ford rangeri avastamine

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas ibra »

saarmaskarl kirjutas:Õhtust,
laagrid vahetatud ja nii nagu võis arvata, olidki tagarattalaagrid vigased, mõlemad. Kui kedagi huvitab, siis rattalaagri tk hind 30.- Esindus küsis 60.-
Aega kulus vahetamisele ~6h. Ise ei näppinud vaid lasin vahetada. Fordi esindus pakkus vahetamise ajaks tervet tööpäeva ja see hind oleks olnud oluliselt kallim.

Ilusat õhtut ja tänud neile, kes kaasa mõtlesid.
Palju selle auto läbisõit on, et rattalaagreid vahetasid?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
siku77
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 199
Liitunud: R Mai 20, 2011 2:38 pm
Asukoht: Tallinn

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas siku77 »

kellapeal oli sellel autol 127000, ja laagrid olid väga huvitavalt kulunud.
Puksiirteenus 56626099
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas ibra »

siku77 kirjutas:kellapeal oli sellel autol 127000, ja laagrid olid väga huvitavalt kulunud.
Mis tähendab, olid väga huvitavalt kulunud ?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
siku77
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 199
Liitunud: R Mai 20, 2011 2:38 pm
Asukoht: Tallinn

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas siku77 »

laagri välimisel saalel oli kõva kahjustus veerandi saale pinnal (nagu kolmest kuueni) ja mõlemal pool ühte moodi.
Puksiirteenus 56626099
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
siku77
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 199
Liitunud: R Mai 20, 2011 2:38 pm
Asukoht: Tallinn

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas siku77 »

vot seda ei osanud kohe vaadata sai saaled välja võetud puhastatud ja siis avastatud.
Aga see suht võimalik.
Puksiirteenus 56626099
Hea hinnaga nissani originaal varuosad.
saarmaskarl
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Mär 27, 2013 11:05 am

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas saarmaskarl »

Just ,ka mulle endale tekkis see küsimus pähe, et kas kulumine oli ülemisel poolel. Arvata on , et on äkki paati veetud või siis haagissuvilat, sest taga vedrustusele on lisaks pandud survestatavad õhkpadjad ja konksu juures on lisa väljavõte kolme kontaktiga. Nüüd sõidab auto vaikselt ja häirivaid tegureid enam ei ole. Tundub, et Ford Ranger on ikkagi auto. :)
VVRR
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: T Veebr 18, 2014 9:56 pm

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas VVRR »

Paati veetud ja võib-olla vette lastud nii, et tagarattad sillani vees. Ehk veel tunde seisnudki seal...
Ma olen Rangeril esirattalaagri ainult seetõttu pidanud vahetama, et oli tiivaääreni uppunud (eks seal sai rapsitud ka selle rattaga). Siis seisis viis-kuus tundi vees, enne kui abi kohale jõudis. Vist oli kuu-kaks ja ulgus. Hind oli esindusest ja ulme.
isenokitseja
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Mai 15, 2008 4:08 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas isenokitseja »

Kas paadi ja suvila vedamiseks on vaja panna lisa vedrusi?. Masin ise kanna 1000 kg ära. Ise arvan et on raskemaid koormaid veetud ja siis pikemat aeg koormaga seisnud äkke...
Ise vedasi 1600 kg jagu telliseid, noh arvutamisel tekkis väike viga :(. Mis teha kui allahindlus. Lisaks laaditi veel alusega rohkem raskust taha. üle 70 km/h ei julgenud maanteel sõita. Aga tava vedrudega polnud selline koorem probleemiks.

Kuidas on Rangeri mestel raami roostetamisega. Enda oma on alt ikka pruun :(.
L200
Teen jooniseid ja 3D mudeleid!!!
saarmaskarl
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Mär 27, 2013 11:05 am

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas saarmaskarl »

