Toyota LandCruiser 90 paar küsimust.
Moderaatorid: jr, Moderators
Toyota LandCruiser 90 paar küsimust.
Tere!
1. Kas keegi on netist leidnud manual? Ei saanud autoga kaasa seda, kuid väga oleks vaja.
2. Mida saab kangist lülitada? Nelivedu on tal pidev ju?
3. Mis asi on idle? Mingi selline nupp on olemas, kus on peal idle on/off, oli vist nii???
4. Mis nupp on automaat kastil overdrive (OD)?
5. Mis nupud on PWR ja 2ND nupud? On ka automaat kastiga seotud.
Tegu on siis LandCruiser 90-ga, 2000. aasta, 3.0 TD 92 kw (1kz-te mootor) ning automaat kast.
Oleksin väga tänulik, kui keegi aidata oskaks.
1. Kas keegi on netist leidnud manual? Ei saanud autoga kaasa seda, kuid väga oleks vaja.
2. Mida saab kangist lülitada? Nelivedu on tal pidev ju?
3. Mis asi on idle? Mingi selline nupp on olemas, kus on peal idle on/off, oli vist nii???
4. Mis nupp on automaat kastil overdrive (OD)?
5. Mis nupud on PWR ja 2ND nupud? On ka automaat kastiga seotud.
Tegu on siis LandCruiser 90-ga, 2000. aasta, 3.0 TD 92 kw (1kz-te mootor) ning automaat kast.
Oleksin väga tänulik, kui keegi aidata oskaks.
Üritan vastata:
1. Ei tea aidata selle küsimusega kahjuks
2. Kangist saab lülitada nelivedu, aeglustit ja tagavedu. Pidev nelivedu on siis, kui kang on 4H peal. 4L on aeglusti, soovitatav kasutada raskel maastikul. 2H tagavedu, soovitatav kasutada igapäevasõiduks.
3. Ei tea
4. OD - maantesõidul soovitatav kasutada. Nii öelda viimane käik. Tehniline eripära on selles, et automaatkasti puhul peaks hüdromuhv vahelt välja lülituma, mis omakorda alandab töötemperatuuri ja säästab käigukasti.
5. PWR - soovitatav kasutada millegi raske vedamisel raskel maastikul, selahulgas ka mäkketõusul. Käigukast peaks kasutama ainult esimest käiku.
2ND - suht sama nagu PWR, kuid siinjuures peaks kasutuses olema kas esimene ja teine käik, kui ma õieti mäletan. Samas on ka selliseid variante olnud, kus 2ND tähistab nii öelda talvereziimi, kus esimene käik jäetakse lihtsalt vahele.
1. Ei tea aidata selle küsimusega kahjuks
2. Kangist saab lülitada nelivedu, aeglustit ja tagavedu. Pidev nelivedu on siis, kui kang on 4H peal. 4L on aeglusti, soovitatav kasutada raskel maastikul. 2H tagavedu, soovitatav kasutada igapäevasõiduks.
3. Ei tea
4. OD - maantesõidul soovitatav kasutada. Nii öelda viimane käik. Tehniline eripära on selles, et automaatkasti puhul peaks hüdromuhv vahelt välja lülituma, mis omakorda alandab töötemperatuuri ja säästab käigukasti.
5. PWR - soovitatav kasutada millegi raske vedamisel raskel maastikul, selahulgas ka mäkketõusul. Käigukast peaks kasutama ainult esimest käiku.
2ND - suht sama nagu PWR, kuid siinjuures peaks kasutuses olema kas esimene ja teine käik, kui ma õieti mäletan. Samas on ka selliseid variante olnud, kus 2ND tähistab nii öelda talvereziimi, kus esimene käik jäetakse lihtsalt vahele.
+372 5028488
Asi selles, et mul pole numbreid. Mul on mingi HL ja HH (vist oli nii). Ma ise olen ka manuaalkastiga Cruiseril näinud 4H, 4L ja 2H-d, kuid minu automaat kastiga isendil pole numbreid peal. Äkki oskad öelda, kuidas mul see süsteem käib?jr kirjutas: 2. Kangist saab lülitada nelivedu, aeglustit ja tagavedu. Pidev nelivedu on siis, kui kang on 4H peal. 4L on aeglusti, soovitatav kasutada raskel maastikul. 2H tagavedu, soovitatav kasutada igapäevasõiduks.
Nüüd ei oskagi kohe midagi vastata...Masekas kirjutas:Asi selles, et mul pole numbreid. Mul on mingi HL ja HH (vist oli nii). Ma ise olen ka manuaalkastiga Cruiseril näinud 4H, 4L ja 2H-d, kuid minu automaat kastiga isendil pole numbreid peal. Äkki oskad öelda, kuidas mul see süsteem käib?jr kirjutas: 2. Kangist saab lülitada nelivedu, aeglustit ja tagavedu. Pidev nelivedu on siis, kui kang on 4H peal. 4L on aeglusti, soovitatav kasutada raskel maastikul. 2H tagavedu, soovitatav kasutada igapäevasõiduks.
