Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
vant
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: R Okt 03, 2008 10:13 pm
Asukoht: L-Eesti

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas vant »

Tagadiffri laagrid läksid mul vanal 2012 a. autol 130000 pealt vahetusse. Ilmselt pidev koormate vedu aitas sellele kaasa.
Uuel veel ei ole ja ei ole kuulnud ka, et oleks minu ringkonnas, aga eks nad on valdavalt ka üsna vähe sõitnud. Aga tutvusringkonnas on neid 2020 ja üles hiluxeid mitmeid ja mingeid hädasid on kõigil olnud. Tõsisematest mootoriketi teema näiteks.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas boob »

DPF pihusti teeb iga vähegi mutrivõtmeid käes hoidev mees kodus puhtaks ja siis on vaja targa diagnostikaseadmega põletama panna. Niisama põletamine ei aita, sest umbe läheb kanal, mille kaudu pihusti kütust pihustab.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
vant
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: R Okt 03, 2008 10:13 pm
Asukoht: L-Eesti

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas vant »

Mutrivõti võib käes püsida, aga garantiipilli ise ju ei torgi. Ja miks peakski. Pärast vaidle ja võitle, et ise ära ei lõhkunud, pealegi on uus auto tavaliselt liisitud just selleks et ise mitte auto all roomata. No ja nii kindlalt tunnevad end ilmselt vähesed, et kohe uuel autol ise pihusteid hakata puhastama. See ikka pelgalt käes püsimise teema pole :)
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 939
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas ahto42 »

Kas ei ole nii, et kui kolm korda sama veaga garantiisse, siis võib toote tagastada?
Võtmed letile, et kui korda ei saa, siis ostke tagasi oma käkk.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
vant
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: R Okt 03, 2008 10:13 pm
Asukoht: L-Eesti

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas vant »

Pealt 50 aasta ilmas ära elatud, aga ikka tuleb vahel ette mõni asi, mille üle ei teagi kas nutta või naerda.
Jupimat aega esinduses veetnud isepidurdava auto suhtes võeti täna kõne, et nad tahtvat järjekordsele proovisõidule minna, aga kütet olla paagis vähe, peab tankima ja et kas selle eest saab mulle arve teha.
Üldiselt omakandis rahuliku ja tasakaaluka mehena tuntud tüübina läks mul nüüd küll käest ära, aga midagi pole teha- viisakus ja kannatlikus paraku selle kamba puhul abiks ei ole.
vant
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: R Okt 03, 2008 10:13 pm
Asukoht: L-Eesti

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas vant »

Selleks korraks sai auto sõitma. Sada kilti käis Sakalast Nurmekundi ja tagasi ära ilma ise pidurdamata. Täitsa tore oli üle tüki aja tšehhi ratastega ämbrist välja ronida ja kõrge neliveolisega sõita. Ilm oli ka selline täiesti kohane selleks. Mis see täpselt häda oli, ei tea vist remontijad ise ka. Ebamäärane suvalisel ajahetkel avalduv viga. Plaan oli käia Põhja- Rootsis, aga selle autoga jääb sinna küll minemata. Liiga kapriisne ja külmakartlik on tänapäeva tehnika :)
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Minu arvamus siin kahe asja kohta. See DPF tuleb lihtsalt välja progeda, kui garantii läbi. Tuuleklaas läheb uduseks, kuna kliima automaat keerab puhumise väikseks, kui arvab, et tuba piisavalt soe on. Panen käsitsi puhuma mingi suurema numbri peale ja kõik on klaar.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
GC
Rock Crawler
Postitusi: 545
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas GC »

Andrus Michelis kirjutas:
L Jaan 13, 2024 10:20 pm
Minu arvamus siin kahe asja kohta. See DPF tuleb lihtsalt välja progeda, kui garantii läbi. Tuuleklaas läheb uduseks, kuna kliima automaat keerab puhumise väikseks, kui arvab, et tuba piisavalt soe on. Panen käsitsi puhuma mingi suurema numbri peale ja kõik on klaar.
Filter ise tuleb ka füüsiliselt eemaldada ja nii, et TÜ aru ei saa.
gaz fs 1
vant
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: R Okt 03, 2008 10:13 pm
Asukoht: L-Eesti

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas vant »

