jääb ringi käima. Antud juhul peaks olema võimalik sisse lülitada nelivedu uuesti ka liikumise pealt. See nupp RFW lülitab pooltelje vabaks, ehk esisilla kardaan enam ringi ei käi ja väheneb kütusekulu. Nüüd on vaja uuesti neliveo lülitamiseks seisma jääda. Kui ma eksin, siis keegi targem parandagu.
Just nii see toimibki. Lülitus käib difri küljes paikneva vaakum membraani kaudu mis liigutab difri korpuses paiknevat kahvlit koos hammasrattaga. Membraani juhivad kaks solenoidi mis asuvad mootoriruumis paremal küljel.

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: R Jaan 19, 2018 10:04 am
Postitas sander123
Tänud, jälle targem :bg

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: K Jaan 31, 2018 8:38 pm
Postitas sander123
Muudaks vähe teemat ja küsiks sellist asja. Kui palju võib, on mõistlik peale keerata torsoone antud autol? Et ei hakkaks kuskilt midagi pookima.

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: K Mär 14, 2018 7:03 pm
Postitas Maasturid
Keerad täpselt niipalju kui sulle tundub, et on paras. Kui oled aga torsioonid põhja keeranud ja seejärel proovinud autoga mõned sajad meetrid sõita saad aru mis valesti on ja mida tegema peab.

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: E Mai 07, 2018 12:34 pm
Postitas Uibo
Kas tagaveo pealt 4H-le ka ei tohi väikse 20-30km/h kiiruse pealt lülitada, kui see RFW lock ei põle?

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: E Mai 07, 2018 1:04 pm
Postitas Maasturid
Uibo kirjutas:Kas tagaveo pealt 4H-le ka ei tohi väikse 20-30km/h kiiruse pealt lülitada, kui see RFW lock ei põle?
Kui see tuli ei põle siis 4wd peale lülitada ei tohi.

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: R Jaan 03, 2020 11:08 am
Postitas Uibo
Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: R Jaan 03, 2020 12:20 pm
Postitas Rainer
Uibo kirjutas:Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
Ära kasuta asfaldil ja muidu kõva haardega pinnasel 4H ja 4L, seda tehas saab vahekastist lahti lõpuks.

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: R Jaan 03, 2020 1:01 pm
Postitas Uibo
Rainer kirjutas:
Uibo kirjutas:Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
Ära kasuta asfaldil ja muidu kõva haardega pinnasel 4H ja 4L, seda tehas saab vahekastist lahti lõpuks.
Ehk siis see poomine on normaalne? Tegemist on mul väikesaare autoga, kus ligasel sügistalvel ainuke asfalt (betoonplaadid) on sadamaplatsil tagasipööret tehes. Kuidagi kohatu tundub selleks manöövriks ka 4WD välja võtta :)

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: R Jaan 03, 2020 1:57 pm
Postitas v6sa
Uibo kirjutas:Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
Peabki pooma, kuna nelikvedu on jäik. Kui poob, on hea - järelikult difrite hõõrdekettad veel peavad.

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: R Jaan 03, 2020 5:33 pm
Postitas Rainer
v6sa kirjutas:
Uibo kirjutas:Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
Peabki pooma, kuna nelikvedu on jäik. Kui poob, on hea - järelikult difrite hõõrdekettad veel peavad.
Ma olen siiani elanud teadmisega,et difri tüüp (lahtine,nupust lülitatav/hõõrdketastega) ei mängi selle poomise juures vähimatki rolli....

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitatud: L Jaan 04, 2020 11:19 pm
Postitas v6sa
Mõtle natuke, kui pika teekonna peab iga ratas pöördel läbima. Lukustatud difriga on asi veel jäigem, suurendatud hõõrdumisega puksib veidi vastu (kuniks kettaid on).

Mazda B2500 asfaldil keerates on lihtsalt jäik ja vajub välja, aga libedal on selgelt näha, kuidas välimine esimene lohiseb ja sisemine tagumine puksib. Täiesti normaalne käitumine ja nagu öeldi, pole järsk keeramine pidaval pinnasel nelikveoga sellisele säästusüsteemile tervislik.