1. leht 2-st

Difrilukk Hilux'ile

Postitatud: P Dets 11, 2005 10:09 pm
Postitas Hansonimees
Difrilukk uuele Hilux'ile saab tehaselisana, aga vanemale??
LSD niikuinii ei toimi, peab teise fix'ima. Asendaks parem difrilukuga- on kellelgi infi, kogemust? Ette tänades, AT :)

Postitatud: P Dets 11, 2005 11:29 pm
Postitas hulkur
Vaata:

http://www.4x4offroad.ee/foorum/viewtopic.php?t=2076

Tegemist küll suhteliselt karmi Lock-Right lukuga...

Postitatud: T Dets 20, 2005 4:19 pm
Postitas Madis
Mida sa pead silmas karmi luku all? On midagi totaalselt purunemas? Enda samuraile läheb homme tõukesilda see Lock-Right sisse. Ja mis õli seal oleks mõistlik kasutada, kas mingi spets või tavaline TAD või ehk mingi vahepealne, sest kallist poleks justkui mõtet, sest peale auto leotamist tuleks see sula nii või teisiti vahetada.

Postitatud: T Dets 20, 2005 4:47 pm
Postitas hulkur
Mats kirjutas:Mida sa pead silmas karmi luku all? On midagi totaalselt purunemas? Enda samuraile läheb homme tõukesilda see Lock-Right sisse. Ja mis õli seal oleks mõistlik kasutada, kas mingi spets või tavaline TAD või ehk mingi vahepealne, sest kallist poleks justkui mõtet, sest peale auto leotamist tuleks see sula nii või teisiti vahetada.
Karm ses mõttes, et maanteel/linnas pole sellega just kuigi mugav sõita - lukk laksab ennast sisse siis kui ise vajalikuks peab ja kuna tegemist on 100% lukuga, siis talvel libedaga kurvis võib silla lukustumine tulla üllatusena :shock: , metsas tuleb olla ettevaatlik gaasivajutamisega, eriti kui LockRight on esisillas - hooga kraavist välja nii, et esirattad õhkukerkivad, rattad väljapööratud järsult gaasi jne. võivad mõjuda esimestele pooltelgedele ja püsikiirusliigenditele suhteliselt hävitavalt. Peamine on alati meeles pidada, et sõidad 100% lukus sillaga ja siis ka vastavalt sellele käituda nii kiiruse valikul kui parema saapa raskuse valikul. Aga muidu on hea lukk... 4,0 L wrangleriga sai mitu aastat sõidetud LR nii esi kui tagasillas... :wink:

Õli kasutasime vene TAD-17i, just selle mõttega, et poleks kahju peale iga sõitu ära vahetada. Külmaga oli paks küll aga kui soojaks läks oli ok.

Postitatud: T Dets 20, 2005 5:21 pm
Postitas Madis
Ähähh, just seda ma isegi arvasin - nii sõitmise/sõidutehnika kui ka õlide kohta. Ai kurask kuidas kibelen juba porri!

Postitatud: R Dets 23, 2005 3:38 pm
Postitas Hansonimees
Uurisin omalt poolt LSD remondivõimalusi Elkeautos. Auto oli juhtumisi järjekordses korralises hooles ning palusin neil teha pakkumine difri remondiks.(olen teemat seal vähemalt 3x üles võtnud- esimesed korrad tehti selgex et kõik on OK!?) "Vennad punnitasid silmi" ega osand remondist midagi kosta. Pakkusid uut (vist 38. kilo eest). Lasin neil järele mõelda ja tuletasin meelde, et on vist tegemist TEHASE ESINDUSEGA!
Õhtax saadeti meil:" Selle diferentsiaali kontrollimiseks on vaja auto uuesti siia tuua ja selle auto vaatab üle väljaõppinud spetsialist, kes siis määrab vastavalt vead ja puudused, ning siis on mul võimalik tellida vajalikud osad antud diferentsiaalile. "
Peab ikka hea spetsialist kohale toodama, kes väliselt oskab öelda, mis mõõdus vaheseibe peab tellima! Aga arvan, et neid just tuleb vahetada. Katalogi skeemilt võib aru saada nii, et friktsioonseibid on ühes paksusmõõdus(a'380.-) metallsed vaheseibid aga vähemalt viies paksusmõõdus (a'60.-). lisax:"Differentsiaali simmerling maksab 221eek", mis tuleb niikuinii vahetada.
Kes pakub eeltoodud vidinaid ja ka profesionaalset lähenemist (igas mõttes!)?

Postitatud: T Dets 27, 2005 10:09 am
Postitas WOLF
Kui vana su vanem Hilux on? Iseenesest on müüa LSD tagadiffer Hilux-ile.
Täiesti töökorras,hinnaks näiteks 7500.- Toomas 56241472

Postitatud: P Jaan 01, 2006 10:26 am
Postitas Hansonimees
Pakub äkki keegi lukuga difrit?

Postitatud: E Jaan 02, 2006 12:19 pm
Postitas pickup

Postitatud: E Jaan 02, 2006 9:11 pm
Postitas janno99
Olen kah sama mure ees, et äkki lukustuv differ paigaldada. Aga arvestades survet tagasillale palju sellest lukust üldse kasu on? Äkki mõtekam investeerida vintsi?

Postitatud: E Jaan 02, 2006 9:15 pm
Postitas janno99
Olen kah sama mure ees, et äkki lukustuv differ paigaldada. Aga arvestades survet tagasillale palju sellest lukust üldse kasu on? Äkki mõtekam investeerida vintsi?

Postitatud: E Jaan 02, 2006 9:28 pm
Postitas tuff
Lukud ja rehvid võimaldavad sul minna kohtadesse kuhu sa muidu ei saaks, vints aga võimaldab sul sealt ka koju saada...

Postitatud: E Jaan 02, 2006 11:39 pm
Postitas ennukas
Läksin metsa, jäin kinni- mudarehvid
Läksin metsa, jäin kinni- Tõstesari
Läksin jälle metsa, jäin jälle kinni- vints+blokk
Läksin taaskord metsa, krt jälle sees (üsna sügeval!)- Hi-Lift
Nüüd ootan lukke- kinni jään niikuinii ja naakuinaa- lombid lihtsalt lähevad mudkui sügavamaks.. :tooth:

Postitatud: T Jaan 03, 2006 9:36 am
Postitas Indrek
ennukas (alias rohelised) kirjutas:Läksin metsa, jäin kinni- mudarehvid
Läksin metsa, jäin kinni- Tõstesari
Läksin jälle metsa, jäin jälle kinni- vints+blokk
Läksin taaskord metsa, krt jälle sees (üsna sügeval!)- Hi-Lift
Nüüd ootan lukke- kinni jään niikuinii ja naakuinaa- lombid lihtsalt lähevad mudkui sügavamaks.. :tooth:
Läksin metsa lumesadu pori ei leidnud kusagilt. :D :D :D

Postitatud: T Jaan 03, 2006 2:26 pm
Postitas Valge Hiir
Indrek kirjutas:
Läksin metsa lumesadu pori ei leidnud kusagilt. :D :D :D
Valel ajal :driving vales kohas :dev