Navara-head ja vead

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas amevier »

Minu arust peaks 265/75 R16 jääma sinna 31'' mõõtu. Või nende vahepeale?
Vast ongi hea variant, mul on tee peal ka vaja sõita. R16 siis toekam.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Abiks rehvi mõõtude määramisel:
http://members.shaw.ca/jbarge/britishtires.html
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
arz
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: N Okt 12, 2006 7:41 pm
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas arz »

Nüüdsest Navara omanik siis.Väga hea ja mõnus auto,soovitan soojalt :D Pole offroadi varem harrastanud ja päris rämedalt metsa müdistama ei tahaks minna,aga kuskil võiks kätt harjutada ja vähe pilli kurjaks ajada :twisted: Kellel plaanis kuskile Tartu kandis minna siis võtaks sappa-5244272.
Arz
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

Autoks on King cab 04.a.2,5TD ehk enamvähem Navara vist :roll:
Probleem selles,et mootor teeb jubedat müra.Külmaga käivitad siis oleks niikui traktori tööle pannud.Soojemaks läheb,muutub ka müra vaiksemaks aga on ikka alles.Kas kellegil on veel sellist probleemi ja kas saab seda kuidagi lahendada?
Mingit ķli mķksi toppisin sisse aga ei aidand.
bud
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: L Okt 14, 2006 1:48 am

Postitus Postitas bud »

[quote="Patrol2,8"]Autoks on King cab 04.a.2,5TD ehk enamvähem Navara vist :roll:
Probleem selles,et mootor teeb jubedat müra.Külmaga käivitad siis oleks niikui traktori tööle pannud.]

See on normaalne nähtus. See 2,5 tdi ongi lärmakas. Kui hommikuti käivitan navara ja patrulli korraga, siis pole seda patrulli 2,8-t kuuldagi.
GC
Rock Crawler
Postitusi: 545
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

bud kirjutas:
Patrol2,8 kirjutas:Autoks on King cab 04.a.2,5TD ehk enamvähem Navara vist :roll:
Probleem selles,et mootor teeb jubedat müra.Külmaga käivitad siis oleks niikui traktori tööle pannud.]

See on normaalne nähtus. See 2,5 tdi ongi lärmakas. Kui hommikuti käivitan navara ja patrulli korraga, siis pole seda patrulli 2,8-t kuuldagi.
Mis jutt see on!? Mul ta suht vanake juba, aga häält ei tõsta!
gaz fs 1
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Patrol2,8 kirjutas:Autoks on King cab 04.a.2,5TD ehk enamvähem Navara vist :roll:
Probleem selles,et mootor teeb jubedat müra.Külmaga käivitad siis oleks niikui traktori tööle pannud.Soojemaks läheb,muutub ka müra vaiksemaks aga on ikka alles.Kas kellegil on veel sellist probleemi ja kas saab seda kuidagi lahendada?
Mingit óli móksi toppisin sisse aga ei aidand.
Mis sa oma pead ikka vaevad. See on diisel. Eriti kui tegemist moodsate kõrgsurvepihustitega, mis lagisevadki kõva häälega oma normaalses töös.

Teisalt kui pihusti kinni, siis teeb ka jubedat laginat, aga siis peaks ka mootor lonkama ja sinist ajama tagant.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

Nojah arvamus oligi et need on kķrgsurve pihustid.Eks siis peab selle müraga leppima.Muidu kui müra maha arvata on hea auto :lol:
H.K
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 188
Liitunud: L Nov 25, 2006 1:47 am

Postitus Postitas H.K »

Õnneks on seda müra ainult mõned esimesed kilomeetrid :P . Pärast on nagu normaalne auto. Ma pean ainult külmaga tühikäigupöörded lisama et käima jääks. sooja mootoriga muidu natuke alla 1000 pöörde, siis hommikuti külmalt kipub väljasurema.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

arz kirjutas:Nüüdsest Navara omanik siis.Väga hea ja mõnus auto,soovitan soojalt :D Pole offroadi varem harrastanud ja päris rämedalt metsa müdistama ei tahaks minna,aga kuskil võiks kätt harjutada ja vähe pilli kurjaks ajada :twisted: Kellel plaanis kuskile Tartu kandis minna siis võtaks sappa-5244272.
Arz
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5487&highlight=

et eks jälgi teemat
tartuoffroad.ee
5581340
Mõtsamiis

Postitus Postitas Mõtsamiis »

arz kirjutas:Nüüdsest Navara omanik siis.Väga hea ja mõnus auto,soovitan soojalt :D Pole offroadi varem harrastanud ja päris rämedalt metsa müdistama ei tahaks minna,aga kuskil võiks kätt harjutada ja vähe pilli kurjaks ajada :twisted: Kellel plaanis kuskile Tartu kandis minna siis võtaks sappa-5244272.
Arz


