Explorer liigub ainult tagurpidi.
Moderaatorid: jr, Moderators
Explorer liigub ainult tagurpidi.
Vahendan järmist muret. Explorer 4.0 autom. liigub ainult tagurpidi. Liikus edaspidi ka, aga vaevaliselt ja nüüd toimib ainult tagurpidikäik. Ilmselt asi kastis, aga mis see täpsemalt seal olla võiks ja kas oleks mõtekam vahetada kast(saadavus tundus esmapilgul kahtlane) või remontida?
Talasilda ja Tugevat Raami!
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Explorelir kõige nõrgem koht ongi kast. Igal endast lugupidaval Exploreri omanikul on varukast pidevalt pagasiruumis kaasas
Aga ilmselt on siiki remont mõtekam, siis on edaspidi süda rahul, et kast terve. Ostes kasutatud kasti võib see 1000km pärast olla samasugune. Tegu siis prantslaste poolt valmistatu kastiga, mille tähiseks on A4LD. See sama kast on ka näiteks Ford Sierrale alla topitud või siiski pigem Sierra alt Explorerile. Kasti remontijad kindlasti teavad seda kasti väga hästi. On müügil terved repair kitid ning samuti liigub ka performans kite.
Kindlasti sirvi ka:
http://www.explorerforum.com/forums/for ... .php?f=109
Linnalegendid räägivad kasti remondi puhul summadest 10 000.- kuni 20 000.-
Vaatasin enda auto hooldusvihikust järgi:
31.05.2007 on eelmine omanik teostanud käigukasti remondi
osad 3200.-
töö 5450.-
ilmselt vahetatud tavline remont kit ehk siis kettad on vanad. Probleem oli tagupidi käiguga, mis ei tahtnud sisse minna. Tagurpidi käik ongi antud kastil kõige nõrgem koht. Seda kül ketta näol, mis on nii väike nagu oleks ta mõeldud Fiat 500 liigutamiseks.
Mis aasta autoga muidu tegu on?
Aga ilmselt on siiki remont mõtekam, siis on edaspidi süda rahul, et kast terve. Ostes kasutatud kasti võib see 1000km pärast olla samasugune. Tegu siis prantslaste poolt valmistatu kastiga, mille tähiseks on A4LD. See sama kast on ka näiteks Ford Sierrale alla topitud või siiski pigem Sierra alt Explorerile. Kasti remontijad kindlasti teavad seda kasti väga hästi. On müügil terved repair kitid ning samuti liigub ka performans kite.
Kindlasti sirvi ka:
http://www.explorerforum.com/forums/for ... .php?f=109
Linnalegendid räägivad kasti remondi puhul summadest 10 000.- kuni 20 000.-
Vaatasin enda auto hooldusvihikust järgi:
31.05.2007 on eelmine omanik teostanud käigukasti remondi
osad 3200.-
töö 5450.-
ilmselt vahetatud tavline remont kit ehk siis kettad on vanad. Probleem oli tagupidi käiguga, mis ei tahtnud sisse minna. Tagurpidi käik ongi antud kastil kõige nõrgem koht. Seda kül ketta näol, mis on nii väike nagu oleks ta mõeldud Fiat 500 liigutamiseks.
Mis aasta autoga muidu tegu on?
Aitan palju oskan...
Seda oskab mõni targem kommenteerida kas ta sinna üks ühele sobib või mitte.lance kirjutas:Kui "Sierraga" sama kast, ei tohiks ju probleemi olla
Seda kraami peaks vedelema küll!
Ja miks peaks panema mingi kasutatud kasti, mille elulugu sa ei tea. Pärast on samasugune peale 1000km sõitu. Kui repair kiti saad kätte sama raha eest mis maksab vana kast ning alt pead ikkagi ju lammutama, siis ju mõtkem vana korda teha ning südamerahus edasi sõita. Remont läheb kallimaks kasti lammutamise võrra.
Tagurpidi käiku säästes saab kastiga ilusti sõidetud. Säästmine siis tähenda, et sa ei kärsata teda kusagil äärekivi või mõne muu takistuse taga.
Aitan palju oskan...
Paldiski mnt Imre küsib kastiremondist 1500-2500 tööraha. Kõik muidugi sõltub asjaoludest ja konkreetsest tööst. Siiani on töö laitmatu olnud ja garantii mis antakse ka toimib. Kast peab muidugi alt olema võetud ja ilusti puhtaks pestud. Seega ma laseks selle korda teha ja üritaks mitte sama reha peale järgmise vana kastiga astuda.
+372 5028488
minu kasti oligi Imre teinud. Hind oli koos peale ning mahavõtuga.jr kirjutas:Paldiski mnt Imre küsib kastiremondist 1500-2500 tööraha. Kõik muidugi sõltub asjaoludest ja konkreetsest tööst. Siiani on töö laitmatu olnud ja garantii mis antakse ka toimib. Kast peab muidugi alt olema võetud ja ilusti puhtaks pestud. Seega ma laseks selle korda teha ja üritaks mitte sama reha peale järgmise vana kastiga astuda.
Aitan palju oskan...
ss
Kast täitsa sobib aint et kui sidurikoda vahetada ei soovi siis vaja v6 kasti.Kurb kui se ka poleks siis korra on vaja terve kasti sisu seest välja lammutada.Kuna scorpa voi sierra kastil on gardaanipoolne võll pikem kui exploreril.. ja et se võll lühema vastu vahetada tuleb sisu välja kookida kuna need idioodid on kasti nii ehitanud et se võll on kastisees all lõpus splindiga kinni.Kui kasti osta siis kindlasti kahe solenoid klapiga!