Tuuleklaasi saab puhtaks muidugi, ega ma ei väidagi, et ei saa. Mulle lihtsalt see ventika pahisemine ei meeldi ja ka ainult aknale puhumise asendis sõitmine pole ju lahendus. Korralik kliimaseade peaks töötama nii, et ta sõitjaid ei häiri ja klaasid oleksid puhtad vähemasti normaaloludes mõne kraadi külma puhul. Vanal autol see nii oli.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas boob »

Nii huvi pärast, palju sul temp sätitud on? Mul talvel 23c.
Sõitsin täna nii 2x50km ja kohe vaatasin esiklaasi, puhas mis puhas. Samuti küljeklaasid...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
vant
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: R Okt 03, 2008 10:13 pm
Asukoht: L-Eesti

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas vant »

Selliste ilmadega, nagu praegu, ca. 20 C
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas Madis »

Minul Hilux Invincible aastast 2021. Tänaseks kellal 90000km.

Head -
*oluliselt pehmem sõit tühja autoga vs. 2012a. 3,0l mudel, millega sai liigeldud 200000+ km ilma ühegi probleemita.
*mootor 2,8 täitsa ok (kuigi minu eelmine 3,0 järele aidatuna tatsas oluliselt erksamalt.)
* difri lukk (kuigi selle sisselülitamine on idiootne)
* nahk tuba ok ja tagumise pingi 1/3 ja 2/3 ülesse tõstmise võimalus.
* stereo selle veoka kohta talutav

Vead - oh jah...
* 3-e aasta jooksul vahetatud kliima torusid 3 korda (ei ole metsas läbustanud)
* esimesed tehase poolt paigaldatud suverehvid Bridgestoned (sain auto kätte talvel ja suvekad sain alla siis kevadel) olid kõik 5 tk PRAAGID (jah ka varuratas). Vahetati ringi (selleks tehti Hunteri test). Peale seda olid uuest jooksust 3tk PRAAGID ja vahetati veelkord ringi. Viga ilmnes alles reaalselt sõites, teatud temperatuuril ja alates teatud kiirusest.
* küljepeeglite soojenduselemendid lõpetasid töö ehk kukkusid küljest
* kaubakinnituskonksud on paigaldatud idiootselt kõrgele (viga minu poolt parandatud)
* lähituled - valgusviirg lõpeb nagu noaga lõigatult mingil maal, mis tähendab, et eespool seda on suur must auk ja see auk on vastikult lähedal (kõrgemale reguleerides, hakkab vilgutamine)
* käru konks on standardist ca 7-10cm kõrgemal, mis tähendab, et käru on juba eos tahapoole kaldu (7m käru tagumine ots oli kohe vastu maad ja sõita ei saanudki) Kui ei usu, vaata uusi Hiluxeid. Viga parandatud kõrguses reguleeritava konksu näol.
* juhitavus on nagu tati sees. Vahet ei ole kas suvekas või talverehv. Sõidad nagu mängukonsooliga, igasugune adekvaatne vanakooli tagasiside puudub. Ok harjub ära, aga häirib endiselt.
* sõites näiteks mutta või kõrgesse hange esiratastpidi, siis EI SAA rooli pöörata! Nonsens!
* start-stop süsteem ajab oksele (saab välja kirjutada)
* putka soojendus on lahja või õigemini kummaline - külma ilmaga pean näppima kraadid 23-24-le ja siis on temp toas enam vähem talutav
* käiguvahetus - tõesti kummaline jama nagu eelmistes postitustes kirjeldati, et mootor jääb röökima ja käiguvahetust ei toimu. Seda mitte alati, aga mingitel tingimustel just nii juhtubki.
* AD Blue tankimise asukoha mõtles välja keegi pimedas ja purjuspeaga (tegelikult oleks selle saanud paigaldada esiklaasile VEEL lähemale) (ad blue olemuselt üldse üks mõtetu pläust ja saab teglikult välja kirjutada nagu ka DPF-i)
Eripärad -
* armatuuril asuvad pisikesed seebikarbikujulised kõlarid on vist sattunud sinna umbes nii, et "krt unustasime need sisse disainida ja ah, viskame need sinna"

Ehk, et uue masinaga on tehtud head tööd vedrustuse osas, aga väga palju on vajaka, mis minu hinnangul paneb järgmise auto puhul kahtlema, kas ma ikka tahan enam Toyotat.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2195
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas puhvel »

Täna oli ka uuema Fordi kohta "kiidukõne" siin foorumis.
Seega kõiki neid "töökindluse" jutte lugedes ei tõmba minul ka relva ähvardusel mõtet käima, et miskit sellist tahaks soetada. Just need uuemad tundub on eriti "murevabad".
Aga edu teile nendega võitlemisel :)
XC 70
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 735
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas maksipoiss »

Madis kirjutas:
R Jaan 19, 2024 2:33 pm
Minul Hilux Invincible aastast 2021. Tänaseks kellal 90000km.

