Fuel Pump Shut-Off Switch - instruktsioon
Moderaatorid: jr, Moderators
Fuel Pump Shut-Off Switch - instruktsioon
Vahel ei lähe masin käima, kui süüdet keerad on tunne et kohe läheb ja siis kohe jääb ainult starter kerima. Olen mässanud tükk aega nüüd siiber ees vaja viga üles leida. Ise panin tähele et kui võtan klemmi akult maha ja siis tagasi läheb paugust käima. Täna aga nägin silti radika juures ja pani mõtlema et äkki on asi kuidagi abiks minu probleemile. Kuidas seda resetti teha
Ise arvasin et immo probleem.
Ise arvasin et immo probleem.
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
sobran just erinevates foorumites ja sealt leian kah et kas juhi poolt või kõrval istuja pool peab olema mingi nupp.daf921 kirjutas:selline vidin tuttav isegi euroopa fordidelt.
Nimelt Ford Escortidel oli juhi jalgade juures vasakul katte taga pisike nupp,mis tuli lihtsalt sisse lylitada probleemi korral ja sõit võis jätkuda.
äkki kõne all oleval masinal samas kohas?
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Tegemist on avariilülitiga, mis rakendub liiklusõnnetuse korral ja hoiab ära kütuse juurdevoolu, et vältida tulekahju. Erinevatel Fordidel erinevates kohtades, Sierral oli pagassis, Escordil juhi vasaku jala juures kate eemaldada ja näpuga sorkida.
Courieril rakendus, kui löödi uksehinge sõrme välja, tegija oli väga üllatunud, kui peale remonti auto ei käivitunud.
Kui lüliti on rakendunud, elik off asendis, siis ei peaks pump üldse tööle minema ja akuklemmi eemaldamisest suurt kasu pole.
Sinu autol peaks lüliti kindalaeka all kõrvalistuja jalgade juures paremal pool.
Courieril rakendus, kui löödi uksehinge sõrme välja, tegija oli väga üllatunud, kui peale remonti auto ei käivitunud.
Kui lüliti on rakendunud, elik off asendis, siis ei peaks pump üldse tööle minema ja akuklemmi eemaldamisest suurt kasu pole.
Sinu autol peaks lüliti kindalaeka all kõrvalistuja jalgade juures paremal pool.
OK tnx ma vaatan hommePSV kirjutas:Tegemist on avariilülitiga, mis rakendub liiklusõnnetuse korral ja hoiab ära kütuse juurdevoolu, et vältida tulekahju. Erinevatel Fordidel erinevates kohtades, Sierral oli pagassis, Escordil juhi vasaku jala juures kate eemaldada ja näpuga sorkida.
Courieril rakendus, kui löödi uksehinge sõrme välja, tegija oli väga üllatunud, kui peale remonti auto ei käivitunud.
Kui lüliti on rakendunud, elik off asendis, siis ei peaks pump üldse tööle minema ja akuklemmi eemaldamisest suurt kasu pole.
Sinu autol peaks lüliti kindalaeka all kõrvalistuja jalgade juures paremal pool.
aga imelik on see et vahest peale mõnda aega ootamis läheb käima või just klemmi maha võtmine aitab.
Äkki on immoga midagi , exploreril ju mingi vidin võtmepuldis äkki saadab valet signaali. Või kütusse pumba relee jupsib. Igatahes otsin selle nupu üles ja proovin.
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.