Mure Exploreri automaatkastiga - korras nüüd
Moderaatorid: jr, Moderators
Mure Exploreri automaatkastiga - korras nüüd
Tere,
Nüüd minagi Exploreri omanik.
Nüüd siis teema juurde, mure siis automaatkäigukastiga. Autoks Explorer XL 4.0 1994a. Probleem selline, et käigu vahetus läheb väga pikaks... st I käiguga pean autot väga metsikult peenestama 4800 pöördeni, et lükkaks II käigu peale, II käigu pealt III käigule läheb juba madalamatel pööretel ca 3700 pööret, III käigult IV käigule läheb juba suht normaalselt.
Infoks veel nii palju, et käigukast on remonditud ca 2000km tagasi.
Proovitud asjad - võtsin maha akuklemmid, lootsin, et teeb ajule reseti, ei olnud kasu. Teiseks proovisime seda, et võtta kick-down tross käigukasti küljest ära, et äkki see liiga pingul või kinni jäänd vms. , kuid sellestki kasu ei olnud. Samuti on kontrollitud käigukasti õlitaset, seegi normis.
On kellegil mõtteid, mida kontrollida või kelle poole võiks pöörduda!?
Ette tänades!
Joosep
Nüüd minagi Exploreri omanik.
Nüüd siis teema juurde, mure siis automaatkäigukastiga. Autoks Explorer XL 4.0 1994a. Probleem selline, et käigu vahetus läheb väga pikaks... st I käiguga pean autot väga metsikult peenestama 4800 pöördeni, et lükkaks II käigu peale, II käigu pealt III käigule läheb juba madalamatel pööretel ca 3700 pööret, III käigult IV käigule läheb juba suht normaalselt.
Infoks veel nii palju, et käigukast on remonditud ca 2000km tagasi.
Proovitud asjad - võtsin maha akuklemmid, lootsin, et teeb ajule reseti, ei olnud kasu. Teiseks proovisime seda, et võtta kick-down tross käigukasti küljest ära, et äkki see liiga pingul või kinni jäänd vms. , kuid sellestki kasu ei olnud. Samuti on kontrollitud käigukasti õlitaset, seegi normis.
On kellegil mõtteid, mida kontrollida või kelle poole võiks pöörduda!?
Ette tänades!
Joosep
Viimati muutis joz, R Sept 17, 2010 1:42 am, muudetud 1 kord kokku.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Jeebul on sama tunnusega üks võimalus vigane TPS andur (gaasipedaali asendi andur). Fordil ma ei tea, kas on selline asi.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Andur peaks nagu ikka olema.urmas kirjutas:Jeebul on sama tunnusega üks võimalus vigane TPS andur (gaasipedaali asendi andur). Fordil ma ei tea, kas on selline asi.
Kas sellel Fordil toimetab kast juba läbi aju,võibolla ei suhtle need vigurid omavahel korralikult.
Ei usu hästi et 2000km midagi seest ära kulub juba,kui õli sees ikka õige norm on.
Aga esimest järjekorras proovi õli ja filter vahetama, sellepärast et pärast remonti sõidad kuskil 1500 km ja on vaja vahetada filter ja õli, ja veel sellel käigukastil on juhi poolt (ei mäleta täpsem) on nagu vakuum andur, võib olla temaga on mingi mure, proovi tema hääletama (keskel on poltik) või vahetama.
Ja kui need asjad ok, aga kast jälle mureseb siis on vaja remontida.
Ja kui need asjad ok, aga kast jälle mureseb siis on vaja remontida.
Tere taas,
Lasin eile vahetada mootori-, kasti õli ja filtri.
Ei muutunud midagi kahjuks.
Täna hommikul hakkas juba natuke madalamatel pööretel (4000 rpm) käiku vahetama, kuid siiski minu isiklik arvamus on see, et kast on korras, tegu mingi muu kalaga.
Küsimus- Gaasipedaali küljes on 2 trossi, üks on gaasitross , mis tross see teine on? Asi selles, et see teine tross on sellises asendis, et kui pedaali täiesti põhja surun siis alles läheb see kergelt pingule... muidu täiesti lõtv. Kas see tross ei või olla seotud kuidagi kick-downiga?
Lasin eile vahetada mootori-, kasti õli ja filtri.
Ei muutunud midagi kahjuks.
Täna hommikul hakkas juba natuke madalamatel pööretel (4000 rpm) käiku vahetama, kuid siiski minu isiklik arvamus on see, et kast on korras, tegu mingi muu kalaga.
Küsimus- Gaasipedaali küljes on 2 trossi, üks on gaasitross , mis tross see teine on? Asi selles, et see teine tross on sellises asendis, et kui pedaali täiesti põhja surun siis alles läheb see kergelt pingule... muidu täiesti lõtv. Kas see tross ei või olla seotud kuidagi kick-downiga?
Jozile.
Lasin eile vahetada mootori-, kasti õli ja filtri.
Ei muutunud midagi kahjuks.
Täna hommikul hakkas juba natuke madalamatel pööretel (4000 rpm) käiku vahetama, kuid siiski minu isiklik arvamus on see, et kast on korras, tegu mingi muu kalaga.
Siis proovi see vakuum andur ta reguleerib pöördeid.
Lasin eile vahetada mootori-, kasti õli ja filtri.
Ei muutunud midagi kahjuks.
Täna hommikul hakkas juba natuke madalamatel pööretel (4000 rpm) käiku vahetama, kuid siiski minu isiklik arvamus on see, et kast on korras, tegu mingi muu kalaga.
Siis proovi see vakuum andur ta reguleerib pöördeid.
Tere jälle,
Tänaseks päevaks olen vahetanud autol (mootoril) ära õhufiltri (originaal) endise koonusfiltri vastu, õhulugeja, termostaadi ja mõlemad lamdaandurid, mootoris õli ja filtri. Kütusekulu sain endise 23-26L/100km asemel ~15L/100km peale Kokkuhoid suurem kui civicul 100le kulub
Automaatkastil vahetatud õli ja filter samut. Kast on hakand paremini tööle nüüdseks... et vahest jamab, ei vaheta käiku ja samas vahest töötab täiesti korralikult.
Oskab keegi tark inimene mulle veel seda öelda, kas need automaatkastid on 4 või 5 käigulised? Tegu siis Explorer XL 4.0 121kw 1994a. Küsimus siis selle pärast, et lugesin kusagilt, et keegi kirjutas, et tema exploreril 5 käiguline automaat, samas minu masinal käike 4, et kas mul kastil muudele muredele veel 5. käik puudu (rikkis) või ongi 4ne kast?!
Tänaseks päevaks olen vahetanud autol (mootoril) ära õhufiltri (originaal) endise koonusfiltri vastu, õhulugeja, termostaadi ja mõlemad lamdaandurid, mootoris õli ja filtri. Kütusekulu sain endise 23-26L/100km asemel ~15L/100km peale Kokkuhoid suurem kui civicul 100le kulub
Automaatkastil vahetatud õli ja filter samut. Kast on hakand paremini tööle nüüdseks... et vahest jamab, ei vaheta käiku ja samas vahest töötab täiesti korralikult.
Oskab keegi tark inimene mulle veel seda öelda, kas need automaatkastid on 4 või 5 käigulised? Tegu siis Explorer XL 4.0 121kw 1994a. Küsimus siis selle pärast, et lugesin kusagilt, et keegi kirjutas, et tema exploreril 5 käiguline automaat, samas minu masinal käike 4, et kas mul kastil muudele muredele veel 5. käik puudu (rikkis) või ongi 4ne kast?!