Väikese bronco bodylift
Moderaatorid: jr, Moderators
Väikese bronco bodylift
Tervist lugupeetud!
Plaanis varsti teha väike keretõste, kas eelistada 3" või 4" ja mis selline asi võiks maksma minna?
Kas siis mahuvad 31x10.5x15 rehvid normaalselt alla.
Olen aru saanud et 33"-ga hakkavad poolassid "liigapalju higistama" ja nendega vaja lisaks tiivaääri kärpida. Või on siiski mõtet ka viimast varianti kaaluda
Küsimus käivitusest.
Soojast peast paugupill,külmalt aga vajab pikalt ketramist -jookse auto nö starteriga käima (nii nagu teha ei tohiks).
Aparaat toodud lõuna saksast,kas peaks süüdet näppima, küünlaid vahetama või on veel miskit targemat teha?
Plaanis varsti teha väike keretõste, kas eelistada 3" või 4" ja mis selline asi võiks maksma minna?
Kas siis mahuvad 31x10.5x15 rehvid normaalselt alla.
Olen aru saanud et 33"-ga hakkavad poolassid "liigapalju higistama" ja nendega vaja lisaks tiivaääri kärpida. Või on siiski mõtet ka viimast varianti kaaluda
Küsimus käivitusest.
Soojast peast paugupill,külmalt aga vajab pikalt ketramist -jookse auto nö starteriga käima (nii nagu teha ei tohiks).
Aparaat toodud lõuna saksast,kas peaks süüdet näppima, küünlaid vahetama või on veel miskit targemat teha?
Hangi väike Bronco ja saad rõõmsalt teise juurde osta...
Superlifti 3" keretõste oli jah.
Algatuseks vaheta küünlad ja kontrolli juhtmed ning jagaja rootor+kaas. Siis liigu edasi vaakumvoolikute suunas ja lõpetada võid sisseimetava õhu temp. anduriga ja vee temp anduriga. Nood olulised elemendid külmkäivituse juures signaali andmiseks ajule.
33" rehviga saab sõita küll. Ega ta siis kohe ka katki lähe. Aga tiivaääri pead 3" tõste puhul ikka omajagu lõikama. Hea oleks 6" vedrutõste, siis ei pea lõikama väga ja jääks igati popp ka vaadata.
Algatuseks vaheta küünlad ja kontrolli juhtmed ning jagaja rootor+kaas. Siis liigu edasi vaakumvoolikute suunas ja lõpetada võid sisseimetava õhu temp. anduriga ja vee temp anduriga. Nood olulised elemendid külmkäivituse juures signaali andmiseks ajule.
33" rehviga saab sõita küll. Ega ta siis kohe ka katki lähe. Aga tiivaääri pead 3" tõste puhul ikka omajagu lõikama. Hea oleks 6" vedrutõste, siis ei pea lõikama väga ja jääks igati popp ka vaadata.
+372 5028488
Tänud pakkumast,mul antud isendile veel kaks bII-te olemasdiff kirjutas:Mul on igasugust bronco kraami. Muu hulgas pakkuda ka superlifti (Vist, jr, mis see sinna sai?) tõste.
Muu hulgas on pakkuda ka pmst mida iganes bii -le (kuni terve autoni välja)
helista, 5056023 ja teeme kaupa.
kui ei eksi,siis käisid kunagi ka neid minu pool vaatamas.
Nii et võime hakata juppe vahetama
Hangi väike Bronco ja saad rõõmsalt teise juurde osta...
Tänud vihjete eest. teen need asjad ära,eks siis paistab mis toimub.
Endale käib jubedalt närvidele see,et saksas lastud antud isendile scorpa mootor peale panna aga millise valemiga .... (ei pidavat ju sobima hooratta erinevuse tõttu) eks kui tehnika korrastamiseni jõuan siis läheb huvitavaks.
Rõõmu teeb see,et kuna auto plaanis hobiautoks ehitada,siis tema minevik kõik ilusasti paberitel kirjas.
Keegi usa seeru üle lombi salongist uue auto ostnud,siis laevaga saksa vedanud ning seal hiljem autol kolm peremeest olnud,kes omanud seda aasta kuni kolm.
Kuna tiibu kärpida ei tahaks siis jääb kas 3" keret või 6" vedrustust.
oleks tänulik kui selle vedrustuse tõste kohta oleks infi,kellelt võiks leida ja palju kompott koos paigaldusega ka maksaks.(või tuleb minna lihtsalt usa raua müüjaid tüütama)
Kuna kahe eelmise rappega on läinud nii nii nagu läinud on.... siis seekord plaan mingi kalkulatsioon paika panna,et hiljem väga poleks.
Endale käib jubedalt närvidele see,et saksas lastud antud isendile scorpa mootor peale panna aga millise valemiga .... (ei pidavat ju sobima hooratta erinevuse tõttu) eks kui tehnika korrastamiseni jõuan siis läheb huvitavaks.
Rõõmu teeb see,et kuna auto plaanis hobiautoks ehitada,siis tema minevik kõik ilusasti paberitel kirjas.
Keegi usa seeru üle lombi salongist uue auto ostnud,siis laevaga saksa vedanud ning seal hiljem autol kolm peremeest olnud,kes omanud seda aasta kuni kolm.
Kuna tiibu kärpida ei tahaks siis jääb kas 3" keret või 6" vedrustust.
oleks tänulik kui selle vedrustuse tõste kohta oleks infi,kellelt võiks leida ja palju kompott koos paigaldusega ka maksaks.(või tuleb minna lihtsalt usa raua müüjaid tüütama)
Kuna kahe eelmise rappega on läinud nii nii nagu läinud on.... siis seekord plaan mingi kalkulatsioon paika panna,et hiljem väga poleks.
Hangi väike Bronco ja saad rõõmsalt teise juurde osta...
Tere
Mis sul selle Scorpa mootoriga on. Oma Bronco II vahetasin, motoplokk istub 1:1 peale, hooratta asendad originaaliga, sissepritse ja kollektorid ka ning õlivanni. Kui sul doonoreid nii palju on pane uus originaal mootor. Tagasilla tõste on lihtne- pikemad kammitsad ja klots vahele või pikemad vedrud. Ees on vedrust keerulisem tõsta. Vedrutõste puhul ära unusta pikemaid amorte installida, originaalid jäävad lühikesteks. Kui vajad keretõste komplekti, mul on üks üle. Kui külmalt ei käivitu, kontrolli üle ka kogu kütuse süsteem. Mina leidsin 3 filtrit mis enne sissepritset on ja ka pihustid puhasta ära.
Jõudu
ATS
Mis sul selle Scorpa mootoriga on. Oma Bronco II vahetasin, motoplokk istub 1:1 peale, hooratta asendad originaaliga, sissepritse ja kollektorid ka ning õlivanni. Kui sul doonoreid nii palju on pane uus originaal mootor. Tagasilla tõste on lihtne- pikemad kammitsad ja klots vahele või pikemad vedrud. Ees on vedrust keerulisem tõsta. Vedrutõste puhul ära unusta pikemaid amorte installida, originaalid jäävad lühikesteks. Kui vajad keretõste komplekti, mul on üks üle. Kui külmalt ei käivitu, kontrolli üle ka kogu kütuse süsteem. Mina leidsin 3 filtrit mis enne sissepritset on ja ka pihustid puhasta ära.
Jõudu
ATS