1. leht 1-st

Terrano 2 mooritemperatuur

Postitatud: E Aug 08, 2022 3:55 pm
Postitas margys
Probleem selles, et terrano 2 2.4 jahutusvedelik läheb väga kiiresti kuumaks. Seieri järgi punases ei ole.
Peale sõitmist ja auto seisma jätmist kostub kapoti alt mulinat nagu vesi keeks, radika kork lahti keerata siis mulin kaob ära. Paisupaaki tuleb aga jahutusvedelikku juurde.
Lõdvikud kõik pehmed, õli on õli värvi.
Kaanetihend õhtal? Termostaat? Õhku palju sees?
Teisel autol sama mootoriga püsib isegi pikalt poris maurates temp seier keskel.

Re: Terrano 2 mooritemperatuur

Postitatud: E Aug 08, 2022 4:16 pm
Postitas v6sa
Salongisoojendus kütab korralikult?

Heitgaasiindikaator pole kallis soetus:
[youtube]https://youtu.be/_ViCG-bqLfo[/youtube]

Re: Terrano 2 mooritemperatuur

Postitatud: E Aug 08, 2022 9:51 pm
Postitas puhvel
Paisupaagi punn peaks ülearuse surve välja laskma, äkki see ka tuksis.

Re: Terrano 2 mooritemperatuur

Postitatud: T Aug 09, 2022 8:49 am
Postitas v6sa
Siis ei saaks ju lõdvikute kohta öelda "pehmed".

Re: Terrano 2 mooritemperatuur

Postitatud: T Aug 09, 2022 8:52 am
Postitas margys
Punni saaks ka teiselt autolt võtta prooviks.
Aga kui termostaat kannis siis salongi sooja ei puhu?

Re: Terrano 2 mooritemperatuur

Postitatud: T Aug 09, 2022 9:05 am
Postitas v6sa
margys kirjutas:
T Aug 09, 2022 8:52 am
Punni saaks ka teiselt autolt võtta prooviks.
Aga kui termostaat kannis siis salongi sooja ei puhu?
Kui paagipunn umbes, siis on lõdvikud ikka väga kanged ja enamasti ka osuti punases.

Termostaat ei muuda tuppa soojapuhumist, kuniks süsteemis on vedelikku piisavalt ja see on soe. Praeguse ilmaga muidugi vahet väga ei tunneta - sissepuhutav õhk on päeval ikka kuum.

Re: Terrano 2 mooritemperatuur

Postitatud: T Aug 09, 2022 1:01 pm
Postitas margys
Täna tegin mingi 10km tiiru, veits metsa ka otsa ja seier oli kolmveerandi peal, eile peale paari kilomeetrit oli juba valge lõpus.
Igaljuhul eile panin uue vedeliku ka, kallasin radika täis, siis paisupaak max ja peale sõitmist oli mingi liiter paisupaagis juures, täna kallain natuke üle liitri veel radikasse juurde.
Salongi sooja ei puhu, seega on ikkagi suurel ringil? Termostaat sai tellitud, eks näis mis peale vahetust teeb.

Re: Terrano 2 mooritemperatuur

Postitatud: T Aug 09, 2022 2:14 pm
Postitas v6sa
margys kirjutas:
T Aug 09, 2022 1:01 pm
...
kallasin radika täis, siis paisupaak max ja peale sõitmist oli mingi liiter paisupaagis juures, täna kallain natuke üle liitri veel radikasse juurde.
Salongi sooja ei puhu, seega on ikkagi suurel ringil? ...
Sul on õhk sees. Nüüd on küsimus, kas välisõhk või heitgaasid läbi lekke. Heitgaaside indikaatorvedelik võiks olla asisema töökoja standardvarustus, nagu suur haamer ja sõrgkangki :mrgreen:

Sel mõne kõrgema lõdviku juures õhukruvi ei paista?

Netis näikse mõned soovitavat täitmist nina püsti.

Re: Terrano 2 mooritemperatuur

Postitatud: T Aug 09, 2022 3:45 pm
Postitas ahto42
Kahjuks ei ole ma eestis müügil näinud "spill free funnel"i komplekti https://www.youtube.com/watch?v=q4xIT7yXUiI
Olen teinud enda auto jaoks tavalisest lehtrist, et oleks radikale/paisupaagile õhutihkelt täiteavasse, pärast mingi pulk lehtrisse, et ei lödistaks üleliigselt äravõttes.
Mõte selles, et lehtrist näed õhumulle ja kui õhk lähe eest, siis jahutusvedelik läheb kohe asemele. Salongikraan ikka max soojapeal seda tehes.
Pööretega mängides veepump imeb taset natuke alla poole ja kui mõlemad suure radika voolikud kuumad siis peab see õhk välja tulema. Sama ka salongiradikaga, vabalt võib ka see umbes olla kui mõlemad voolikud soojaks ei lähe.
Kui süsteem surveall (kork peal), siis õhumull väga liikuda ei taha. Kui ikka lehter mulksub ja tase ei vähene, siis suure tõenäususega on heitgaasileke süsteemi. Edasi juba keemiaga testima.

Re: Terrano 2 mooritemperatuur

Postitatud: L Sept 03, 2022 8:13 pm
Postitas margys
Vahepeal niipalju, et sellel autol mis kuumaks läks, oli elektriventikas. Tegelikult isegi 2. Teisel autol jällegi üks suur ja visco. Viskasin asjad ümber, panin uue radika ja hetkel tundub, et püsib nii nagu peab, seier kolmveerandi peal umbes ja üle selle ei läinud isegi mitte peale paarutamist. Isegi seismajättes ei mulise enam kapoti all. Veepumba vahetus tundub ka sellel masinal üsna lihtne, kindluse mõttes panen selle ka uue.