HJ60 raami ja kerevahelised puksid
Moderaatorid: jr, Moderators
HJ60 raami ja kerevahelised puksid
Millega neid oleks mõistlik asendada, kas Mtz kabiini puksidele teha on hea või pigem liiga kirvetöö, originaalse seti hind Netipoes kuskil väljamaal 400€ plus saatmine.
Toyota LC HJ60 -83
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: HJ60 raami ja kerevahelised puksid
Mes mõõduga need olema peavad?
Kunagi oli hokilitter levinud asendus (sest oli odav). Täna on vist nõukatraktori kabiinipadi kõige soodsam (ja kõikuvaima kvaliteediga) toorik tõesti. Saadaval ka.
Kunagi oli hokilitter levinud asendus (sest oli odav). Täna on vist nõukatraktori kabiinipadi kõige soodsam (ja kõikuvaima kvaliteediga) toorik tõesti. Saadaval ka.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: HJ60 raami ja kerevahelised puksid
Ma olen kolm korda tegelenud sellise küsimusega.
Esimene oli Patrol ja olid saada Febesti asendustooted terve sett. Panin need ja oli ok. Kaua kestis ei tea, müüsin auto pool aastat hiljem.
Teine oli LC70. Panin puksid lauale ja vaatasin, et keskmised on korralikud, esimesed/tagumised läbi. Panin kesmised ette ja taha, keskmised mtz kabiinipadjad, mõõdud sobisid nii. Kabiinis vibra suurenes, need mtz omad on kõvad ja deformeeruvad tihti.
Kolmas oli LC95. Sai nii - keskmised tegin korda ja panin tagasi, esimesed ostsin uued originaalid kuna need reeglina kõige koormatumad ja väiksed. Tagumisi oli saada Febesti omad ja panin need, nüüd kaks aastat möödunud ja praegu ok.
Et kuidagi kombineerides saab vist kõige optimaalsema variandi.
Ja mu arust on Febest parema kui MTZ kabiinikas.
Ja kasutatud orikas, kui pole räbal ja saab korda teha, on parem kui eelmised mõlemad.
Esimene oli Patrol ja olid saada Febesti asendustooted terve sett. Panin need ja oli ok. Kaua kestis ei tea, müüsin auto pool aastat hiljem.
Teine oli LC70. Panin puksid lauale ja vaatasin, et keskmised on korralikud, esimesed/tagumised läbi. Panin kesmised ette ja taha, keskmised mtz kabiinipadjad, mõõdud sobisid nii. Kabiinis vibra suurenes, need mtz omad on kõvad ja deformeeruvad tihti.
Kolmas oli LC95. Sai nii - keskmised tegin korda ja panin tagasi, esimesed ostsin uued originaalid kuna need reeglina kõige koormatumad ja väiksed. Tagumisi oli saada Febesti omad ja panin need, nüüd kaks aastat möödunud ja praegu ok.
Et kuidagi kombineerides saab vist kõige optimaalsema variandi.
Ja mu arust on Febest parema kui MTZ kabiinikas.
Ja kasutatud orikas, kui pole räbal ja saab korda teha, on parem kui eelmised mõlemad.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: HJ60 raami ja kerevahelised puksid
Hetkel panin siis Mtz puksidele 2 puksi tõstega, paar cm tuli kere ka raami suhtes kõrgemale, puksidele sisse ka uued torud, onninenist siis kõige väiksem keermestatav torumaterjal sobis originaal mõõdule 1-1 ainult lõika pikkus parajaks.
Loomulikult uued poldid mutrid seibid
Vibra kohta ei oska öelda ega need originaalid olid ka full põhja vajunud ära omadega, näpu vahel töödelda siis laguneb detailideks ära.
Loomulikult uued poldid mutrid seibid
Vibra kohta ei oska öelda ega need originaalid olid ka full põhja vajunud ära omadega, näpu vahel töödelda siis laguneb detailideks ära.
Toyota LC HJ60 -83
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D