x-trail lock kuidas kontrollida
Moderaatorid: jr, Moderators
x-trail lock kuidas kontrollida
tervist .1rumal küsimus küsida.suht hiljuti soetatud x- trail. tal 3 nuppu.2wd 4 wd ja lock.mida se lock õigupoolest teeb või tegema peax? ja kuidas saab selle lock korrasolekut kontrollida. lugu selline et suure lumega jäin koduteel kinni.panin lock sisse edasi ei liikunud tagasi aga küll.tagurdades äkki viskas käigu välja ja sidurikärsaka (ilmselt) nüüd ei teagi kas läx midagi p...se või ei.nelikvedu toimib aga seda lock ei oska kuidagi kontrollida.armaturis igatahes se lock tuli põleb. tänud vastajatele.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
X-Trail actually
drives through the front wheels most of the
time. Nissan has utilised its All Mode 4x4
system to provide four wheel traction in the XTrail
when required. A dash mounted push
button selector allows the driver to select
between 2WD, AUTO mode and LOCK. In
AUTO mode, torque is distributed to the rear
wheels when sensors detect the need for extra
traction. LOCK mode provides maximum
traction by setting a front to rear torque
distribution ratio of 57:43.
http://www.australianxtrail.com.au/files/4x4modes.pdf
http://www.aaa.asn.au/roadtests/reports/390.pdf
http://www.awdwiki.com/images/nissan-x-trail.jpg
http://www.awdwiki.com/images/nissan-x-trail_x.jpg
http://www.awdwiki.com/images/nissan-x-trail_xx.jpg
drives through the front wheels most of the
time. Nissan has utilised its All Mode 4x4
system to provide four wheel traction in the XTrail
when required. A dash mounted push
button selector allows the driver to select
between 2WD, AUTO mode and LOCK. In
AUTO mode, torque is distributed to the rear
wheels when sensors detect the need for extra
traction. LOCK mode provides maximum
traction by setting a front to rear torque
distribution ratio of 57:43.
http://www.australianxtrail.com.au/files/4x4modes.pdf
http://www.aaa.asn.au/roadtests/reports/390.pdf
http://www.awdwiki.com/images/nissan-x-trail.jpg
http://www.awdwiki.com/images/nissan-x-trail_x.jpg
http://www.awdwiki.com/images/nissan-x-trail_xx.jpg
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
X-trailil ongi tagumise käigu ülekanne liiga kiire ja igasugune "sügavamas" mudas ja lumes turnimine piinab korralikult sidurit.
Sõltuvalt aastakäigust on veoskeemid natukene erinevad
2WD ehk tavaline rezhiimis laseb auto mõnda aega esirattal läbi libiseda ja siis toob tagasilla appi
Auto rezhiim valitud on tagasild koheselt löögivalmis ja tuleb appi.
Lock MODE tagasild pidevalt järgi.
Tuleks meeles pidada, et kiirustel üle 40 km/h ei tule enam tagasild appi ja või lülitub tagant ära.
Ja sildades ei ole diferentsiaali lukusteid. Igast sillast veab seetõttu 1 ratas.
Ma endine X-traili omanik
Sõltuvalt aastakäigust on veoskeemid natukene erinevad
2WD ehk tavaline rezhiimis laseb auto mõnda aega esirattal läbi libiseda ja siis toob tagasilla appi
Auto rezhiim valitud on tagasild koheselt löögivalmis ja tuleb appi.
Lock MODE tagasild pidevalt järgi.
Tuleks meeles pidada, et kiirustel üle 40 km/h ei tule enam tagasild appi ja või lülitub tagant ära.
Ja sildades ei ole diferentsiaali lukusteid. Igast sillast veab seetõttu 1 ratas.
Ma endine X-traili omanik
UAZ 3741
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
ma ekslikult arvasin et se lock ongi diferentsiaali lukusti.. ja äkki lasin õhtale.siis vist muretsemiseks pole põhjust.tänan
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
See "lock" lukustab sul esimese ja tagumise silla omavahel. Lukustamine toimub tagasilla ja gardaani vahel oleva elektrilise siduri abil. Kui see sidur üle kuumeneb, siis ühendab ennast lahti!
Sealt saad äkki veel mingit huvitavat infot.
http://www.awdwiki.com/en/nissan/#X_Trail
Sealt saad äkki veel mingit huvitavat infot.
http://www.awdwiki.com/en/nissan/#X_Trail
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
Locki kasutamisel või muidu lumest väljasaamiseks on kasulik ka ESP jms. jura välja lülitada võimalusel.
