Mure Exploreri automaatkastiga - korras nüüd

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
joz
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: L Aug 08, 2009 9:23 pm
Asukoht: Saue

Mure Exploreri automaatkastiga - korras nüüd

Postitus Postitas joz »

Tere,
Nüüd minagi Exploreri omanik.
Nüüd siis teema juurde, mure siis automaatkäigukastiga. Autoks Explorer XL 4.0 1994a. Probleem selline, et käigu vahetus läheb väga pikaks... st I käiguga pean autot väga metsikult peenestama 4800 pöördeni, et lükkaks II käigu peale, II käigu pealt III käigule läheb juba madalamatel pööretel ca 3700 pööret, III käigult IV käigule läheb juba suht normaalselt.
Infoks veel nii palju, et käigukast on remonditud ca 2000km tagasi.
Proovitud asjad - võtsin maha akuklemmid, lootsin, et teeb ajule reseti, ei olnud kasu. Teiseks proovisime seda, et võtta kick-down tross käigukasti küljest ära, et äkki see liiga pingul või kinni jäänd vms. , kuid sellestki kasu ei olnud. Samuti on kontrollitud käigukasti õlitaset, seegi normis.
On kellegil mõtteid, mida kontrollida või kelle poole võiks pöörduda!?

Ette tänades!

Joosep
Viimati muutis joz, R Sept 17, 2010 1:42 am, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

enam pole midagi kontrollida. Vii kast remonti ja saad rahulikult edasi kulgeda. Võibolla aitab õlivahetus, kuid see probleemi ei lahenda.

Kasti Imre kontaktid olid Jeebi alateemas olemas.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Jeebul on sama tunnusega üks võimalus vigane TPS andur (gaasipedaali asendi andur). Fordil ma ei tea, kas on selline asi.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

urmas kirjutas:Jeebul on sama tunnusega üks võimalus vigane TPS andur (gaasipedaali asendi andur). Fordil ma ei tea, kas on selline asi.
Andur peaks nagu ikka olema.
Kas sellel Fordil toimetab kast juba läbi aju,võibolla ei suhtle need vigurid omavahel korralikult.

Ei usu hästi et 2000km midagi seest ära kulub juba,kui õli sees ikka õige norm on.
Kasutaja avatar
Exp
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: K Mai 06, 2009 8:30 pm

Postitus Postitas Exp »

Aga esimest järjekorras proovi õli ja filter vahetama, sellepärast et pärast remonti sõidad kuskil 1500 km ja on vaja vahetada filter ja õli, ja veel sellel käigukastil on juhi poolt (ei mäleta täpsem) on nagu vakuum andur, võib olla temaga on mingi mure, proovi tema hääletama (keskel on poltik) või vahetama.
Ja kui need asjad ok, aga kast jälle mureseb siis on vaja remontida.
Kasutaja avatar
joz
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: L Aug 08, 2009 9:23 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joz »

Tere taas,
Lasin eile vahetada mootori-, kasti õli ja filtri.
Ei muutunud midagi kahjuks.
Täna hommikul hakkas juba natuke madalamatel pööretel (4000 rpm) käiku vahetama, kuid siiski minu isiklik arvamus on see, et kast on korras, tegu mingi muu kalaga.
Küsimus- Gaasipedaali küljes on 2 trossi, üks on gaasitross , mis tross see teine on? Asi selles, et see teine tross on sellises asendis, et kui pedaali täiesti põhja surun siis alles läheb see kergelt pingule... muidu täiesti lõtv. Kas see tross ei või olla seotud kuidagi kick-downiga?
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

joz kirjutas: Kas see tross ei või olla seotud kuidagi kick-downiga?
Jah see on kickdowni tross.
Mudas alates 2003.
Kasutaja avatar
joz
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: L Aug 08, 2009 9:23 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joz »

Sai siis uuesti auto alla ronitud ja veendutud, et see sama tross jookseb kasti külge. Kasti küljes olev hoob nagu ei liigu eriti palju... max 2cm.
Kuidas seda kick-downi värki kontrollida saaks ? trossi lahtiühendamisest kasu polnud.
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

Mul on nii et kui kiirendada tahan siis korraks lasen järsku gaasi juurde siis lasen pedaali lahti ja uuesti löön ta põhja kinni :D siis on selg istmes kinni bensupaagis keeris ja tunnen kuidas rahakotist "koidulad" lähevad :wink:
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Kasutaja avatar
Exp
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: K Mai 06, 2009 8:30 pm

Postitus Postitas Exp »

Eruun kirjutas:Mul on nii et kui kiirendada tahan siis korraks lasen järsku gaasi juurde siis lasen pedaali lahti ja uuesti löön ta põhja kinni :D siis on selg istmes kinni bensupaagis keeris ja tunnen kuidas rahakotist "koidulad" lähevad :wink:
:D 8)
Kasutaja avatar
Exp
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: K Mai 06, 2009 8:30 pm

Postitus Postitas Exp »

Jozile.
Lasin eile vahetada mootori-, kasti õli ja filtri.
Ei muutunud midagi kahjuks.
Täna hommikul hakkas juba natuke madalamatel pööretel (4000 rpm) käiku vahetama, kuid siiski minu isiklik arvamus on see, et kast on korras, tegu mingi muu kalaga.


Siis proovi see vakuum andur ta reguleerib pöördeid.
Kasutaja avatar
joz
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: L Aug 08, 2009 9:23 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joz »

Siis proovi see vakuum andur ta reguleerib pöördeid.
Kus kohas see vaakumi andur asub?

Veel üks probleem on, et tühikäigu pöörded on kõrged... umbes 1000-1100rpm , saab seda ise reguleerida või kuidas seda häälestada saab?
Kasutaja avatar
Exp
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: K Mai 06, 2009 8:30 pm

Postitus Postitas Exp »

See andur (ümargune torudega) asub kuidas ma mäletan vasakult poolt.

Pöörde jaoks... Ma arvan, et kui õhu filter on hea, siis võiks olla tühikäigu andur aga teda ei saa reguleerida, aga proovi esimest lihtsalt puhastada teda.
Kasutaja avatar
joz
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: L Aug 08, 2009 9:23 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joz »

Tere jälle,
Tänaseks päevaks olen vahetanud autol (mootoril) ära õhufiltri (originaal) endise koonusfiltri vastu, õhulugeja, termostaadi ja mõlemad lamdaandurid, mootoris õli ja filtri. Kütusekulu sain endise 23-26L/100km asemel ~15L/100km peale :) Kokkuhoid suurem kui civicul 100le kulub :D
Automaatkastil vahetatud õli ja filter samut. Kast on hakand paremini tööle nüüdseks... et vahest jamab, ei vaheta käiku ja samas vahest töötab täiesti korralikult.
Oskab keegi tark inimene mulle veel seda öelda, kas need automaatkastid on 4 või 5 käigulised? Tegu siis Explorer XL 4.0 121kw 1994a. Küsimus siis selle pärast, et lugesin kusagilt, et keegi kirjutas, et tema exploreril 5 käiguline automaat, samas minu masinal käike 4, et kas mul kastil muudele muredele veel 5. käik puudu (rikkis) või ongi 4ne kast?!
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

Sul on 4 käiku
Kui kang on OD peal siis on 3 käiku + neljas overdraiv
Kui kang D peal siis töötab ainult 3 käiku
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Vasta

Mine “Ford”