Ega sul neliveo sisselülitamiseks eraldi nuppu pole? Siis oleks angu loogiline, et HL on nagu aeglusti ja HH on nagu tavareziim.
Ehk on keegi asjakohasem inimene siin seda kommenteerima? Tulge appi!
+372 5028488
Diffri luku lüliti on eraldi. Neliveo nuppu pole. Äkki tal on siis pidev nelikvedu???jr kirjutas:Nüüd ei oskagi kohe midagi vastata...Masekas kirjutas:Asi selles, et mul pole numbreid. Mul on mingi HL ja HH (vist oli nii). Ma ise olen ka manuaalkastiga Cruiseril näinud 4H, 4L ja 2H-d, kuid minu automaat kastiga isendil pole numbreid peal. Äkki oskad öelda, kuidas mul see süsteem käib?jr kirjutas: 2. Kangist saab lülitada nelivedu, aeglustit ja tagavedu. Pidev nelivedu on siis, kui kang on 4H peal. 4L on aeglusti, soovitatav kasutada raskel maastikul. 2H tagavedu, soovitatav kasutada igapäevasõiduks.
Ega sul neliveo sisselülitamiseks eraldi nuppu pole? Siis oleks angu loogiline, et HL on nagu aeglusti ja HH on nagu tavareziim.
Ehk on keegi asjakohasem inimene siin seda kommenteerima? Tulge appi!
Suure tõenäosusega ka on nii. Aga mille jaoks Neutral on? Suured tänud Sulle abi eest!jr kirjutas:Hh - Highway, ehk tagavedu onlyMasekas kirjutas:Vaatasin täpselt järgi. Kangi peal on sellised kombinatsioonid: Hh, Hl, N ja Ll. Oskad öelda, mida need tähendavad?
Hl - nelivedu
N - Neutral
Ll - aeglusti neliveoga
Peaks nii vist olema. Ärge väga kõvasti lööge, kui puusse läks!
Äkki teab keegi ka öelda, mis kiirustel võib nelivedu LandCruiseril sisse lülitada? Kas auto peab seisma, liikuma?
Pakun, et Neutral on näiteks vintsiga kerimise jaoks. Seda siis, kui mehhaaniline vints autol küljes on. Ajami saab ta vahekastist. Muidugi saab ka näiteks talvel külma ilmaga sedasi käigukastis ja vahekastis olevat õli soendada enne sõituasumist. Vahekast N peale, 1 käik (PWR) sisse ja las tikusb tühikäigul.Masekas kirjutas:Suure tõenäosusega ka on nii. Aga mille jaoks Neutral on? Suured tänud Sulle abi eest!jr kirjutas:Hh - Highway, ehk tagavedu onlyMasekas kirjutas:Vaatasin täpselt järgi. Kangi peal on sellised kombinatsioonid: Hh, Hl, N ja Ll. Oskad öelda, mida need tähendavad?
Hl - nelivedu
N - Neutral
Ll - aeglusti neliveoga
Peaks nii vist olema. Ärge väga kõvasti lööge, kui puusse läks!
Äkki teab keegi ka öelda, mis kiirustel võib nelivedu LandCruiseril sisse lülitada? Kas auto peab seisma, liikuma?
Lülituskiirus ... pakun, et kuna tegemist iselülituvate rummuotstega (mis ei ole elektrilised ega ka pneumaatilised), siis on skeem järgmine.
Sisselülitus:
1. Auto seisab, lülitad neliveo kangist sisse
2. Alustad sujuvalt liikumist, esimesed 5m vähemalt (garanteerib rummuotste täieliku rakendumise
3. Sõidu ajal neliveo ja tagaveo vahel võib lülitusi teha (seda siis, kui oled punkt 2'le vastavalt neliveo sisse lülitanud ja vahepeal ei ole peatunud), kuid ei ole soovitatav. Kui aga sedasi oled toiminud ja väljast hakkab kostuma kerget kõrinat, siis peata auto ja korda punkti 2.
Väljalülitus:
1. Peatad masina, lülitad kangi Hh ehk tagaveo asendisse
2. Sõidad tagurpidi 2m, mis lülitab rummuotsad välja
3. Jätkad sõitu tagaveoga
Antud punktid kehtivad siis, kui on tegemist nn. mehhaaniliste "automaat" rummuotstega. Samas, aga kuna vahekast on mehhaaniliselt lülitatav, siis võib ka suht julgelt arvata, et ka rummuotsad on mehhaaniliselt lülituvad, ilma elektri või pneumaatikata.
+372 5028488