õlivõtu rekord
Moderaatorid: jr, Moderators
õlivõtu rekord
üks lihtne mõistatus: Kuidas saab võtta td-mootor, mille silindrite kompressioon ja plokikaanetihend on OK, võtta õli 1 liiter 100 km kohta?
Vastus: Turbo laagrid on puru ja turbiini lõtk ca 1 cm:)
Ja siit uus küsimus! Kas on kellelgi kasutatud turbot pakkuda Y60 2,8-le?
Vastus: Turbo laagrid on puru ja turbiini lõtk ca 1 cm:)
Ja siit uus küsimus! Kas on kellelgi kasutatud turbot pakkuda Y60 2,8-le?
Tänud, kala ...
Olen ise ka seda mõtet mõlgutanud, et phuk, kui nagunii vaja vahetada on siis võiks ühtlasi üritada ka teatavat kasu sellelt lõigata ... hmm ...
Ma uurisin härrade turboclub.ee foorumit ... aga sealt turbo töötamise põhimõtete osas targemaks ei saa.
Millest see oleneb, millal see veoka turbo tööle läheb? Neil ju kogu tööpiirkond kuni 2000 p/min! Et siis Patrolil tühikäigust veidi kõrgemalt haagiks juba? Ei usu ...
Aga uuri selle veoka turbo kohta, äkki saab mingeid nimesid-numbreid või andmeid ja no hind on ka oluline .... heh, ja pilt ei teeks ka paha
Olen ise ka seda mõtet mõlgutanud, et phuk, kui nagunii vaja vahetada on siis võiks ühtlasi üritada ka teatavat kasu sellelt lõigata ... hmm ...
Ma uurisin härrade turboclub.ee foorumit ... aga sealt turbo töötamise põhimõtete osas targemaks ei saa.
Millest see oleneb, millal see veoka turbo tööle läheb? Neil ju kogu tööpiirkond kuni 2000 p/min! Et siis Patrolil tühikäigust veidi kõrgemalt haagiks juba? Ei usu ...
Aga uuri selle veoka turbo kohta, äkki saab mingeid nimesid-numbreid või andmeid ja no hind on ka oluline .... heh, ja pilt ei teeks ka paha
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
mis mõttes ei saanud turboclubi foorumit lugedes targemaks, järelikult ei viitsinud lugeda. Turbo paneb pöörlema heitgaasid. Heitgaaside hulk on otseses sõltuvuses kubatuuriga. Kui sa paned sinna "mingi veoauto turbo" siis sul ei hakkagi se turbo rõhku andma või annab rõhku sellistel pööretel mis jääb juba su mootori effektiivsest pöörete vahemikust välja.
Viimati muutis erik, N Dets 29, 2005 1:15 pm, muudetud 2 korda kokku.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ausalt, soovitan sul panna sinna see õige turbo, või siis juba veel kallim ja moodsam muutuva geomeetriaga turbo, mis peaks olema nendel viimastel disla patrolitel. Muutuva geomeetriaga turbo eelis on see, et ta suudab anda ühtlasemat rõhku suuremas pöörete vahemikus. Suvalise aretamisel ei teki sul ainult rõhu ja pöörete suhte probleem vaid ka kollektori ja pükste kinnitused ei klapi ja wastegate klapp ei toimi nii nagu selle mootori konstrueerija on ette näinud. Kui tahad jõudu juurde siis on ka teisi variante.
Suurema turbo paigaldamine bensukale on oluliselt parem mõte kui suurem turbo dislale.
Suurema turbo paigaldamine bensukale on oluliselt parem mõte kui suurem turbo dislale.
Et siis keegi ei taha oma korras Patroli turbot oma auto küljest ära müüa! Selge ... tuleb Hollandist tellida. Seal on muide veel hulganisti Patroli kraami ... lammutuses nimega Deijne (www.deijne.nl).
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
98 ei olnud veel muutuva geomeetriaga vilet. Aga sa võrdle nende tootekoode mis sinna sildikeste sisse on pressitud. Isegi kui need numbrid on erinevad, leiab vile tootjate netilehelt infot, mille alusel saab neid võrrelda ja sobivust kontrollida. Aga sa võid minna Nissanisse ja küsida ka sealt, mida sealsed targad mehed arvavad.