Küsiks abi targematelt kes on tegelenud ATM kastiga!
Moderaatorid: jr, Moderators
Küsiks abi targematelt kes on tegelenud ATM kastiga!
Tere klubilised.Nimelt on mul probleem oma tziibi automaat käigukastiga.Lugu siis järgmine:Ostsin tuksis kastiga ford explorer maasturi.Kast sai remonditud ja sisu kõik uus peale(sisemise õlipumba)+turbiin! ) Anomaalia on juba mitukorda pead vaevanud ja ei tea enam mida teha.Nimelt nagu ikka teha tuleb:Õli sisse, lasta siduriketastel ja pakkidel liguneda nats ja käima panna ning kõik käigud vaikselt läbi lasta!.TEHTUD!aga edasi...peale esimest remonti ei vahetatud pidurilinte käigukastis ära!Selge..Kõige tagumine oli korralik aga esimesed ei olnud.Seega tagumine käik tekkis kuid edaspidiseid käike mitte.OLGU!Sebisin uued lindid ja läks jälle remonti.VAHETATUD!Nii sai kast alla pandud ,, käigukasti aju ilusti puhastatud,, kõik kuulid omal kohal,, solenoid klapid omal kohal ja toimivad!Järgmine pea valu.Edaspidi sõidab kuid jõuetult ja kõrgete pööretega ja järgmise käigupeale kast end ei vaheta.Tagurpidi käik ka olemas kuid samuti libiseb.Kui õli soojaks läheb siis kaovad edaspidised käigud kõik ära ja tagumine jääb alles.Kust probleemi otsida? kas võib olla probleem turbiinis ehk(hüdrosiduris)? Või kasti siseses pumbas millel võib kraape olla kuid ei paistnud?.Ei ole veel poodi jõudnud kuid koguaeg enne sai valatud 8l õli sisse esimeste andmete kohaselt kuid see oli vale kogus, Sisse pidi minema 9,5 ja siiani 8 sees, et kas ka see võib mängida väga suurt rolli, et 1,5L vähem õli sees on? Kindlasti rolli ta mängib kuid ei taha kuidagi uskuda et ta selle 9,5 liitrigagi sõitma hakkab.Ei julge enam igasugu katsetusi kah teha ja proovida kuna eelmised katsetused lõppesid ketaste uuesti ära põlemisega!
Ette tänades Oscar.
Ette tänades Oscar.
.
Täna öösel sai nüüd turbiin vahetatud ning ka vabakoojsu sidur.. vaatasin pumba ka üle.tundus iusti tihe kuid paistab et on siisgi petlik?Auto sõidab ikka ainult külmast peast.. õlid valasin kah normi ja natuke isegi peale!Ilmselt kas võib olla nii et sooja õliga laseb pump õli läbi kuna selle viskoosus suureneb?ja sellest tuleneb ka veo kadu.
Ei tohiks libiseda, uued kettad asjad sees, mingit lõtku pole kui paki sisule peale vajutada.uputaja kirjutas:Sedajah, aga ma vist väljendasin end natuke valesti. Kui ketaste omavaheline kaugus pakis on vale, siis õli voolab vahelt läbi ja ei teki piisavat hõõrdumist.
Enam teistmoodi ei oska seletada.
Andres@ räägib koolitarkust ja oma kogemust.