No nüüd on juba hulk aega möödas, äkki räägid lähemalt, kuidas masin ka vastu on pidanud. Kuidas automaat end õigustab, milline on üldmulje jne.
Palju hoolduse peale peaks finantsi arvestama?

Ise käisin siin kah toda uut Navarat salongis vaatamas ning mõlgutan ka ambitsioonikaid mõtteid :)
andrusjo
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 116
Liitunud: K Mär 07, 2007 9:18 am

Postitus Postitas andrusjo »

Viimased kaks mudelit on ikkagi suhteliselt ebaõnnestunud masinad.Eelmisel ei pea mootorid vastu(150tuh ja saaled ) ,pidevalt metsas mütates kipub esitule plastklaase praguliseks murdma .Ja päris uus no see on juba alla igasugu arvestust...........kolmel tuttaval olemas ja enamus aja autod veermiku vastupidamatuse tõttu remondis.Kellel sillad vahetatud ,kellel kastid ,kardaanid.Üks juba vihastas nii tõsiselt ,et viis poodi tagasi ja võttis Hiluxi.Esimene navara mis välja tuli D22 on ikkagi siiani vastupidavaim.See on viimane millesse on jätkunud nissani vastupidavust ja töökindlust.

Ps jutt põhineb omadel ja tuttavate kogemustel.
Kõiki navaraid on kasutatud tugevalt töö autodena kuid siiski käidud korrapäraselt hoolduses aga ..... :? Sry mehed aga mida uuemaks nad lähevad seda sitemaks muutuvad.
arz
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: N Okt 12, 2006 7:41 pm
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas arz »

Mõtsamiis kirjutas:
arz kirjutas:Nüüdsest Navara omanik siis.Väga hea ja mõnus auto,soovitan soojalt :D Pole offroadi varem harrastanud ja päris rämedalt metsa müdistama ei tahaks minna,aga kuskil võiks kätt harjutada ja vähe pilli kurjaks ajada :twisted: Kellel plaanis kuskile Tartu kandis minna siis võtaks sappa-5244272.
Arz


No nüüd on juba hulk aega möödas, äkki räägid lähemalt, kuidas masin ka vastu on pidanud. Kuidas automaat end õigustab, milline on üldmulje jne.
Palju hoolduse peale peaks finantsi arvestama?

Ise käisin siin kah toda uut Navarat salongis vaatamas ning mõlgutan ka ambitsioonikaid mõtteid :)