Selle raskusega taga on tsipa teised lood. Kasti võib panna üle tonni, kuid järeleveetav on vist kuni 3 tonni.Tunduvalt parem on sõita ka siis, kui kastis on tonn, aga saad masina parlanksi tõsta, muidu on nina püsti. Minu Fordil ei ole pandud lisavedrulehti, vaid õhkpadjad. Kaater kaalub mul üle tonni, kuid kui Navarale selle taha panin, siis raskus konksule langes selliselt, et konks oluliselt maapinnale lähemale liikus. Tekkis probleem käru paigaldamisel ja ära võtmisel. Kärul selline tugiratta süsteem , mis ise fikseerub. Kui aga diisel liiga madalal oli, siis see ratas ei läinud vajaliku asendisse. Vahel pidi tungiga tõstma, et käru tagan ära saada. Nüüd loodan , et Rangeriga seda probleemi ei teki. Keegi küsis ka raami kohta. Minu masinal on raam nii sisse määritud, et esmasel ülevaatlusel ei saanud raamilt numbrit kätte. Kogu raam ja põhi on väga korralikult kas kivikaitse või mingi muu paslõginaga kokku mätsitud.
Ühtlasi olen selle autoga ka juba paremini tutvunud ja esmapilgul olen rahul. Auto on terav ja jõuline. Maanteel ka pole probleeme, mugav iste ja käitub korralikult. Võiks nuriseda natukene mootorimüra üle, kuid ka sellega harjub. Kui Navaral sai sõidupealt lülitada sisse nelikveo, siis Rangeril seda teha ei saa, välja aga saab lülitada küll. Hoian kätte pulsil ja teen tähelepanekuid. Kui midagi uut ja huvitavat Rangeri juures silma hakkab annan teada. Aa, istmesoojendusel on üks lüliti ja arvasin , et see on ainult juhiistmele mõeldud. Avastasin aga kõrvalistuja istme alt ka juhtmestiku, seega eeldan, et see läheb sama lüliti alt sisse. Vajab kontrollimist veel.
KKKKKK
Fitting 44"
Postitusi: 472
Liitunud: T Apr 12, 2011 9:16 am

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas KKKKKK »

saarmaskarl kirjutas: Kui Navaral sai sõidupealt lülitada sisse nelikveo, siis Rangeril seda teha ei saa, välja aga saab lülitada küll.
Ma ei tea mis aastakäigust jutt aga peaks saama kõigil. Kõigepealt lülitad seistes sisse, et rummulukud lukustuksid. Siis välja ja sõidad 2 veoga. Rummulukke nupust ei vabasta. Nüüd võid hoo pealt sisse-välja ubida niipalju kui vaja.
AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
saarmaskarl
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Mär 27, 2013 11:05 am

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas saarmaskarl »

Ja nii ongi, et üks nupp ja mõlemad istmesoojendused sees. Proovin seda varianti, et nupust lukke maha ei võta, äkki tõesti on asi nii.
Tänud!
isenokitseja
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Mai 15, 2008 4:08 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas isenokitseja »

Aasta tagasi vedasin korvtõstukit mille kaal kippus 3t kanti. See oli hästi tasakaalus ja konksule erilist raskust ei andnud. Vedamine oli ikka jama. korra sain 70 kätte ja peale seda oli vaja aeglustada - ilmnes kohe kes mida juhib. Rohkem üle 50 ei kiirust tõstnud.
Rangeril 4 vedu, seiste kangi ja siis lülituvad rummud automaatselt sisse. Välja saab neid lülitada alles siis armatuurist kui kand 2WD. Kui rummud sees siis saab sõidupealt nelivedu sisse-välja lülitada, ise olen ikka siduri alla vajutanud.
Uurisin endamasinal istmesoendust. 2004a masinal kõrvalistuja toolil pole mingit soendust. Kõrvalistme alla on juhtmed olemas ja pinge tuleb peale kui juhiistme soojendus sees.
L200
Teen jooniseid ja 3D mudeleid!!!
MaxL
Mudder
Postitusi: 74
Liitunud: K Okt 01, 2008 9:29 am

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas MaxL »

Istmesoojendused on kõigil siin müüdud Rangeritel kuni 2011 aastani mõlemal esiistmel ja toimivad ühe lüliti alt. Kaasreisijale ei ole jäetud otsustus võimalust, kas ta tahab sooja või jahedat istet, saab seda sama, mis juht.
saarmaskarl
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Mär 27, 2013 11:05 am

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas saarmaskarl »

Tõepoolest, 4 vedu saab lülitada sõidult sisse ja välja, kui lukud on peal.
isenokitseja
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Mai 15, 2008 4:08 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: ford rangeri avastamine

Postitus Postitas isenokitseja »

Teeks fordi "avastamisel" väikese paranduse. On olnud juttu rummu lukkudest. Nagu manuaali uurides arusaan siis 2002-2006 mudelil rummulukke pole. Esisillas juhitakse vaagumiga vasakut veovõlli, ühendtakse difri külge ja lahti. Taga veoga sõites poorelevad esimesed veovõlli ja osa difrit koguaeg kaasa, seisab kardaan ja osa difrist. Parandage kui eksin :(
L200
Teen jooniseid ja 3D mudeleid!!!
Vasta

Mine “Ford”