patroli tõstmine
Moderaatorid: jr, Moderators
- ervinovits
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 24
- Liitunud: P Nov 15, 2009 11:10 am
- Asukoht: ida-virumaa
patroli tõstmine
kas keegi oskaks öelda kas 83a patrolil on keeruline vedrusid tõsta silla alt peale ja kas sellega seoses peab seal midagi kõvasti ümber tegema
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ei ole keeruline miskit
Kui sa arvad, et oled võimeline seda tööd teostama - siis oled ka kindlasti võimeline iseseisvalt välja mõtlema mida ja kui palju on vaja muuta
Kui sa arvad, et oled võimeline seda tööd teostama - siis oled ka kindlasti võimeline iseseisvalt välja mõtlema mida ja kui palju on vaja muuta
Viimati muutis MahviaDeTyrk, R Nov 27, 2009 6:08 pm, muudetud 1 kord kokku.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- ervinovits
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 24
- Liitunud: P Nov 15, 2009 11:10 am
- Asukoht: ida-virumaa
nu aga on seal vaja midagi ümber teha või lihtsalt v6tan vedrud lahti, tõstan pakid silla peale, kammitsatega kinni ja valmis või.
mul tegelikult vasak alumine vedruleht ka pooleks, ma mõtlesin et võtan alumised ära ja panen asemele mani omad, need küll 2cm laiemad, aga kammitsa kohad saab ju sisse lõigata või jääb liiga jäik kogu see kupatus
mul tegelikult vasak alumine vedruleht ka pooleks, ma mõtlesin et võtan alumised ära ja panen asemele mani omad, need küll 2cm laiemad, aga kammitsa kohad saab ju sisse lõigata või jääb liiga jäik kogu see kupatus
Siin on kõvasti juttu patroli tõstmisest: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=738
Uuri Nissani alafoorum korralikult läbi. siin juttu palju tõstmisest.
Uuri Nissani alafoorum korralikult läbi. siin juttu palju tõstmisest.
53 43 93 47 Mihkel
Nissan Patrol 3.3 D
Nissan Patrol 3.3 D
Mingeid koorma vedamiseks mõeldud jäigemaid veoauto vedrusid ei ole mõtet maasturil kasutada. Kogu ehitamise juures on ikkagi oluline säilitada või suurendada sillakäiku ja jäigaks ajamine seda küll ei tee. Vedrusid silla peale tõstes hakkab vedrude purunemise probleem oluliselt tihedamini tekkima. Lahendus on kiige taha viimine või mehhaaniliselt vedru liikumise piiramine, et ta ei saaks läbi murduda.
Ehitamise kohta täpsemalt leiad otsingut kasutades ja netist veidi otsides. Välismaiseid projekte netist otsides kasuta märksõnaks "soa conversion" näiteks. Töökäik ei piirdu päris kammitsate lahti-kinni kruttimise ja vedrude silla peale tõstmisega, aga midagi keerulist ka pole
Edit: Tuleb meelde, et kusagil vedelevad patroli esimesed td vedrupakid(vist oli 7 lehte) ja veel mõned eraldi 3 lehelise paki lehed, kammitsad, kiiged, poldid, kronsad ja muu selline träni. Kui pakub huvi, siis PS teel võib edasi suhelda.
Ehitamise kohta täpsemalt leiad otsingut kasutades ja netist veidi otsides. Välismaiseid projekte netist otsides kasuta märksõnaks "soa conversion" näiteks. Töökäik ei piirdu päris kammitsate lahti-kinni kruttimise ja vedrude silla peale tõstmisega, aga midagi keerulist ka pole
Edit: Tuleb meelde, et kusagil vedelevad patroli esimesed td vedrupakid(vist oli 7 lehte) ja veel mõned eraldi 3 lehelise paki lehed, kammitsad, kiiged, poldid, kronsad ja muu selline träni. Kui pakub huvi, siis PS teel võib edasi suhelda.
- ervinovits
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 24
- Liitunud: P Nov 15, 2009 11:10 am
- Asukoht: ida-virumaa
- ervinovits
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 24
- Liitunud: P Nov 15, 2009 11:10 am
- Asukoht: ida-virumaa
pole see tõstmine midagi nii kerge, nagu ma olen aru saanud siin foorumis ringi kolades....
täna kiskusin sillagi alt ära, mõtlesin et siis saab asjas rohkem selgust aga tutkitki....
midagit ma olen vist taibanud, et kui pakid peale, siis vaja silla nurka muuta(kuidas, seda pole taibanud) silla otsa munakad kyljest lõigata ja samamoodi kuhugi miskit moodi keerata.
kas kellegil pole mõnd asjalikku pilti oma auto kõhualusest, kus oleks h2sti n2ha mis moodi see asi enamv2hem k2ib, ei tahaks niisama hakkata midagi lõikuma ja keevitama
täna kiskusin sillagi alt ära, mõtlesin et siis saab asjas rohkem selgust aga tutkitki....
midagit ma olen vist taibanud, et kui pakid peale, siis vaja silla nurka muuta(kuidas, seda pole taibanud) silla otsa munakad kyljest lõigata ja samamoodi kuhugi miskit moodi keerata.
kas kellegil pole mõnd asjalikku pilti oma auto kõhualusest, kus oleks h2sti n2ha mis moodi see asi enamv2hem k2ib, ei tahaks niisama hakkata midagi lõikuma ja keevitama
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Enne küsin ja siis loen. Pole seal keerulist midagi sama lihtne, kui klaverimäng - vajuta ainult õigel ajal õiget klahvi. Tegelikult natuke keevitamist ja asi ongi valmis.pole see tõstmine midagi nii kerge, nagu ma olen aru saanud siin foorumis ringi kolades....
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
- ervinovits
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 24
- Liitunud: P Nov 15, 2009 11:10 am
- Asukoht: ida-virumaa
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
minu masinal on ka vedrud ümber tõstetud, 3,3td 5k kast. silda ei keeranud, kardaanile läks 30mm paksune flants vahele- ei raatsinud kardaani pikemaks tegema hakata. jutt igasugusest juhitamatusest on BS peale vedrude ümber tõstmist. 130km/h 35" rehviga püsib kenasti kruusateel. kui on küsimusi,helista. targutama kipuvad ikka enamuses need,kes pole ise midagi teinud
51963080
Tekkis küsimus kuidas olete lahendanud vedrusi silla peale tõstes esisilla difri poole kus on luhikesed kammitsad? Loogika ütleb ,et panna samamoodi pikad kammitsad nagu mujal. Sel juhul jääb segama difri ja suka vahel olev diagonaal. Nurk maha lõigata sellel? Või on mõni muu lahendus mille peale ei tule kohe?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944