diffri lukk rangerile???

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
rynts
IC Honoured Member
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 02, 2006 5:55 pm
Asukoht: mudas.

diffri lukk rangerile???

Postitus Postitas rynts »

tere tahaks teada saada kas 2001 aasta ford rangerile on võimalik paigaldada diffri lukke.
ette tänades rynts.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

vist mazda b2500 on sul auto, mitte usaranger. Muidu käib sinna dana 35 diffrilukud
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
suurp2mm
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: T Jaan 23, 2007 11:27 pm

Küsimus

Postitus Postitas suurp2mm »

Tere!
Mul natuke teistsugune küsimus diffri luku kohta.Tegemist siis Ford Rangeriga. Kui panen nelikveo sisse, siis diffri lukk läheb automaatselt sisse ja maha ka võtta ei saa. Kas see peabki nii olema ja kui peab, siis kas ma võin niimoodi kiiresti ka sõita???
Äkki oskab keegi midagi selle kohta öelda!
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

millest sa seda järeldad et difri lukk tööle rakendub?
ja üleüldse - lülitatava nelikveoga autodega ei ole soovitav maanteel kiiresti liikuda, vastasel juhul saad kiiresti vahekastist või mõnest muust sõlmest jagu.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Sul ei ole Rangeril difrilukku. 4wd puhul rakendub vahekast ja see on pidevalt ja koguaeg siis nii öelda 100% lukus. Tagasillas on ehk LSD (libisev).
+372 5028488
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
suurp2mm
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: T Jaan 23, 2007 11:27 pm

Postitus Postitas suurp2mm »

Tänud infojagajatele!
Sain targemaks igatahes. Järeldan sellest, et talvel libedatel teedel vähe julgemalt lasta saaks, tuleb liivakotid kasti panna.
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

suurp2mm kirjutas:Tänud infojagajatele!
Sain targemaks igatahes. Järeldan sellest, et talvel libedatel teedel vähe julgemalt lasta saaks, tuleb liivakotid kasti panna.
LIBEDAL teel ühenda ikka esisild ka jõuallikaga, liivakotid rohkem tagaveolise Hiace lisavarustus. Ja soovitan lahtise killuga kruusateedel ka enne oma sõidustiil leida, kui kiirusrekordeid püüdma hakata.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Metslane
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: L Jaan 27, 2007 10:18 am

Postitus Postitas Metslane »

Läheks korra suurp2mm´i küsimuse juurde tagasi.
Metslane
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: L Jaan 27, 2007 10:18 am

Postitus Postitas Metslane »

Saime kõik aru miks on differ ja kuidas ta töötab, vaataks nüüd mis millelgi on ja mis on parem kui teisel.

suurp2mm kirjutas:
Tere!
Mul natuke teistsugune küsimus diffri luku kohta.Tegemist siis Ford Rangeriga. Kui panen nelikveo sisse, siis diffri lukk läheb automaatselt sisse ja maha ka võtta ei saa. Kas see peabki nii olema ja kui peab, siis kas ma võin niimoodi kiiresti ka sõita???
Äkki oskab keegi midagi selle kohta öelda!

Sul hakkab armatuuris koos neliveo tulega koos põlema ka üks kollane tuli? "rdf lock" ja seda ei saa nupust välja lülitada.
Fordi kasutajajuhend annab sellele niisuguse seletuse: umbes meeles
See on esisilla lukk. Kui on vajadus esisilla järele jätke auto seisma lülitage juhtkangist esisild sisse, nüüd hakkb põlema ka esisilla luku tuli. kui see tuli põleb saab sõidu ajal sisse- välja lülitada esisilda. kui olete jõudnud teele ja teil enam tarvidust esisilla järele ei ole lülitage esisild juhtkangist välja ja nupust lukk ka.

ise saan selles aru, et see kollane tuli ja lüliti on esisilla rummulukkude jaoks. Kui tuli põleb on rummulukud sisse lülitatud ka siis kui esisild on välja lülitatud. kui rummulukud on välja lülitatud on auto vähem koormatud ja sellega peaks ju ka kütusekulu vähenema ja ka kõik esisilla kuluvosad vähem kuluma.

Kuiˇma õieti aru saan on kastikatest ainult rangeril ja b2500 elektrilised rummulukud. Töötasin firmas kus oli ka kaks L200 neil igatahes sellist ei ole. Neil võib alati sõidu ajal esisilla sisse ja välja lülitada. kuid ega ma sõidu ajal alla pole vaadanud kas ainult tagaveoga sõites käib esikaardaan ringi või ei. Või lülitab esisilla väljavõttes ka automaatselt rummulukud lahti.

Jutt tuli küll pikk ja segane kuid loodan et siiski kuidagi arusaadav.
Kui see on nii nagu ma aru saan siis peaks ju fordi ja mazda kastikate nelikveo süsteem parem olema kui teistel kastikatel.
Viimati muutis Metslane, L Jaan 27, 2007 1:11 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jah, too lüliti on rummulukkude vabastamiseks. Difrilukuga pole mitte mingit seost.
+372 5028488
Metslane
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: L Jaan 27, 2007 10:18 am

Postitus Postitas Metslane »

Plaanin osta ühe neist kuid on mõni küsimus.

Kuidas on nende kahe isendi hooldustega. On teada et Mitsul on välp 7500 ja fordil 10000. Kuid kui palju on vaja raha välja käija. Räägitakse et fordil tuleb ikka igakord suht palju maksta.

Kas mitsu on siis selle poolest halvem et tal rummulukkude lahtiühendamine puudub.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

No küsi diileri käest, kui palju läheb kuni 100 000km peale hooldusteks raha. Kui Õieti mäletan, siis Rangeril oli see 38000.- ja Mitsul 15000.-. Tegemist siis korraliste hooldustega.

Võta Isuzu D-Max. Auto odavam ja mugavam sama raha eest ning asisem + hooldused taskukohase hinnaga samuti.

http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3141
+372 5028488
Vasta

Mine “Ford”