Tervist üle pikka aja esmalt.
Nissan Patrol Y61 2002a 3.0
Kuid lugu siis järgmine, et pärast mitut teenindust ja esinuses käimist sain veakoodi, et survenurk on 95% kuid peaks olema 50% ja oli veel mingi kood. Kõik viitab sellele, et kõrgsurve pump on tuksis. Kõige oskuslikuma vastuse sain Diislimeister OÜ. Ütles, et jah see pidid olema selle auto üks tüüp vigasid. Kuid mure siis selles, et selle remont läheks maksma kuskil 2000€ ringis ja uus pump maksab ilmselt kuskil 3000€ ringis. Mis on hetkel minu jaoks täiesti vastu näidustatud. Et kas siin eesti suurimas 4x4 kogukonnas on kellelgi veel mingeid kogemusi või teadmisi, mis võiksid aidata vältida sellist suurt remondi kulu.
Keegi pakkus äkki panna mehaaniline pump äkki see lahendaks mure (eelduses, et sellele üldse saab panna mehaanilist)
NB: mõne sõna ka siis mis juhtus. Nimelt ühel hommikul kui sõitma läksin suri auto mitu korda järjest välja kohalt minnes. Oli kummaline kuid ok. Siis kui andsin tühjalt gaasi siis oli viide sees pedaali andmisel ja mootori kuulekusel. Et selline sekundiline viide. Mootoris kõva klõbin ja mootori tuli põleb armatuuris. Kuid teoreetiliselt sõitsa sai lihtsalt jõudu autol ei ole. Kohalt minek on ikka paras peavalu Ja siis hakkasingi teenindusi läbi käima, esmalt käisin CSG teeninduses seal , arvuti ei tahtnud väga ühilduda Nissani softiga ja veakoodid olid imelikud. Siis soovitasidki minna esinudsse diagnostikat tegema. Esindus soovitas minna Karla autosse. See idee tehti maha, et sealt võid saada sellise arve ilma ette hoiatamata. Siis soovitati rääkida Test REM töökojaga Männikult. Mees oli aus ja ütles, et pole kunagi sellise auto mudeliga kokku puutunud ja kogemused puuduvad, et kui tõesti kuskilt mujalt abi ei saa siis võib ta ju siia tuua, kuid remont saab olema keeruline ja ilmselt ka kulukas. Kuna ei tea täpselt mis viga võib olla seega tuleb hakata lihtsalt juppe välja vahetama. Ja tema soovitaski minna Diislimeistrisse. Ja sealt rääkides kellekagi sain küllaltki teadliku vastuse, et jah nemad on teinud küll neid omal ajal kui see auto oli populaarne. Et tuleb kõik seest välja vahetada mingid kiibid tuleb üle programeerida jne. Et keeruline ja kallis töö. Kogu selle toimetuse peale mõtlesingi, et pöördun enne veel korra siia ja kui nüüd siit ka abi ei saa siis ilmselt jääb see auto seisma ja ootama kuniks ma sinna uue mootori üldse peale panen.
Tänan juba ette kes vaevuvad lugema ja jagama oma kogemusi!
Tarmo
Nissan Patrol Y61 2002 3.0, kõrgsurve pump.
Moderaatorid: jr, Moderators
Nissan Patrol Y61 2002 3.0, kõrgsurve pump.
Nissan Patrol GR, 2002a
Y61, 3.0L, 116kW
Tel:viis kuus kuus kaks kolm kolm null neli
Y61, 3.0L, 116kW
Tel:viis kuus kuus kaks kolm kolm null neli
Re: Nissan Patrol Y61 2002 3.0, kõrgsurve pump.
Päras seda kui see teema nüüd siia tõsteti siis ei leia seda keegi üles. Ja abi ma siia ootama jäängi....
Nissan Patrol GR, 2002a
Y61, 3.0L, 116kW
Tel:viis kuus kuus kaks kolm kolm null neli
Y61, 3.0L, 116kW
Tel:viis kuus kuus kaks kolm kolm null neli