51. leht 57-st

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: T Juun 07, 2016 9:37 pm
Postitas Iffkin
Ei saa ainult endale jätta elamusi 2013 Wildtrakiga. Auto vastupidavusest siis niipalju, et läbisõiduks 104000km, hooldused teostatud nagu ette nähtud, kuid sellele vaatamata otsustas koostööst loobuda õlipump ja sellega seoses tekkis veel kahjustusi.
Info-Autos vahetati õlipump, turbo eest küsiti ca 2200 eurot, selle lasin siiski 450 euriga taastada, kuna ei osatud öelda, kui palju ülejäänud mootor on kahjustada saanud ja hakkasin pelgama juba tulevasi kulutusi. Sai paigaldatud taastatud turbo. Seejärel selgus, et kuidagi on tekkinud veepumba plastosasse auk (mille tekkepõhjuste kohta ei osatud midagi öelda) ja kahjustused on siiski suuremad kuna mootori käivitamisel kostus mootorist ebameeldivaid hääli.
Kiire arvutus näitas, et tasub remonti jätkata pisemas ja odavamas, aga kontrollitud remondiettevõttes. Seal siis selgus mootorit lahti võttes, et soodsam on soetada asendusmootor. Tulemiks kokku ca 7000-eurone remondikulu.
Meele teeb mõruks, et enda arvates oleks nagu teinud kõik nii nagu peab, et käidud hoolduses ja kasutatud autot ka viisakalt, aga 4000 km üle garantii ja vajalik uus mootor.
Seega, kellele tundub, et raha, aega ja närvirakke üle, siis soovitan igaljuhul Wildtraki :)

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: T Juun 07, 2016 9:53 pm
Postitas Rainer
Iffkin kirjutas:Ei saa ainult endale jätta elamusi 2013 Wildtrakiga. Auto vastupidavusest siis niipalju, et läbisõiduks 104000km, hooldused teostatud nagu ette nähtud, kuid sellele vaatamata otsustas koostööst loobuda õlipump ja sellega seoses tekkis veel kahjustusi.
Info-Autos vahetati õlipump, turbo eest küsiti ca 2200 eurot, selle lasin siiski 450 euriga taastada, kuna ei osatud öelda, kui palju ülejäänud mootor on kahjustada saanud ja hakkasin pelgama juba tulevasi kulutusi. Sai paigaldatud taastatud turbo. Seejärel selgus, et kuidagi on tekkinud veepumba plastosasse auk (mille tekkepõhjuste kohta ei osatud midagi öelda) ja kahjustused on siiski suuremad kuna mootori käivitamisel kostus mootorist ebameeldivaid hääli.
Kiire arvutus näitas, et tasub remonti jätkata pisemas ja odavamas, aga kontrollitud remondiettevõttes. Seal siis selgus mootorit lahti võttes, et soodsam on soetada asendusmootor. Tulemiks kokku ca 7000-eurone remondikulu.
Meele teeb mõruks, et enda arvates oleks nagu teinud kõik nii nagu peab, et käidud hoolduses ja kasutatud autot ka viisakalt, aga 4000 km üle garantii ja vajalik uus mootor.
Seega, kellele tundub, et raha, aega ja närvirakke üle, siis soovitan igaljuhul Wildtraki :)
Kas kõik õlivahetused on esinduses tehtud?

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: K Juun 08, 2016 7:18 am
Postitas sitikass
Keegi ei sunni teid minema info auto esindusse. garantii hooldusi võib ka mujal teha . loomulikult on vaja enne uurida kas keegi tahab vana transiti mootorit nokkida.

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: K Juun 08, 2016 11:07 am
Postitas Rainer
KUi mõni amatöör vahepeal õli vahetas,siis võib pumba rike ka sellest olla

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: K Juun 08, 2016 3:18 pm
Postitas ahto42
Krt Nissan Renault 2.0L DCi on ka vareeruva õlipumbaga, ja ei ole ei tehasemanualis, ega ka tehnikute training manualis sellest juttu.

