1. leht 1-st

LJ70 kütusepumba jama

Postitatud: T Sept 08, 2009 10:59 pm
Postitas m2tt
Sellline probleem siis 89a väljalase 2,4td LJ70-ga et ei lähe käima kuna käsi kütusepump tõmbab õhu vahele ja kütet peale ei anna. kindlaks tehud et viga pumbas.
Nüüd aga küsimus järgmine - kas seda pumpa annab kuidagi remontida või on seda saada kuskilt odavalt? Kui on siis kas siinsetel kodanikel leidub või kui romulast otsida siis mis oleks võimalikult odav variant ja sobiv? Tekkis ka selline mõte et kas teda sinna üldse vaja on? kas ma kohe otse ei või ühendada kõrgsurvepumbaga?

Ette tänades

Postitatud: T Sept 08, 2009 11:20 pm
Postitas Cruizsub
võta fs-ga ühendust...ta midagi kompunnis
loe teemat: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=4756&highlight=hj60

Postitatud: T Sept 08, 2009 11:43 pm
Postitas al
Vabandust, et nüüd natuke lahmin, aga näiteks vanemal 3,4D-l läks 1:1 le peale standartne käsipump, mis ka enamusel veokatel jms diislitel peal seisab. maksis 100+ eeku ja letikaup. Pole lähemalt seda uuemat uurinud, aga kahtlustan sama olema.
NB! ettevaatust pumba all olevate juusvedrude ja klappidega, kui need pidama ei jää, siis rohkem tööd.

Postitatud: T Sept 08, 2009 11:51 pm
Postitas m2tt
ei saa aru mis sa nende vedrude ja klappide all mõtled? äkki täpsustad?
aa ja teine asi tegelikult veel. See alumine kopsik/filter. kas see on koos pumbaga või kust seda saada? kuna see suht sitane seest siis oleks seda uut vaja...

Tänud juba vastanuile.

Postitatud: K Sept 09, 2009 1:53 am
Postitas rato
mulle tundub et filter nii sitane et ei käi miskit läbi lihtsalt , siis tõmbabki vaakumi sisse ja pumbanupu põhja. Kui käsipumba vahelt ära võtad ja miskil moel peaksid teepeale jääma sellepärast et filter jälle umbes(vesi paaki ja sealt filtrisse ntx) ning isegi kui saad kütte jooksma uuesti(ntx on uus küttefilter kaasas), siis kütte paagist pumbani saamine ilma kompressori ja käsipumbata on kindlasti kuidagi võmalik aga keerukas. Võta ühendust www.maasturid.ee, kui käsipump pees, aga tee ruttu, Vepskii Les hakkab kohe kohe. Filtri müüb sulle suvaline autokaupmees VIN koodi järgi. Pane edaspidi paagist filtrisse tulevale voolikule läbipaistev peenpuhastus filter vahele..siis näed alati kui paagist on mingit sitta tulnud..või kui mingi jando jälle siis lihtsam kohe üks probleem ntx välistada.

Postitatud: K Sept 09, 2009 8:43 am
Postitas m2tt
läbipaistev filter olemas aga see on peale käsipumpa.
Aga seal pumba küljes ju veel mingi hunnik juhtmeid(anduri omad). kui nüüd on pump läbi ja uue ostan siis ma kujutan ette et see vanamudeli filter ei istu ju sinna??? või on need samad?
ses mõttes et kui nüüd ostan prooviks uue filtri ja selgub et ei ole ika filtris siis on see kasutu?!?!
Eriti ei viitsi neid asju hunnikusse osta kui pärast midagi teha pole.
Nagu aru saan siis kallid need jupid polegi. Kujutasin juba tuhandeid ette.

