diffri lukk rangerile???
Moderaatorid: jr, Moderators
diffri lukk rangerile???
tere tahaks teada saada kas 2001 aasta ford rangerile on võimalik paigaldada diffri lukke.
ette tänades rynts.
ette tänades rynts.
Küsimus
Tere!
Mul natuke teistsugune küsimus diffri luku kohta.Tegemist siis Ford Rangeriga. Kui panen nelikveo sisse, siis diffri lukk läheb automaatselt sisse ja maha ka võtta ei saa. Kas see peabki nii olema ja kui peab, siis kas ma võin niimoodi kiiresti ka sõita???
Äkki oskab keegi midagi selle kohta öelda!
Mul natuke teistsugune küsimus diffri luku kohta.Tegemist siis Ford Rangeriga. Kui panen nelikveo sisse, siis diffri lukk läheb automaatselt sisse ja maha ka võtta ei saa. Kas see peabki nii olema ja kui peab, siis kas ma võin niimoodi kiiresti ka sõita???
Äkki oskab keegi midagi selle kohta öelda!
Asjast ettekujutuse saamiseks:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... erentsiaal
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... erentsiaal
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
LIBEDAL teel ühenda ikka esisild ka jõuallikaga, liivakotid rohkem tagaveolise Hiace lisavarustus. Ja soovitan lahtise killuga kruusateedel ka enne oma sõidustiil leida, kui kiirusrekordeid püüdma hakata.suurp2mm kirjutas:Tänud infojagajatele!
Sain targemaks igatahes. Järeldan sellest, et talvel libedatel teedel vähe julgemalt lasta saaks, tuleb liivakotid kasti panna.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Saime kõik aru miks on differ ja kuidas ta töötab, vaataks nüüd mis millelgi on ja mis on parem kui teisel.
suurp2mm kirjutas:
Tere!
Mul natuke teistsugune küsimus diffri luku kohta.Tegemist siis Ford Rangeriga. Kui panen nelikveo sisse, siis diffri lukk läheb automaatselt sisse ja maha ka võtta ei saa. Kas see peabki nii olema ja kui peab, siis kas ma võin niimoodi kiiresti ka sõita???
Äkki oskab keegi midagi selle kohta öelda!
Sul hakkab armatuuris koos neliveo tulega koos põlema ka üks kollane tuli? "rdf lock" ja seda ei saa nupust välja lülitada.
Fordi kasutajajuhend annab sellele niisuguse seletuse: umbes meeles
See on esisilla lukk. Kui on vajadus esisilla järele jätke auto seisma lülitage juhtkangist esisild sisse, nüüd hakkb põlema ka esisilla luku tuli. kui see tuli põleb saab sõidu ajal sisse- välja lülitada esisilda. kui olete jõudnud teele ja teil enam tarvidust esisilla järele ei ole lülitage esisild juhtkangist välja ja nupust lukk ka.
ise saan selles aru, et see kollane tuli ja lüliti on esisilla rummulukkude jaoks. Kui tuli põleb on rummulukud sisse lülitatud ka siis kui esisild on välja lülitatud. kui rummulukud on välja lülitatud on auto vähem koormatud ja sellega peaks ju ka kütusekulu vähenema ja ka kõik esisilla kuluvosad vähem kuluma.
Kuiˇma õieti aru saan on kastikatest ainult rangeril ja b2500 elektrilised rummulukud. Töötasin firmas kus oli ka kaks L200 neil igatahes sellist ei ole. Neil võib alati sõidu ajal esisilla sisse ja välja lülitada. kuid ega ma sõidu ajal alla pole vaadanud kas ainult tagaveoga sõites käib esikaardaan ringi või ei. Või lülitab esisilla väljavõttes ka automaatselt rummulukud lahti.
Jutt tuli küll pikk ja segane kuid loodan et siiski kuidagi arusaadav.
Kui see on nii nagu ma aru saan siis peaks ju fordi ja mazda kastikate nelikveo süsteem parem olema kui teistel kastikatel.
suurp2mm kirjutas:
Tere!
Mul natuke teistsugune küsimus diffri luku kohta.Tegemist siis Ford Rangeriga. Kui panen nelikveo sisse, siis diffri lukk läheb automaatselt sisse ja maha ka võtta ei saa. Kas see peabki nii olema ja kui peab, siis kas ma võin niimoodi kiiresti ka sõita???
Äkki oskab keegi midagi selle kohta öelda!
Sul hakkab armatuuris koos neliveo tulega koos põlema ka üks kollane tuli? "rdf lock" ja seda ei saa nupust välja lülitada.
Fordi kasutajajuhend annab sellele niisuguse seletuse: umbes meeles
See on esisilla lukk. Kui on vajadus esisilla järele jätke auto seisma lülitage juhtkangist esisild sisse, nüüd hakkb põlema ka esisilla luku tuli. kui see tuli põleb saab sõidu ajal sisse- välja lülitada esisilda. kui olete jõudnud teele ja teil enam tarvidust esisilla järele ei ole lülitage esisild juhtkangist välja ja nupust lukk ka.
ise saan selles aru, et see kollane tuli ja lüliti on esisilla rummulukkude jaoks. Kui tuli põleb on rummulukud sisse lülitatud ka siis kui esisild on välja lülitatud. kui rummulukud on välja lülitatud on auto vähem koormatud ja sellega peaks ju ka kütusekulu vähenema ja ka kõik esisilla kuluvosad vähem kuluma.
Kuiˇma õieti aru saan on kastikatest ainult rangeril ja b2500 elektrilised rummulukud. Töötasin firmas kus oli ka kaks L200 neil igatahes sellist ei ole. Neil võib alati sõidu ajal esisilla sisse ja välja lülitada. kuid ega ma sõidu ajal alla pole vaadanud kas ainult tagaveoga sõites käib esikaardaan ringi või ei. Või lülitab esisilla väljavõttes ka automaatselt rummulukud lahti.
Jutt tuli küll pikk ja segane kuid loodan et siiski kuidagi arusaadav.
Kui see on nii nagu ma aru saan siis peaks ju fordi ja mazda kastikate nelikveo süsteem parem olema kui teistel kastikatel.
Viimati muutis Metslane, L Jaan 27, 2007 1:11 pm, muudetud 1 kord kokku.
Plaanin osta ühe neist kuid on mõni küsimus.
Kuidas on nende kahe isendi hooldustega. On teada et Mitsul on välp 7500 ja fordil 10000. Kuid kui palju on vaja raha välja käija. Räägitakse et fordil tuleb ikka igakord suht palju maksta.
Kas mitsu on siis selle poolest halvem et tal rummulukkude lahtiühendamine puudub.
Kuidas on nende kahe isendi hooldustega. On teada et Mitsul on välp 7500 ja fordil 10000. Kuid kui palju on vaja raha välja käija. Räägitakse et fordil tuleb ikka igakord suht palju maksta.
Kas mitsu on siis selle poolest halvem et tal rummulukkude lahtiühendamine puudub.
No küsi diileri käest, kui palju läheb kuni 100 000km peale hooldusteks raha. Kui Õieti mäletan, siis Rangeril oli see 38000.- ja Mitsul 15000.-. Tegemist siis korraliste hooldustega.
Võta Isuzu D-Max. Auto odavam ja mugavam sama raha eest ning asisem + hooldused taskukohase hinnaga samuti.
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3141
Võta Isuzu D-Max. Auto odavam ja mugavam sama raha eest ning asisem + hooldused taskukohase hinnaga samuti.
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3141
+372 5028488