D22 küsimused
Postitatud: P Veebr 05, 2017 12:55 pm
Tere
Autoks Nissan Pick-up D22, 1999, 2,5td 76kw. Vaevavad mõned lõppkiirust mitte oluliselt mõjutavad teemad.
1) Spidokas ei töötanud / ei tööta. Sai siinsetest teemadest selgeks, et kui muud kellad toimivad, siis 99,9% teema spido anduris. Eelmise omaniku poolt installitud Patroli andur vahekastist välja, uus mudelipõhine asemele. Ja nüüd nagu kesktelevisioon, et korra on ja siis korra nagu ei ole ka. Mingitel hetkedel näitab ilusti kiirust, mingi hetk seier pendeldab üles-alla nagu kunagi vanaisa Moskvitš 2140 spidokas ja selgelt ka valetab (näitab vähem).
2) Tagurpidi käigu tuli põleb suvalistel hetkedel. Inglisekeelsetes foorumites palju kirjutatud, et käigukasti neutrali andur võib villast panna, aga antud sümptomiga seotust pole otseselt välja toodud - kas see võib tagurpidi käigu tuld sisse lülitada või tasuks juhtmestikku harutama hakata?
3) Istmed - kas keegi on edukalt võrdlemisi lihtsa vaevaga ja suure modifitseerimisteta installinud mõne teise mudeli (esi)istmeid D22-le? Terveid originaale suht raske leida.
4) Akustiline anomaalia - kiirusel ca 60-70 ja üles tekib üsna häiriv müra, mis kõige rohkem oleks nagu tuulemüra, umbes nagu aken oleks irvakil vms. Tuleb juhi poolt esiklaasi juurest. Kätt juurde pannes sõidu ajal pole tunda, et kuskilt sisse puhuks. Tekkis peale esiveermiku remonti (kõik õõtsad, puksid ja seonduv). Muid näidustusi peale hääle ei tähelda.
Tom
Autoks Nissan Pick-up D22, 1999, 2,5td 76kw. Vaevavad mõned lõppkiirust mitte oluliselt mõjutavad teemad.
1) Spidokas ei töötanud / ei tööta. Sai siinsetest teemadest selgeks, et kui muud kellad toimivad, siis 99,9% teema spido anduris. Eelmise omaniku poolt installitud Patroli andur vahekastist välja, uus mudelipõhine asemele. Ja nüüd nagu kesktelevisioon, et korra on ja siis korra nagu ei ole ka. Mingitel hetkedel näitab ilusti kiirust, mingi hetk seier pendeldab üles-alla nagu kunagi vanaisa Moskvitš 2140 spidokas ja selgelt ka valetab (näitab vähem).
2) Tagurpidi käigu tuli põleb suvalistel hetkedel. Inglisekeelsetes foorumites palju kirjutatud, et käigukasti neutrali andur võib villast panna, aga antud sümptomiga seotust pole otseselt välja toodud - kas see võib tagurpidi käigu tuld sisse lülitada või tasuks juhtmestikku harutama hakata?
3) Istmed - kas keegi on edukalt võrdlemisi lihtsa vaevaga ja suure modifitseerimisteta installinud mõne teise mudeli (esi)istmeid D22-le? Terveid originaale suht raske leida.
4) Akustiline anomaalia - kiirusel ca 60-70 ja üles tekib üsna häiriv müra, mis kõige rohkem oleks nagu tuulemüra, umbes nagu aken oleks irvakil vms. Tuleb juhi poolt esiklaasi juurest. Kätt juurde pannes sõidu ajal pole tunda, et kuskilt sisse puhuks. Tekkis peale esiveermiku remonti (kõik õõtsad, puksid ja seonduv). Muid näidustusi peale hääle ei tähelda.
Tom