Patrol y61 m57 vs om606 ja mahutame 37'' rehvid
Postitatud: T Jaan 01, 2019 3:52 pm
Leidsin küll paar teemat aga mõtlesin ikkagi teha uue, et saada oma küsimustele vastuseid ja arutada seda teemat lähemalt.
Ühesõnaga olen oma asjadega seal maal, et sai oma patrol müüdud ja otsin uut. Millele plaanis alla mahutada 37'' rehv.
Kindlasti ka mootori vahetus. Hetkel m57 plaan, aga kuna osad kasutajad on läinud om606 teed, siis keegi teadjam võiks kirjutada nende kahe mootori omavahelistest plussidest ja miinustest.
Hinna poolest on mõlemad projektid suhteliselt sarnased.
M57 mootori kohapealt pakub näiteks fastmotions m57 306d2 mootorit. Sama võimalik peale panna ka biturbo, aga olen kuulnud, et seal võib tekkida palju elektroonika probleeme.
Hetkel olen aru saanud, et m57 puhul vähemalt on probleemne koht sidur. Fastmotions pakub 240mm läbimõõduga sidurit ja teevad ilmselt kahe massilise ühe massiliseks.
Samas extreme4x4 pakub ka 300mm topelt kettaga sidurit. Sealt ma pole veel väga vastuseid saanud ennast huvitavate asjade kohta.
Kas 37'' rehvi jaoks piisab, kui näiteks teha emu 3'' tõste ja tõsta keret ka natukene? Või mis oleks seal kõige mõistlikum variant?
Auto point: jahindus ja kes teab, tulevikus ka vb matakamine. Sellise mõttega tahaks teha seda masinat. Suurt mudas suplejat sellest ei saa.
On ka eestis keegi, kes sellise projekti ette tahaks võtta? Ise ma ilmselt tegema ei hakka, kuna siis see projekt ajapuuduses lihtsalt veniks. Mootori vahetust mõtlen siis.
On ka mingeid reaalseid probleeme ,asju mida peab arvestama näiteks vanema ja 2005a edasi mudeli puhul?
Ühesõnaga olen oma asjadega seal maal, et sai oma patrol müüdud ja otsin uut. Millele plaanis alla mahutada 37'' rehv.
Kindlasti ka mootori vahetus. Hetkel m57 plaan, aga kuna osad kasutajad on läinud om606 teed, siis keegi teadjam võiks kirjutada nende kahe mootori omavahelistest plussidest ja miinustest.
Hinna poolest on mõlemad projektid suhteliselt sarnased.
M57 mootori kohapealt pakub näiteks fastmotions m57 306d2 mootorit. Sama võimalik peale panna ka biturbo, aga olen kuulnud, et seal võib tekkida palju elektroonika probleeme.
Hetkel olen aru saanud, et m57 puhul vähemalt on probleemne koht sidur. Fastmotions pakub 240mm läbimõõduga sidurit ja teevad ilmselt kahe massilise ühe massiliseks.
Samas extreme4x4 pakub ka 300mm topelt kettaga sidurit. Sealt ma pole veel väga vastuseid saanud ennast huvitavate asjade kohta.
Kas 37'' rehvi jaoks piisab, kui näiteks teha emu 3'' tõste ja tõsta keret ka natukene? Või mis oleks seal kõige mõistlikum variant?
Auto point: jahindus ja kes teab, tulevikus ka vb matakamine. Sellise mõttega tahaks teha seda masinat. Suurt mudas suplejat sellest ei saa.
On ka eestis keegi, kes sellise projekti ette tahaks võtta? Ise ma ilmselt tegema ei hakka, kuna siis see projekt ajapuuduses lihtsalt veniks. Mootori vahetust mõtlen siis.
On ka mingeid reaalseid probleeme ,asju mida peab arvestama näiteks vanema ja 2005a edasi mudeli puhul?