x-trail 2,0 diisel 127 kw

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Aigars
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: K Dets 16, 2020 9:32 pm

x-trail 2,0 diisel 127 kw

Postitus Postitas Aigars »

tervitus

Mis arvate autost x-trail 2,0 diisel 127 kw 2008 manuaal.

Tänud ette!
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: x-trail 2,0 diisel 127 kw

Postitus Postitas ahto42 »

Mida teada tahad? 110 ja 127kw raud 1:1. Vahe nn softis. Varustus vbl ka parem mõnes versioonis
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Aigars
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: K Dets 16, 2020 9:32 pm

Re: x-trail 2,0 diisel 127 kw

Postitus Postitas Aigars »

on auto silma jäänud ja mõte arvtatavasti soetada. kuidas auto vastupeab jne. eks iga masin tahab hooldus. ja kumb ona parem kas manuaal või automaatkastiga.

Tänud!
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: x-trail 2,0 diisel 127 kw

Postitus Postitas ahto42 »

Kui pole laksu saanud, siis kere on suht roostekindel..
Mootori poolepealt ei oska nagu midagi kurta. Renoo
2.0 diisel on väga paljude autode peal, sh ka kaubikutel.
Veermikus nagu ikka, kondid ja esiõõtsade tagumised puksid muutuvad mõraliseks. Sharniiriga on see häda, et oleneb, mis varuosa saad.
Pidurid võiks iga aasta lahti võtta ja määrida. Sitt on tagapidurite lahendus, aga see on aastast 2002 enamustel Nissanitel. St et tahab hoolt.
Ära kongreetselt pole midagi mul lagunenud. Aga jah, pks kord said mõlemad esiõõtsad vahetatud, aga 30-40 tuhi pärast sharniirid läbi. Süüdistan kehva varuosa, ei olnud kõige odavam tootja.
127kw tehti ainult manuaale.
Emdal on 2011 facelift 110kw auromaat, mis chipitud 130kw ni ja samal ajal sai ka EGR välja progetud.
Eriti maanteesõidul möödasõite tehes on tuntav vahe.

Manuaali eelis on suht suur lubatud haagise mass,(2000kg, 127kw isegi 2200kg) miinus aga nagu ikka 2massi hooratas ja kergesti kärssav sidur kui sõita rasketes oludes. Hooratas ei ole nn tüüpviga.

Automaadiga olen vedanud küll, hätta ei jää(lubatud 1350kg). Kast tahab ainult, nagu iga AT kast, u 60 tuhhi järel vedelikuvahetust. Filtrit ilma kasti maha võtmata kätte ei saa.
Ei ole kuulnud ei eestis ega ka UK foorumis kasti probleeme. Aga eks nagu ikka, sõltub kasti tervis ja auto tervis eelmisest omanikust.

Rohkem ei tule kohe alguses meelde, aga küsimustele ikka.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Aigars
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: K Dets 16, 2020 9:32 pm

Re: x-trail 2,0 diisel 127 kw

Postitus Postitas Aigars »

Tänud vastuste eest!

Väike tobe küsimus veel, mis kütusekuluks on?

Tänud!
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: x-trail 2,0 diisel 127 kw

Postitus Postitas ahto42 »

Faceliftil on liitrivõrra väiksem. Minul on tänaste ilmageda 8,5.
Maanteel 6.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Vasta

Mine “Nissan / Renault”