õlivõtu rekord

Moderaatorid: jr, Moderators

Laurius
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 100
Liitunud: P Mär 20, 2005 9:57 am

õlivõtu rekord

Postitus Postitas Laurius »

üks lihtne mõistatus: Kuidas saab võtta td-mootor, mille silindrite kompressioon ja plokikaanetihend on OK, võtta õli 1 liiter 100 km kohta?












































Vastus: Turbo laagrid on puru ja turbiini lõtk ca 1 cm:)


Ja siit uus küsimus! Kas on kellelgi kasutatud turbot pakkuda Y60 2,8-le?
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Viitsid äkki OE nr. turbiini päält siia riputada, võiks uut pakkuda.
Laurius
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 100
Liitunud: P Mär 20, 2005 9:57 am

Postitus Postitas Laurius »

Eraldi mingit OE-ga tähistust ma küll ei leidnud aga see-eest on seal hunnik muid numbri- ja tähejadasid:

YD 00703J
14411-22J02
465941-6A


Äkki selle põhjal saab miskit öelda


L.
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Uue tüki letihind 14600.- kui asjaks läheb saab alet ka.
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

kle mu ühel tuttaval,on veoauto turbo pakkuda,kui huvi on siis uurix edasi!
see peax su 2,8 ikka normaalselt liikuma panaema,iseasi mis pöörde pealt ta sul tööle hakkax normaalselt! :twisted:
56157755
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

kusagil netis hakkas silma ka 3,3-se patroli turbo,see peax suht sama tootlikusega olema ju!
aga ei tule meelde kus,vist streetrace foorumis!
56157755
Laurius
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 100
Liitunud: P Mär 20, 2005 9:57 am

Postitus Postitas Laurius »

Tänud, kala ...

Olen ise ka seda mõtet mõlgutanud, et phuk, kui nagunii vaja vahetada on siis võiks ühtlasi üritada ka teatavat kasu sellelt lõigata ... hmm ...

Ma uurisin härrade turboclub.ee foorumit ... aga sealt turbo töötamise põhimõtete osas targemaks ei saa.

Millest see oleneb, millal see veoka turbo tööle läheb? Neil ju kogu tööpiirkond kuni 2000 p/min! Et siis Patrolil tühikäigust veidi kõrgemalt haagiks juba? Ei usu ...

Aga uuri selle veoka turbo kohta, äkki saab mingeid nimesid-numbreid või andmeid ja no hind on ka oluline .... heh, ja pilt ei teeks ka paha :?
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

mis mõttes ei saanud turboclubi foorumit lugedes targemaks, järelikult ei viitsinud lugeda. Turbo paneb pöörlema heitgaasid. Heitgaaside hulk on otseses sõltuvuses kubatuuriga. Kui sa paned sinna "mingi veoauto turbo" siis sul ei hakkagi se turbo rõhku andma või annab rõhku sellistel pööretel mis jääb juba su mootori effektiivsest pöörete vahemikust välja.
Viimati muutis erik, N Dets 29, 2005 1:15 pm, muudetud 2 korda kokku.
Laurius
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 100
Liitunud: P Mär 20, 2005 9:57 am

Postitus Postitas Laurius »

ehh .. erik ... ma pidasingi silmas pigem seda, millistel pööretel nt Patroli 2,8 millise hulga "õhujõudu" välja annab ja kui palju on vaja sellele nn "veokaturbole", et ta õigel hetkel piisavalt vurtsu annaks.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ausalt, soovitan sul panna sinna see õige turbo, või siis juba veel kallim ja moodsam muutuva geomeetriaga turbo, mis peaks olema nendel viimastel disla patrolitel. Muutuva geomeetriaga turbo eelis on see, et ta suudab anda ühtlasemat rõhku suuremas pöörete vahemikus. Suvalise aretamisel ei teki sul ainult rõhu ja pöörete suhte probleem vaid ka kollektori ja pükste kinnitused ei klapi ja wastegate klapp ei toimi nii nagu selle mootori konstrueerija on ette näinud. Kui tahad jõudu juurde siis on ka teisi variante.

Suurema turbo paigaldamine bensukale on oluliselt parem mõte kui suurem turbo dislale.
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

turbo foorumis on ka minu arust kõik ära seletatud!!!
Proovin muidu esmaspäeval tema juurest läbi minna ja pildi teha!
äkki kellegil teisel läheb vaja!
56157755
Laurius
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 100
Liitunud: P Mär 20, 2005 9:57 am

Postitus Postitas Laurius »

Et siis keegi ei taha oma korras Patroli turbot oma auto küljest ära müüa! :twisted: Selge ... tuleb Hollandist tellida. Seal on muide veel hulganisti Patroli kraami ... lammutuses nimega Deijne (www.deijne.nl).
Laurius
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 100
Liitunud: P Mär 20, 2005 9:57 am

Postitus Postitas Laurius »

Avaldage nüüd arvamust!

See et veoautoturbo pisikesele Patrolikesele liiast on, sai selgeks.

Aga kas 98 aasta Patroli 2,8-se turbo sobib 95 aasta omale?! Äkki on täpselt sama turbo?!

Erik soovitas siin et pane sama või uuem ja moodsam.

Erik, kas 98 aasta turbo sobib 95 aasta mootori külge?! :twisted:
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

98 ei olnud veel muutuva geomeetriaga vilet. Aga sa võrdle nende tootekoode mis sinna sildikeste sisse on pressitud. Isegi kui need numbrid on erinevad, leiab vile tootjate netilehelt infot, mille alusel saab neid võrrelda ja sobivust kontrollida. Aga sa võid minna Nissanisse ja küsida ka sealt, mida sealsed targad mehed arvavad.
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

sinu masina turbo on Garreti oma ja mudel GAR TB2527
97-00 on uuem mudel GAR GT17
Vasta

Mine “Nissan / Renault”