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: N Juun 09, 2016 10:12 pm
Postitas Iffkin
Rainer kirjutas:
Iffkin kirjutas:Ei saa ainult endale jätta elamusi 2013 Wildtrakiga. Auto vastupidavusest siis niipalju, et läbisõiduks 104000km, hooldused teostatud nagu ette nähtud, kuid sellele vaatamata otsustas koostööst loobuda õlipump ja sellega seoses tekkis veel kahjustusi.
Info-Autos vahetati õlipump, turbo eest küsiti ca 2200 eurot, selle lasin siiski 450 euriga taastada, kuna ei osatud öelda, kui palju ülejäänud mootor on kahjustada saanud ja hakkasin pelgama juba tulevasi kulutusi. Sai paigaldatud taastatud turbo. Seejärel selgus, et kuidagi on tekkinud veepumba plastosasse auk (mille tekkepõhjuste kohta ei osatud midagi öelda) ja kahjustused on siiski suuremad kuna mootori käivitamisel kostus mootorist ebameeldivaid hääli.
Kiire arvutus näitas, et tasub remonti jätkata pisemas ja odavamas, aga kontrollitud remondiettevõttes. Seal siis selgus mootorit lahti võttes, et soodsam on soetada asendusmootor. Tulemiks kokku ca 7000-eurone remondikulu.
Meele teeb mõruks, et enda arvates oleks nagu teinud kõik nii nagu peab, et käidud hoolduses ja kasutatud autot ka viisakalt, aga 4000 km üle garantii ja vajalik uus mootor.
Seega, kellele tundub, et raha, aega ja närvirakke üle, siis soovitan igaljuhul Wildtraki :)
Kas kõik õlivahetused on esinduses tehtud?
Toodud Belgiast, läbisõiduks oli 57000km. Edaspidi said kõik hooldused-õlivahetused tehtud Info-Autos.

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: R Nov 18, 2016 7:08 pm
Postitas Rainer
Olen nüüd paar kuud uuega sõitnud, uskumatult vaikne auto on tehtud, rool mõnusalt kerge ja igasugu abiks lisasid on juurde pandud.

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: T Nov 22, 2016 8:58 pm
Postitas Kriss
Eelmise põlvkonna wildtrackiga sõitsin 3 aastat ja 110000 km. Paar korda tahmafilter kinni ja juhipoolne veovõll vahetati. Augustis kantsin auto maha suure avarii tõttu. Sain paar nädalat tagasi uue kätte ja vanast autost on vähe järgi. Uus põlvkond on ikka midagi muud, heas mõttes. Seekord asendasin kasti ruloo kuudiga, mis on palju parem. Auto seest vaiksem, tõmme veits parem, juhi abid ok, dif lukk olemas jne.

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: T Dets 13, 2016 10:55 am
Postitas havoc
2013.a Wildtrakile on tekkinud imelik vibratsioon. Väljendub kiirusel 80-110 km/h ja pigem tundub et tuleb tagant, alguses arvasin et probleem tuleneb rehvidest- olid teised päris kulunud ja tagumised olid silmnähtavalt treppis. Sai siis rehvid ära vahetatud, aga probleem püsis. Teise variandina kahtlustasin kardaani, sai siis auto viidud Auto Cardani, võeti kardaan alt ja vaadati ristide lõtkusid, kõigil kolmel ristil olid kerged lõtkud, lasin ära vahetada ja tasakaalustada, aga ei midagi probleem püsib. Nüüd on mõistus otsas, Info Autosse kindlasti ei tahaks minna, aga äkki kellelgi on sarnane probleem olnud või teab, kus asjalikud mehed kes probleemi algallika võiksid leida. Autol läbisõit 130000km.

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: P Dets 18, 2016 9:06 am
Postitas ylbik
Võta kardaani leevendi taldriku vahelt see kivikene ära ja elu on jälle lill.

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: P Dets 18, 2016 8:54 pm
Postitas Rainer
Kes ei karda käsi tolmuseks teha,siis soovitan kontrollida ja täiendada Ranger mootori juhtmestiku
DSCI1512 (Medium).JPG
DSCI1512 (Medium).JPG (88.61 KiB) Vaadatud 9534 korda
Ranger juhtmed 2.jpg
Ranger juhtmed 2.jpg (153.82 KiB) Vaadatud 9534 korda

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: L Veebr 25, 2017 6:01 pm
Postitas AlarT
Tere,
Kui paljudel uuema mudeli (Euro 6) 2017.a. on probleem külmkäivitusega? Mul läbisõit 10000km ja kolm komplekti eelsüüteküünlaid on vahetatud,neljas läheb kohe peale.Muidugi on garantii aga ikkagi on see ebanormaalne.Teenindus ütleb,et tehas teab probleemi ja otsivad lahendust.Tahaks lihtsalt teada kas ma olen ainus kellel selline jura on.

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: P Veebr 26, 2017 11:44 am
Postitas Rainer
Mul sama teema küünaldega,ühed vahetatud ja nüüd jälle ära kustunud.

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: E Veebr 27, 2017 11:52 am
Postitas v6sa
A mis nendega juhtub? Põlevad katkestusse või lühisesse? Või muutuvad lihtsalt nii aeglaseks, et enne hõõgumahakkamist tuleb kevad?

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2

Postitatud: E Veebr 27, 2017 2:07 pm
Postitas Rainer
v6sa kirjutas:A mis nendega juhtub? Põlevad katkestusse või lühisesse? Või muutuvad lihtsalt nii aeglaseks, et enne hõõgumahakkamist tuleb kevad?
Mul reedel lähevad uued peale,siis saan küsida mis vanadega juhtus.
Aga viga väljendub selles,et miinus kraadidega käivitades on silindris külm ja pime,kolvid hakkavad hirmust ja külmast mootorit väristama :lol: