Käigukastis probleem

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Käigukastis probleem

Postitus Postitas Eruun »

Sõites maanteel avastasin et mootor röögib rohkem kui enne siis vaatasin pöördeid need olid 2200 - 2600 kiirus 80km/h
varem viimase käiguga sõites olid 1700 või siis max.2200 kiirus 100 km/h
Ja arvan et on kadunud viimane käik. Milles võiks viga olla, kust alustada?
:(


91-94a mudel
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: Käigukastis probleem

Postitus Postitas jr »

Eruun kirjutas:Sõites maanteel avastasin et mootor röögib rohkem kui enne siis vaatasin pöördeid need olid 2200 - 2600 kiirus 80km/h
varem viimase käiguga sõites olid 1700 või siis max.2200 kiirus 100 km/h
Ja arvan et on kadunud viimane käik. Milles võiks viga olla, kust alustada?
:(


91-94a mudel
Mitu korda käike vahetatakse? Kas 4? Kui nii, siis on midagi OverdDrivega lahti. Ehk siis nii öelda "5 käik" on puudu. Kontrolli kaitsmeid algatuseks, siis kasti õlitaset. Kui need kõik OK siis tasub mõelda kasti põhja altvõtmisele ja mängimise mõttes vahetada filter ja õlid. Samal ajal saab juba ligi solenoididele, mõõdaks need kõik üle. Tõenäoline võib olla, et OD solenoid on õhtal või hullemal juhul hakkab turbiin otsi andma.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

4 korda jah
ok vaatan need asjad üle siis karjun edasi
tnx
___________

Jäi mainimatta et sai väga rasket käru veetud, kuskil 1.2 - 1.4 tonni
tegin sellega äkki liiga
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
wilson
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 21, 2008 12:37 am

Postitus Postitas wilson »

mul siis sama asi ,nimelt ei vaheta käiku enam ära minnes üle 3ndalt 4nda peale.kuskohas peaks asuma kontroll varda auk 94 exploreril? ma sain enda varda koos toruga kaasa pagasnikus. veel huvitaks palju läheb õli aut. kasti?
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

Käigukast - 9.5 liitrit
Mootor - 5 liitrit
Tosool - 8 liitrit
ja kontroll varda auk on kapoti all keskel üsna mootori taga
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

Pilt
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
wilson
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 21, 2008 12:37 am

Postitus Postitas wilson »

õli näitas varda järgi olevat tunduvalt rohkem kui peaks :shock:
ja mida liigutab see teine tross mis käigukasti küljeski kus käiguvahetus trosski.igastahes seda küljes polnud.Pühapäevaks siis plaanis alt ära võtta see õlivann ja uurida vähe sisemust.veel mismoodi peaks sealt õli veel välja saama :?
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

wilson kirjutas:õli näitas varda järgi olevat tunduvalt rohkem kui peaks :shock:
ja mida liigutab see teine tross mis käigukasti küljeski kus käiguvahetus trosski.igastahes seda küljes polnud.Pühapäevaks siis plaanis alt ära võtta see õlivann ja uurida vähe sisemust.veel mismoodi peaks sealt õli veel välja saama :?
Mis oli õli temp,teine tross peaks olema kickdown(vist kirjutati nii),heale ameeriklasele kohaselt saad õli kätte koos vanniga.
Kogu jutt Jeebu kohapealt vaadates,ju ka Fordil nii on.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

"wilson"]õli näitas varda järgi olevat tunduvalt rohkem kui peaks :shock:
Asoo ma mõtlesin et ainult minul on nii et varras näitab rohkem õli "kõvasti rohkem"

Ja ma vaatasin siis kui mootor oli soe võib öelda et kuum
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

Eruun kirjutas:
"wilson"]õli näitas varda järgi olevat tunduvalt rohkem kui peaks :shock:
Asoo ma mõtlesin et ainult minul on nii et varras näitab rohkem õli "kõvasti rohkem"

Ja ma vaatasin siis kui mootor oli soe võib öelda et kuum
kontrolli ikka õli töötava mootoriga.
Mootor töötab, lappad kõik käigud läbi ning siis vaata varrast.
Aitan palju oskan...
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Tomaadil tuleb õli vaadata käiguvalitsa "N" asendis, olles enne kõik teised asendid läbi käinud. Ja töötava mootoriga.

Et kui te seda veel ei teadnud...

zum

Edit: Crap, Suzi jõudis ette... :)
Kasutaja avatar
Eruun
Fitting 38"
Postitusi: 316
Liitunud: E Mär 03, 2008 6:00 pm

Postitus Postitas Eruun »

tnx
seda ei teadnud tõesti
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ja Fordil töösooja mootoriga... lisaks veel juurde.
+372 5028488
wilson
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 21, 2008 12:37 am

Postitus Postitas wilson »

nonii sai siis vana õli välja lastud siinsete soovituste kohaselt.välja sain sealt mina MAX 5L :shock: kas mitte rohkem ei peaks olema?
filter oli kah selline rauapuru täis. küsimus veel kas muudab see midagi kui pole küljes Kick Downi trossi? mõtlen just käikude vahetamise poole pealt.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

wilson kirjutas:nonii sai siis vana õli välja lastud siinsete soovituste kohaselt.välja sain sealt mina MAX 5L :shock: kas mitte rohkem ei peaks olema?
filter oli kah selline rauapuru täis. küsimus veel kas muudab see midagi kui pole küljes Kick Downi trossi? mõtlen just käikude vahetamise poole pealt.
Jah, 5L on normaalne panni kogus ilma konverterit niristamata.

Kui kickdowni trossi küljes pole, siis on kast põhimõttelt persses esimese sõiduga või vähemalt saab ta viga, mis varem või hiljem lööb esile. See mitte ainult ei ole kickdowni tross, vaid õlisurve regulaator samuti.
+372 5028488
Vasta

Mine “Ford”