Mure Exploreri automaatkastiga - korras nüüd
Moderaatorid: jr, Moderators
- Terribleone
- Mudder
- Postitusi: 66
- Liitunud: K Mai 05, 2010 7:43 am
Mul endalgi 1994 Explorer, aga sellel on küll käigukasti suhtes kirjas 1,2,3 ja D. Kui käik oli "D" peal, siis kõrgemal kiirusel lülitas turbiini lukku ja maanteel oli piirkiirusel 1600 pööret. Nüüd enam turbiin millegipärast ei lukusta ja pöörded istuvad 2200-2300 peal.
Kas keegi teab, kui kallis võib olla sellise vea kõrvaldamine? Olen suhelnud Paldiski mnt. Imrega, see Loomaaia kõrval, aga tema eelistab ainult masinalt eemaldatud kaste. Siis pakuti mulle veel ühte spetsialisti, kes teeb koostööd ühe Laki tänava mehega, aga kes oli poolteist kuud tagasi puhkusel Kreekas. Kumb on asjalikum ja kliendisõbralikum?
Täisremonti küll teha ei tahaks, sest masin pole seda väärt. Külmast peast läheb ilusti 2 käiguga kohalt ja sõidab palju paremini, kui "Drive"-s. Pärast 5-minutist sõitu lülitab juba ilusti kõikide käikude vahel, kuni neljandani. Viiendat, ehk overdrive sisse ei lülita.
Kas keegi teab, kui kallis võib olla sellise vea kõrvaldamine? Olen suhelnud Paldiski mnt. Imrega, see Loomaaia kõrval, aga tema eelistab ainult masinalt eemaldatud kaste. Siis pakuti mulle veel ühte spetsialisti, kes teeb koostööd ühe Laki tänava mehega, aga kes oli poolteist kuud tagasi puhkusel Kreekas. Kumb on asjalikum ja kliendisõbralikum?
Täisremonti küll teha ei tahaks, sest masin pole seda väärt. Külmast peast läheb ilusti 2 käiguga kohalt ja sõidab palju paremini, kui "Drive"-s. Pärast 5-minutist sõitu lülitab juba ilusti kõikide käikude vahel, kuni neljandani. Viiendat, ehk overdrive sisse ei lülita.
Häda ka mul siiamaani selle kastiga, kast on viimse jupini lahti käinud, kõik vähegi kulunud asjad asendatud, põhimõtteliselt kokku kolmest käigukastist ühe normaalse kokku pannud, peale kasti allapanekut hakkas 4 käik rakenduma nii kuidas ise tahab, vahepeal on, vahepeal mitte jne. Veakood andis kiiruseanduri, mis sai ka vahetatud, peale seda ilmus korra ka 4 käik, sai kontrollitud kasti solenoide, teine solenoid aku pealt testides ei plõksunud, sai see välja vahetatud ühe nurgas seisva käimari pealt maha kruvitud solenoidiga, sai kontrollitud, tundus, et asi korras, käigud kõik olemas, overdrive töötab jne. Seda siis kuni järgmise hommikuni mil JÄLLE 4 käik kadunud. Olen temaga nii 2 nädalat sõitnud, linnavahel enam-vähem ok, maanteest hoian eemale. Selle kahe nädalaga on hakanud tunduma, et kast libisema hakanud, külmalt kõik ok, soojalt tahab pöördeid kuskil 2000rpm'i saada, et üldse liikuma hakkaks, ühtlase gaasiga sõita ei saa, tahab gaasiga pidevat mängimist, et ühtlast kiirust hoiaks, küttekulu ka üle igasuguste piiride, rahulikult sõites kuskil 30-35l/100km. Üks idamaa-tark pakkus välja, et ehk hakkab samuti turbiin saba andma, siis samad sümptomid olema pidid.
Tõesti ausalt öelda hakkab minu kannatus katkema.....oskab ehk keegi miskist nõu anda või kui meil siit keegi pädev inimene ehk Pärnu kandis ringi liigub siis korra nõus proovisõitu tegema, ehk saab häid mõtteid juurde?
Tõesti ausalt öelda hakkab minu kannatus katkema.....oskab ehk keegi miskist nõu anda või kui meil siit keegi pädev inimene ehk Pärnu kandis ringi liigub siis korra nõus proovisõitu tegema, ehk saab häid mõtteid juurde?
Tere jälle,
Auto alla matnud nüüd meeletud summad, aga sõidumõnu jälle olemas
Käigukastil vahetati ära siis turbiiniluku solenoid ja lisaks oli vaja vahetada veel mingi membraan (vabandan kui vale nimetus sellel detailil) ja käigukast tiksub ilusti.
Samuti sai autol vahetatud ära mõlema klapikambrikaane tihendid, esimesed rattalaagrid, kõik piduriklotsid, konditsioneeri lasin ära täita, gaasiseadme reduktor vahetatud, vana toonkile (lilla, porrikas) klaasidelt eemaldatud ja kõik klaasid uuesti toonitud (va. esiklaas) jne jne....
Auto kestis ilusti sõidu Belgiasse ära ja sealgi viimati sõitis. Muidugi peale sellist remonti on tore kui elukaaslane avastab, et auto on ikka liiga suur ja tal sellega seal väga raske parkida. Lühidalt... et peab vist mingi kupee peale mõtlema hakkama. Kui leidub inimene kellele antud auto meeldib ja oskab hinnata seda, et autosse on investeeritud palju ja nõus hea hinnaga seda ostma siis müün auto maha
Auto alla matnud nüüd meeletud summad, aga sõidumõnu jälle olemas
Käigukastil vahetati ära siis turbiiniluku solenoid ja lisaks oli vaja vahetada veel mingi membraan (vabandan kui vale nimetus sellel detailil) ja käigukast tiksub ilusti.
Samuti sai autol vahetatud ära mõlema klapikambrikaane tihendid, esimesed rattalaagrid, kõik piduriklotsid, konditsioneeri lasin ära täita, gaasiseadme reduktor vahetatud, vana toonkile (lilla, porrikas) klaasidelt eemaldatud ja kõik klaasid uuesti toonitud (va. esiklaas) jne jne....
Auto kestis ilusti sõidu Belgiasse ära ja sealgi viimati sõitis. Muidugi peale sellist remonti on tore kui elukaaslane avastab, et auto on ikka liiga suur ja tal sellega seal väga raske parkida. Lühidalt... et peab vist mingi kupee peale mõtlema hakkama. Kui leidub inimene kellele antud auto meeldib ja oskab hinnata seda, et autosse on investeeritud palju ja nõus hea hinnaga seda ostma siis müün auto maha
OD 1 kuni 4 käiku koos overdrive_ga, NELJAS ON JUBA OVERDRIVE
D 1 - 3 käiku ilma overdrive_ta
kui sul muidugi all on A4LD käigukast ja jutt käib 91-94 mudelitest
http://www.therangerstation.com/tech_library/a4ld.html
D 1 - 3 käiku ilma overdrive_ta
kui sul muidugi all on A4LD käigukast ja jutt käib 91-94 mudelitest
http://www.therangerstation.com/tech_library/a4ld.html
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.