Land Cruiseriga lood ühelpool

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
DreamWalker
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 135
Liitunud: L Mär 12, 2016 10:14 am
Asukoht: Tartu

Re: Land Cruiseriga lood ühelpool

Postitus Postitas DreamWalker »

kummist kirjutas:
P Jaan 10, 2021 11:07 am
Ilmselgelt tegelevad ametnikud soovmõtlemisega ja lobistidel on mingi isiklik agenda mis nende endi äridele kasulik, kuid praegu toimuv ei ole jätkusuutlik.
Keskmine inimene seda teemat ei hooma ja lähebki poodi ostma akukruvikat-millega-saab-ka-sõita, sest kõik teised ju ostavad ka. Paraku on see mastaapne lollus, mis lõppeb valusalt.
Ei oskaks paremini sõnastada kui üritakski. Aamen. :roll:
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux / Volkswagen Taro - Heal lapsel mitu nime!
Kasutaja avatar
beginner
True Softroader
Postitusi: 1481
Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu

Re: Land Cruiseriga lood ühelpool

Postitus Postitas beginner »

kadjakas2000 kirjutas:
E Jaan 04, 2021 5:31 pm
Põikame hetkeks teemasse.
Põhjanaabrite õhutatav paanika-jaanika on tingit ilmselt miski miki-väljaande diagonaal-lugemisest. Jutt on nö suurest "kruzakist". Millaski 2021 vahetub 200 uue mudeli vastu. See aasta saab Mikistanis 200-toodet veel osta, uut mudelit Länkarina seal enam ei müüda. Ainult Lehhusena. Vähemasti esialgu. /---/
Panen mõne algupärasema lingi ka juurde:

https://www.roadandtrack.com/news/a3505 ... fter-2021/
https://www.caranddriver.com/news/a3505 ... dead-2022/
https://www.motortrend.com/news/toyota- ... continued/
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Land Cruiseriga lood ühelpool

Postitus Postitas totu »

Kandevkere ja sõltumatu vedrustus ei olegi nii halvad, kui need on adekvaatselt tehtud. Need on asjad, mille vastu võime uriseda aga selle poole liiguvad kõik tootjad. Kokkuvõttes ei ole mõtet ehitada raami, mis flexib vedrustusega kaasa ja sinna peale keret, mille uksed on avatavad ka diagonaalis lahti sõites. Samuti ei ole mõtet peaülekannet ja diffrit mööda teekonarusi põrgatada. Kandevkere säästab massi, sõltumatu vedrustus jällegi lisab aga kokkuvõttes on tulemus universaalsem- saab teha auto, millega on võimalik "treppi" sõidetud kurvist mitte välja sõita ja maastikul (niipalju, kui tavakasutajal vaja) sihtkohta jõuda. Tahame või ei, redelraam ja talasild jäävad nostalgia rubriiki.
PS: Valdav osa USA "maastureid" ei jõua KORDAGI asfaldilt maha.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
rann
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 180
Liitunud: N Mai 16, 2019 6:10 pm

Re: Land Cruiseriga lood ühelpool

Postitus Postitas rann »

totu kirjutas:
R Jaan 22, 2021 11:37 pm
Tahame või ei, redelraam ja talasild jäävad nostalgia rubriiki.
Tahame või ei, aga need kaks on need, mis tegid landcruiserist landcruiseri. LC100-l ehitatakse ka esisilda talasilla peale ümber ju.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Land Cruiseriga lood ühelpool

Postitus Postitas totu »

rann kirjutas:
L Jaan 23, 2021 9:45 am
totu kirjutas:
R Jaan 22, 2021 11:37 pm
Tahame või ei, redelraam ja talasild jäävad nostalgia rubriiki.
Tahame või ei, aga need kaks on need, mis tegid landcruiserist landcruiseri. LC100-l ehitatakse ka esisilda talasilla peale ümber ju.
Loomulikult on talasillal eeliseid aga üldine tehnika areng paneb suunad paika. Dakari ralli, Baja jms. näitab ära, mis toimib. Kui auto on ainult maastikul turnimiseks, on talasild pigem eeliseks aga maastureid toodetaks ikkagi valdavalt teedel sõitmiseks. Ja kogu kaasaegne tootmine on suunatud kaupade tegemisele, mida tahetaksse palju, väiketootjad neelatakse lihtsalt alla. Igasugustes valdkondades on järjest raskem/võimatum hankida toodet, mida ei tarbita massiliselt. Autode puhul kujundavad arenguid ka kõikvõimalikud testid, nii kohustuslikud kui ka omaalgatuslikud. Kui paljusid, turule tulevaid autosid, uputatkse akendeni mutta? Aga kui paljudega tehakse põdratesti? Ja autosid ostetakse nende testide tulemuste järgi, reaalset kasutajakogemust ju ei ole ja ei jõua ka uue mudeli tulemiseni tekkida. Redelraam ja talasilillad ei kannata põdratestil võrdlust välja, kui just sõitjateruumi mõõtmeid oluliselt ei kärbi. Raskuskeskme alla viimiseks tuleks katus alla lasta, mootor "uputada" sildade vahele jne. Tuleb leppida, klassikalised lahendused jäävad entusiastidele ja lõpuks kaovad. Ei olnud liiga ammu aeg, kui lehtvedru oli maasturi jaoks "õige" valik, täna kaovad need isegi veokatelt.
Tehtud, mõeldud.
Arvon
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: R Juun 11, 2010 10:37 am
Asukoht: Tallinn/harjumaa

Re: Land Cruiseriga lood ühelpool

Postitus Postitas Arvon »

Inglise keelset ajakirjandust lugedes , siis seal on küll kirjas , et on ikka raamil peal, (new ladder frame, tnga platform). Ma isiklikult arvan , et see artikli koostaja tähelepanematus. Nagu alguses puterdati ja aeti segamini 200-ne ja 150-ne .
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Land Cruiseriga lood ühelpool

Postitus Postitas LR90 »

PS: Valdav osa USA "maastureid" ei jõua KORDAGI asfaldilt maha.
"totu", ma parandaks, valdav osa Tallinna maasturitest ei ole kruusateid näinud.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Vasta

Mine “Toyota”