Jah,eile sai 5000km täis.Auto on väga hea :D
Automaatkast toimib perfektselt.Käiguvahetust pole absoluutselt tunda ja see toimib nii nagu peab.Rääkimata mugavusest.4.e.linnakäik on nupust(asun kangi küljel)lülitatav,ei pea kangi näppima.Ka maastikul ja lumes tunduvalt parem kui manuaal.Mina igatahes nüüdsest 100% automaadi poolt.
Käisin enne ostmist küll 2 korda proovisõidul,aga siis oli tuhin sees ja ega tegelikult eriti aimu ei saanud mis värk on :shock: Järgnev jutt võib totter tunduda,aga see sellest,et mul pole eelnevat maasturikogemus.Istmed on tsipa kõvad,aga minu arvates ongi hea,vähem tõenäoline roolis magama jääda ja seljale ka kasulikum kui ei lamaskle istmes.Sellega harjub ära ja ok.Raputab teepeal tunduvalt rohkem kui sõiduauto,aga samas suurtest aukudest läbi sõites lõhub jälle vähem.Käisin Lätis,niisugustel teedel on sõiduautoga riskantsem sõita kuna võid sillad teeäärde jätta,Navaraga tunduvalt muretum.Ja ega Tartu linnaski olukord just hea pole löökaukude suhtes.Linnas suht keeruline manööverdada sellise suure elukaga,aga asja muudab lihtsamaks see,et üle äärekivide ja lumerängaste sõitmine pole probleem.Tuleb valida suurem parkimiskoht kus ruumi rohkem,aga seega ka väiksem tõenäosus,et mõni jobu su auto manööverdades ära kõksab :evil: Keskdiffer sellel autol puudub niiet kui libe pole eriti siis on tagavedu.Nelivedu saab järgi ühendada kuni 100km/h ja nupust.Jäistel külavaheteedel loomulikult 4wd koguaeg,parklates hakkab kakkuma kui rattad välja keerata.Kuna tagaosa suht kerge siis libedaga viskab teelt kergesti minema 2wdga,selles suhtes tuleks ettevaatlik olla,mul juhtus juba,aga õnneks sain omal jõul välja.Mootor on väga hea,käivitub ka külmaga normaalselt,kuigi salongis pandi tasuta defa ka peale.Lisadena saingi defa,konksu,kastipõhja,jalamatid,toonklaasi ja sääsetõrjuja kapotile tasuta kaasa.Kastipõhi tuleks võtta kindlasti riffelplekist,plastik läheb külmaga ilmselt kohe katki sõltuvalt sellest mida vead.Üks pakkus siin foorumis katet kastile 6000 eest,võtan temaga peagi ühendust,sest mujal on 15000.Müügimees on ka tasemel ja väga vastutulelik(Heiki Mägi,Autoring).Konksu otsas olen vedanud käärtõstukit,ei saanud nagu arugi, et midagi sabas tolkneb.Kiirendus on väga hea, saab vajadusel rullnoxidelegi koha kätte näidata :twisted: .Maanteel möödasõidud probleemi ei valmista.Pigem mottled,et kui palju vajutada vaja on,et keerist paaki ei tekiks.Uuel autol kütusekulu metsik,hiljem taheneb 10 kanti.Aga päris paika saab asi ilmselt siis kui oled u.6000km sõitnud,mul on praegu keskmine kulu isegi 9l/100km,linnasõit ja maantesõit fifty-fifty.Sissesõit tuleb norm.teha siis ok.Autot tasub pesta ainult käsipesulas(Jazz nt.),sain omad vitsad juba Statoilist kätte.Kvaliteedi kohta ei oska öelda,endal ainult 5k sõidetud.Aga ma arvan,et asi päris nii hull vast ei ole kui eelmises postituses kirjeldatud.Mina valisn mitsu ja hiluxi asemel navara kuna see tundus kõige parem ja nüüd näen,et valik oli õige,maitse asi muidugi.Kokkuvõtteks ütleks,et sõiduautot enam ilmselt elus ei osta,sest maasturiga on hulka muretum kulgeda ja kastikas on ülipraktiline..Kui mingeid küsimusi on või keegi tahab täpsemalt asja üle vaadata-uurida siis olen Tartu kandist ja tel. on 5244272.
Kasutaja avatar
mrtn
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 186
Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:14 pm
Asukoht: 59°28'57.44"N / 25°01'47.77"E
Kontakt:

Postitus Postitas mrtn »

arz kirjutas:Automaatkast toimib perfektselt.Käiguvahetust pole absoluutselt tunda ja see toimib nii nagu peab.Rääkimata mugavusest.4.e.linnakäik on nupust(asun kangi küljel)lülitatav,ei pea kangi näppima.
mul on hea meel, et sa autoga nii rahul oled. ma siiski täpsustaks selle 'linnakäigu' asja üle. see nupp seal on ilmselt "O/D off", mis pole linnakäik, vaid viimase käigu välja lülitamine. kui on 4-käiguline kast, siis selle nupu aktiveerudes ei vaheta kast 4. käigule, nt linnasõidul ei saa reeglina 4. sissegi, või kui saab, siis ainult hetkeks. kasti säästmiseks on sel juhul hea O/D (overdrive, elik alla 1:1 ülekandesuhtega käik) väljas hoida.

terv,
mrtn
veendunud automaatik
Mennäänx mettään!
arz
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: N Okt 12, 2006 7:41 pm
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas arz »

Navaral 5 käiguline automaat.Aga kas siis peaks linnas 3.käiguga sõitma?Sel juhul on siis 4.käik käruvedamiseks,et autol pöörded kõrgemal oleks ja rohkem jõudu?Linnas sõidan taval.55-60km/h,minu arust on siis 4 sees?
Terv,
Arz
Vasta

Mine “Nissan / Renault”