kysimus Ford f 150 ymberehituse kohta 4x4-ks
Moderaatorid: jr, Moderators
kysimus Ford f 150 ymberehituse kohta 4x4-ks
Tere ja kõigile head sõbrapäevast toibumise päeva
kysimus oleks siis siinsetele asjatundjatele spetsialistidele: Kas on võimalik ehitada seda sõidukit 4 ratta veoliseks. Kui on siis kui palju see võiks võtta aega ja raha ning kas siin leidub ka selliseid tegelasi (loe: meistrimehi) kes viitsiksid selle töö ette võtta.
link auto kohta siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
oodatud siis kõikvõimalik info minu poolt esitatud kysimustele.
ette tänades.
kysimus oleks siis siinsetele asjatundjatele spetsialistidele: Kas on võimalik ehitada seda sõidukit 4 ratta veoliseks. Kui on siis kui palju see võiks võtta aega ja raha ning kas siin leidub ka selliseid tegelasi (loe: meistrimehi) kes viitsiksid selle töö ette võtta.
link auto kohta siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
oodatud siis kõikvõimalik info minu poolt esitatud kysimustele.
ette tänades.
asjaarmastajast algaja EXPLORERIGA!
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Loomulik, et F150-l süljenäärmed tööle hakkasid- müüja on vaeva näinud, auto puhtaks pesnud ja harvaesinevalt ilusad pidid üles riputanud.
Sorry for OT aga Yanek on teemassepuutuva ära ütelnud.
Sorry for OT aga Yanek on teemassepuutuva ära ütelnud.
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Jah leidub seliseid meistrimehi. Saan selle sulle ära teha küll. Töö aga on jube ajamahukas, sest 2wd raam on eest osast erinev 4wd raamist ja lisaks puht mehhaanilisele tööle on vaja 4wd juhtmestikku ja aju. Sest sellel masinal juhib kõike aju. See juhul, kui tahad säilitada Fordi IFS vedrustust 4wd versiooni puhul.
Lihtsam on kasutada vanakooli talasilda ja vanakooli kangist lülitatavat vahekasti. Palju osi saab välja jätta ja vedrustuse ehitus on lihtsam.
EDIT: Usun, et leiame sulle jänkist mahapõlenud 4wd F150 või tagumise otsa avariiga, millelt saaks vajalikud mehhaanilised detailid konversiooni tegemiseks. Aga kogu ettevõtmise suurusjärk jääb kuhugi 100K juurde koos sobiva doonori hankimisega.
Lihtsam on kasutada vanakooli talasilda ja vanakooli kangist lülitatavat vahekasti. Palju osi saab välja jätta ja vedrustuse ehitus on lihtsam.
EDIT: Usun, et leiame sulle jänkist mahapõlenud 4wd F150 või tagumise otsa avariiga, millelt saaks vajalikud mehhaanilised detailid konversiooni tegemiseks. Aga kogu ettevõtmise suurusjärk jääb kuhugi 100K juurde koos sobiva doonori hankimisega.
+372 5028488
Et sa aru saaks, kus kohast see summa tuleb ja et ka ise oskaks kalkullida, siis võtame läbi asjad, mida läheb vaja:
2004-2007 F150 4wd küljest
*Esimene osa raamist
*Vahekast koos juhtmootoriga
*Mõlemad kardaanid
*Differ
*Õõtshoovad alumised
*Õõtshoovad ülemised
*Rooliotsad
*Amordid + vedrud
*Stabilisaatori varras koos kontidega
*Poolteljeld
*Vaakumhubid
*Vaakumsolenoid
*Hunnik vaakumvoolikuid
*ABS andurid
*Käändteljed
*Pidurikettad + suppordid
*Karteripõhi ja pole kindel kas vist ka mootoripadjad.
*Aju + terve juhtmestik + lüliti salongi + armatuur. Kuna niipidi on lihtsam kui hakata puuduolevaid otsi lappima.
Tööd arvesta kusagil 160 tundi.
2004-2007 F150 4wd küljest
*Esimene osa raamist
*Vahekast koos juhtmootoriga
*Mõlemad kardaanid
*Differ
*Õõtshoovad alumised
*Õõtshoovad ülemised
*Rooliotsad
*Amordid + vedrud
*Stabilisaatori varras koos kontidega
*Poolteljeld
*Vaakumhubid
*Vaakumsolenoid
*Hunnik vaakumvoolikuid
*ABS andurid
*Käändteljed
*Pidurikettad + suppordid
*Karteripõhi ja pole kindel kas vist ka mootoripadjad.
*Aju + terve juhtmestik + lüliti salongi + armatuur. Kuna niipidi on lihtsam kui hakata puuduolevaid otsi lappima.
Tööd arvesta kusagil 160 tundi.
+372 5028488