Postitatud: K Sept 09, 2009 10:28 am
Postitas rato
kui sul filter on sitane siis pead ta niikuinii ära vahetama, võta ta näppu ja talla autoosade poodi, siis ei saa ju vale asja saada. Alumised juhtmed on veeanduri juhtmed. Veeandur paikneb filtri alaosas avauses, kui mingid juhtmed lähevad viltrit kinni hoidva kronsa/käsipumba sisse, siis on see arvatavasti eelsoojendussüsteemi 1 osa. Ja pisike läbipaistev filter pista ikka selle vooliku vahele mis paagist tuleb..sest siis vahetad 25 eeguseid läbipaistvaid ja tead mis toimub mitte suuri filtreid ja ei näe kui paagist on miskit sitta tulnud. Kust sa said selle auto üldse? eestist või kust? mis ajalugu on? kui ei tea mitte midagi, siis on sul hulga kontrollimist ja nokitsemist ees.

Postitatud: K Sept 09, 2009 10:38 am
Postitas m2tt
masin eesti oma ja võistlusmasin.
Täna lähen vaatan kas saan äkki kuskilt filtri ja vb ka pumba uue kui ta 100.- maksab.. siis kindel et töötab vähemalt. Ja selle 25 eequse filtri kruvin ka vahele. .selle peale ise nagu ei tulnudki.

Tänud ja vaatan edasi mis saab.. siis annan ka siia teada

Postitatud: N Okt 01, 2009 9:35 am
Postitas m2tt
probleemile uued seletused. Nimelt filter sai vahetatud kuid midagi erilist ei muutunud. nüüd aga uus küsimus. Kui masinat käima tõmmata siis läheb praktiliselt kohe. Nii kui sidur lahti lasta siis kohe ka käib. kas see probleem või viidata rohkem eelsüüteküünaldele?

Postitatud: N Okt 01, 2009 12:31 pm
Postitas Madis
Mis ta sul siis teeb või ei tee? Tõmbab õhu vahele või siis lihtsalt ei käivitu? Muhvigi aru ei mahu.
Kui tõmbab õhu vahele ja muid kohti avastanud ei ole on suure tõenäosusega viga paagi juures st. paagi peal olev kütuse toru on murdunud/mõrane. Paak maha (paras kepp) ja toru korda. Oli enda autol sama jama.

Postitatud: E Okt 05, 2009 12:01 pm
Postitas m2tt
paagi probleemi ei ole veel küll uurinud. Algul oli selline mõte küll, et õhk vahel äkki. Aga kui õhk vahel kas siis tõmmates läheks ta kohe käima? Samas kui käiata starteriga kohapeal võtab aega see väga kaua, kuid lõpuks siiski läheb. Sellepärast nagu enda peas lasi mõtte, õhk küttesüsteemis, nagu minema.. Kuid teadjamad vennad siin oskavad kindlasti öelda mis keiss võib olla

Postitatud: E Okt 05, 2009 12:28 pm
Postitas Neuser
Kas soojalt käivitub kohe? Kui jah, siis tuleks igal juhul eelsüüte küünlaid kontrollida.

Postitatud: E Okt 05, 2009 3:44 pm
Postitas m2tt
jah soojalt läheb ilusti käima.. sel juhul lähevad need kontrolli

Postitatud: E Okt 05, 2009 7:31 pm
Postitas Olle
Soe käivitus ei pruugi ainult küünalde viga ka näidata. Küte ei pruugi lihtsalt nii ruttu tagasi vajuda. Aga aru ma ei saa, miks sa etteande pumba ja kõrgsurvepumba vahele läbipaistvat voolikut ei pane :?:

Postitatud: K Okt 21, 2009 2:07 pm
Postitas m2tt
Sai probleemile lahenduse. Käivitus oli küünalde viga. kõik küünlad olid läbi. samuti käsipumba vahelt imes õhku ja kõrgsurvepump oli ilgelt sodi täis ja läks kogu kupatusega vahetusse.
Nüüd lahenesid kaks probleemi:
Nimelt käivitus korras ja see, et kui pööret masinale anda siis kadus tühikäik ära ja hakkas välja surema.

Tänud, kes aitasid ja teistele ka siit äkki abi isegi