Muidu lisandub sellele sidurikärsakale ka pidurikärsakas.
Muidu lisandub sellele sidurikärsakale ka pidurikärsakas.
O|||||||O
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
Parandan, kui ülekuumeneb siis ühendab ennast permanentselt lahti, st. siirdub teispoolsusesse ja sina siirdud Nissani esinduse poole sooviga saada hinnapakkumist antud detailile.Maaks kirjutas:See "lock" lukustab sul esimese ja tagumise silla omavahel. Lukustamine toimub tagasilla ja gardaani vahel oleva elektrilise siduri abil. Kui see sidur üle kuumeneb, siis ühendab ennast lahti!
Sealt saad äkki veel mingit huvitavat infot.
http://www.awdwiki.com/en/nissan/#X_Trail
Olen näinud antud detaili ka sellisel kujul kui tagadifrist oli järgi pool korpust ja peaülekanne mis rippus veovõllide küljes.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
Kas 2WD režiimis tagasild üldse tuleb appi?Raigo kirjutas: Sõltuvalt aastakäigust on veoskeemid natukene erinevad
2WD ehk tavaline rezhiimis laseb auto mõnda aega esirattal läbi libiseda ja siis toob tagasilla appi
Auto rezhiim valitud on tagasild koheselt löögivalmis ja tuleb appi.
Lock MODE tagasild pidevalt järgi.
Tuleks meeles pidada, et kiirustel üle 40 km/h ei tule enam tagasild appi ja või lülitub tagant ära.
Ja kas üle 40 km/h Lock asendub tegelikult Autoga või jääbki alles ainult esivedu nagu Sa ütled?
O|||||||O
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
No 2001-2003 mudelil ei tulnud tagasild appi aga 2003 lõpu omal tuleb pikalt tühja kerides tagasild appi ka 2wd rezhiimis. Võib olla on too ainult konkreetse auto müstika.
Aga üle 40 km/h kiiruse muutub auto igaljuhul monomähkijaks
Aga üle 40 km/h kiiruse muutub auto igaljuhul monomähkijaks
UAZ 3741
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
minujaoks hulga huvitavat lugemist aga sellest ikka hästi aru ei saanud kuda ma seda lock i kontrollida saan et kas toimib nii nagu vaja või tegin rahakotile kingituse
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
Lihtne! Mine sõida lumme või proovi jääpeal. Lase AUTO või LOCK rezhiimis ratas ringi. Kui tagasild tuleb appi, on süsteem korras. Kui esisild jääb tühja kraapima, siis on...
UAZ 3741
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
Näide sama asja testist ASX-iga.
(TCL on siis Traction Control System ehk igasugu "elektroonilised abimehed".)
(TCL on siis Traction Control System ehk igasugu "elektroonilised abimehed".)
O|||||||O
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
Ei usu.Raigo kirjutas:Aga üle 40 km/h kiiruse muutub auto igaljuhul monomähkijaks
Pigem muutub ta niiöelda AWD-ks ja kui ei pinguta, siis reaalselt tagasilda ei kasutata, kuna auto hinnangul pole selle jaoks lihtsalt vajadust.
Kuid nt. jäärajal peaks vahe olema ikkagi arusaadav, kas sõita 2WD-ga või 4WD-ga.
O|||||||O
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
Ma räägin kuidas asjaga minul autol oli. Kui x-trailiga jääpeal 60 pealt gaas põhja vajutada, siis läheb üks esiratas lihtsalt kerima sõltumata "MODE" rezhiimist
Ma räägin praegu esimese põlvkonna x-trailist.
Ma räägin praegu esimese põlvkonna x-trailist.
UAZ 3741
Re: x-trail lock kuidas kontrollida
Võtan korra selle vana teema üles kuna tuli siis koju T32 ja minu esimene 4wd. Tulin siis uudistama ja harima natuke ennast ja nüüd tuleb välja, et olen oma lollusest natuke petta saanud.
Kujutasin omale ette, et 4wd lock lubab mul vaikselt otse neljaratta vedu aga nüüd tuleb välja sain hoopis 2wd masina. Vähegi libedaks läheb siis lähen selle ilusa mõttetu nupuga mängima.
Kujutasin omale ette, et 4wd lock lubab mul vaikselt otse neljaratta vedu aga nüüd tuleb välja sain hoopis 2wd masina. Vähegi libedaks läheb siis lähen selle ilusa mõttetu nupuga mängima.
X-trail t32