Head -
*oluliselt pehmem sõit tühja autoga vs. 2012a. 3,0l mudel, millega sai liigeldud 200000+ km ilma ühegi probleemita.
*mootor 2,8 täitsa ok (kuigi minu eelmine 3,0 järele aidatuna tatsas oluliselt erksamalt.)
* difri lukk
* nahk tuba ok ja tagumise pingi 1/3 ja 2/3 ülesse tõstmise võimalus.
* stereo selle veoka kohta talutav

* start-stop süsteem ajab oksele (saab välja kirjutada)
* käiguvahetus - tõesti kummaline jama nagu eelmistes postitustes kirjeldati, et mootor jääb röökima ja käiguvahetust ei toimu. Seda mitte alati, aga mingitel tingimustel just nii juhtubki.
* AD Blue tankimise asukoha mõtles välja keegi pimedas ja purjuspeaga (tegelikult oleks selle saanud paigaldada esiklaasile VEEL lähemale)
Mina saan ,kogu sellest pikast vigade reast, alla kirjutada ainult kolmele. Ülejäänud asjadega minul küll mingeid probleeme pole olnud ei 23. a. ega 19. a.isendi juures .
Viimati muutis maksipoiss, L Jaan 20, 2024 8:52 am, muudetud 1 kord kokku.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1288
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?

Postitus Postitas honkomees »

puhvel kirjutas:
R Jaan 19, 2024 3:15 pm
Täna oli ka uuema Fordi kohta "kiidukõne" siin foorumis.
... Just need uuemad tundub on eriti "murevabad".
Aga edu teile nendega võitlemisel :)
Mulle tundub ka, et kõik uuemad kastikad on na pooletoobised. Mul Mitsu L200 ja sellel kirjutan maksipoisi nimekirjas alla neile punktidele:
* käru konks on standardist ca 7-10cm kõrgemal, mis tähendab, et käru on juba eos tahapoole kaldu ...
* juhitavus on nagu tati sees. Vahet ei ole kas suvekas või talverehv. Sõidad nagu mängukonsooliga, igasugune adekvaatne vanakooli tagasiside puudub. Ok harjub ära, aga häirib endiselt. ...
* start-stop süsteem ajab oksele (saab välja kirjutada)
* putka soojendus on lahja ...
kommentaariks:
* kogu auto on mõttetult kõrgem - käru konks kõrgel, kastipõhi ka 10 cm kõrgemal kui vanal ja ebamugav peale laadida, peale istuda ebamugav, vanal sai perse istmele toetada ja oli kohe õige kõrgus, et ennast salongi keerata - ometi kliirens sama !
* soojendus nagu ei suudagi selliste -25 külmadega normaalseks tuba kütta, külmemat ilma pole veel trehvanud, vanal isuzul oli ka -35 tuba soe ehkki jahutusvedelik norm tempi ei saavutanud.
* lähituled - valgusviirg lõpeb nagu noaga lõigatult mingil maal, mis tähendab, et eespool seda on suur must auk ja see auk on vastikult lähedal (kõrgemale reguleerides, hakkab vilgutamine)
see äralõigatus on ju õige, nii peabki olema ja kui ei ole, mingi hajus valgus igale poole laiali, siis on midagi tulega nihu. Lähituledega ei tohi sõita üle 40 km/h :wink: Praegused kastikate (linnamaasturil mitte) lähituled näitavad jah kuidagi vastikult lähedale aga ometi stend näitab, et õigesti reguleeritud.
Vanasti vene ajal sai tulesid edukalt reguleerida siledal platsil, panid 40 m kaugusele midagi maha ja reguleerisid lähitulede lõikejoone selle peale ja oligi kõik paigas.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Vasta

Mine “Toyota”