2005 ford ranger. RFW lock?

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
sander123
Mudder
Postitusi: 80
Liitunud: E Jaan 25, 2016 2:17 pm
Asukoht: saaremaa

2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas sander123 »

Tere ehk on siin mõni targem Rangeri mees ja oskaks seletada, mida tähendab see RFW Lock? Tuluke läheb põlema kui paned sisse 4H või 4L ja pärast kui tagasi 2H peale paned, pead nupust muljuma RFW tulukese kustu.
siimg
Mudder
Postitusi: 89
Liitunud: N Nov 12, 2009 12:15 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas siimg »

Mina olen Rangeri neliveost nii aru saanud, et kuna esisillal rummulukke ei ole, siis vahekastist neliveo valimisel lisaks vahekastis lülitamisel, liigutatakse elektriliselt ühte pooltelge hambumisse. Kui tagasi tagaveo peale minna, siis jääb eelnevalt "paika lüliatud" pooltelg hambumisse, st et esisilla kardaan jääb ringi käima. Antud juhul peaks olema võimalik sisse lülitada nelivedu uuesti ka liikumise pealt. See nupp RFW lülitab pooltelje vabaks, ehk esisilla kardaan enam ringi ei käi ja väheneb kütusekulu. Nüüd on vaja uuesti neliveo lülitamiseks seisma jääda. Kui ma eksin, siis keegi targem parandagu.
Kasutaja avatar
fanatt
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: T Veebr 07, 2012 12:27 pm
Asukoht: saaremaa

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas fanatt »

siimg kirjutas:Mina olen Rangeri neliveost nii aru saanud, et kuna esisillal rummulukke ei ole, siis vahekastist neliveo valimisel lisaks vahekastis lülitamisel, liigutatakse elektriliselt ühte pooltelge hambumisse. Kui tagasi tagaveo peale minna, siis jääb eelnevalt "paika lüliatud" pooltelg hambumisse, st et esisilla kardaan jääb ringi käima. Antud juhul peaks olema võimalik sisse lülitada nelivedu uuesti ka liikumise pealt. See nupp RFW lülitab pooltelje vabaks, ehk esisilla kardaan enam ringi ei käi ja väheneb kütusekulu. Nüüd on vaja uuesti neliveo lülitamiseks seisma jääda. Kui ma eksin, siis keegi targem parandagu.
Just nii see toimibki. Lülitus käib difri küljes paikneva vaakum membraani kaudu mis liigutab difri korpuses paiknevat kahvlit koos hammasrattaga. Membraani juhivad kaks solenoidi mis asuvad mootoriruumis paremal küljel.
sander123
Mudder
Postitusi: 80
Liitunud: E Jaan 25, 2016 2:17 pm
Asukoht: saaremaa

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas sander123 »

Tänud, jälle targem :bg
sander123
Mudder
Postitusi: 80
Liitunud: E Jaan 25, 2016 2:17 pm
Asukoht: saaremaa

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas sander123 »

Muudaks vähe teemat ja küsiks sellist asja. Kui palju võib, on mõistlik peale keerata torsoone antud autol? Et ei hakkaks kuskilt midagi pookima.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1852
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas Maasturid »

Keerad täpselt niipalju kui sulle tundub, et on paras. Kui oled aga torsioonid põhja keeranud ja seejärel proovinud autoga mõned sajad meetrid sõita saad aru mis valesti on ja mida tegema peab.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
*LC70 / LC125
*Wildtrak 2.0 Bi-turbo
Uibo
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: E Mai 07, 2018 12:32 pm

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas Uibo »

Kas tagaveo pealt 4H-le ka ei tohi väikse 20-30km/h kiiruse pealt lülitada, kui see RFW lock ei põle?
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1852
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas Maasturid »

Uibo kirjutas:Kas tagaveo pealt 4H-le ka ei tohi väikse 20-30km/h kiiruse pealt lülitada, kui see RFW lock ei põle?
Kui see tuli ei põle siis 4wd peale lülitada ei tohi.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
*LC70 / LC125
*Wildtrak 2.0 Bi-turbo
Uibo
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: E Mai 07, 2018 12:32 pm

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas Uibo »

Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
Kasutaja avatar
Rainer
Fitting 44"
Postitusi: 408
Liitunud: N Okt 06, 2005 10:00 am
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas Rainer »

Uibo kirjutas:Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
Ära kasuta asfaldil ja muidu kõva haardega pinnasel 4H ja 4L, seda tehas saab vahekastist lahti lõpuks.
Uibo
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: E Mai 07, 2018 12:32 pm

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas Uibo »

Rainer kirjutas:
Uibo kirjutas:Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
Ära kasuta asfaldil ja muidu kõva haardega pinnasel 4H ja 4L, seda tehas saab vahekastist lahti lõpuks.
Ehk siis see poomine on normaalne? Tegemist on mul väikesaare autoga, kus ligasel sügistalvel ainuke asfalt (betoonplaadid) on sadamaplatsil tagasipööret tehes. Kuidagi kohatu tundub selleks manöövriks ka 4WD välja võtta :)
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1643
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas v6sa »

Uibo kirjutas:Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
Peabki pooma, kuna nelikvedu on jäik. Kui poob, on hea - järelikult difrite hõõrdekettad veel peavad.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
Rainer
Fitting 44"
Postitusi: 408
Liitunud: N Okt 06, 2005 10:00 am
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas Rainer »

v6sa kirjutas:
Uibo kirjutas:Kui mul on 4H peal, siis asfaldil järsemalt aeglasel kiirusel keerates tunnen, et "nagu poob" ja vabakäik on olematu. Kas see on normaalne või milles viga võib olla?
Peabki pooma, kuna nelikvedu on jäik. Kui poob, on hea - järelikult difrite hõõrdekettad veel peavad.
Ma olen siiani elanud teadmisega,et difri tüüp (lahtine,nupust lülitatav/hõõrdketastega) ei mängi selle poomise juures vähimatki rolli....
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1643
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: 2005 ford ranger. RFW lock?

Postitus Postitas v6sa »

Mõtle natuke, kui pika teekonna peab iga ratas pöördel läbima. Lukustatud difriga on asi veel jäigem, suurendatud hõõrdumisega puksib veidi vastu (kuniks kettaid on).

Mazda B2500 asfaldil keerates on lihtsalt jäik ja vajub välja, aga libedal on selgelt näha, kuidas välimine esimene lohiseb ja sisemine tagumine puksib. Täiesti normaalne käitumine ja nagu öeldi, pole järsk keeramine pidaval pinnasel nelikveoga sellisele säästusüsteemile tervislik.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Vasta

Mine “Ford”