patroli tõstmine

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
ervinovits
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: P Nov 15, 2009 11:10 am
Asukoht: ida-virumaa

patroli tõstmine

Postitus Postitas ervinovits »

kas keegi oskaks öelda kas 83a patrolil on keeruline vedrusid tõsta silla alt peale ja kas sellega seoses peab seal midagi kõvasti ümber tegema :?:
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4477
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ei ole keeruline miskit
Kui sa arvad, et oled võimeline seda tööd teostama - siis oled ka kindlasti võimeline iseseisvalt välja mõtlema mida ja kui palju on vaja muuta :wink:
Viimati muutis MahviaDeTyrk, R Nov 27, 2009 6:08 pm, muudetud 1 kord kokku.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
ervinovits
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: P Nov 15, 2009 11:10 am
Asukoht: ida-virumaa

Postitus Postitas ervinovits »

nu aga on seal vaja midagi ümber teha või lihtsalt v6tan vedrud lahti, tõstan pakid silla peale, kammitsatega kinni ja valmis või.
mul tegelikult vasak alumine vedruleht ka pooleks, ma mõtlesin et võtan alumised ära ja panen asemele mani omad, need küll 2cm laiemad, aga kammitsa kohad saab ju sisse lõigata või jääb liiga jäik kogu see kupatus :?: :)
Kasutaja avatar
Kodutu
Fitting 44"
Postitusi: 455
Liitunud: T Sept 04, 2007 9:57 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme

Postitus Postitas Kodutu »

Vedruleht võib sealt samast kohast ,murduda kust kammitsa koha sisse lõikad.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Mihkel89
Rock Crawler
Postitusi: 778
Liitunud: P Mär 23, 2008 1:21 pm
Asukoht: Tartumaa, Elva

Postitus Postitas Mihkel89 »

Siin on kõvasti juttu patroli tõstmisest: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=738
Uuri Nissani alafoorum korralikult läbi. siin juttu palju tõstmisest.
53 43 93 47 Mihkel
Nissan Patrol 3.3 D
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 849
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Mingeid koorma vedamiseks mõeldud jäigemaid veoauto vedrusid ei ole mõtet maasturil kasutada. Kogu ehitamise juures on ikkagi oluline säilitada või suurendada sillakäiku ja jäigaks ajamine seda küll ei tee. Vedrusid silla peale tõstes hakkab vedrude purunemise probleem oluliselt tihedamini tekkima. Lahendus on kiige taha viimine või mehhaaniliselt vedru liikumise piiramine, et ta ei saaks läbi murduda.
Ehitamise kohta täpsemalt leiad otsingut kasutades ja netist veidi otsides. Välismaiseid projekte netist otsides kasuta märksõnaks "soa conversion" näiteks. Töökäik ei piirdu päris kammitsate lahti-kinni kruttimise ja vedrude silla peale tõstmisega, aga midagi keerulist ka pole :wink:

Edit: Tuleb meelde, et kusagil vedelevad patroli esimesed td vedrupakid(vist oli 7 lehte) ja veel mõned eraldi 3 lehelise paki lehed, kammitsad, kiiged, poldid, kronsad ja muu selline träni. Kui pakub huvi, siis PS teel võib edasi suhelda.
Kasutaja avatar
ervinovits
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: P Nov 15, 2009 11:10 am
Asukoht: ida-virumaa

Postitus Postitas ervinovits »

krt venitasin lehe vahetamisega liiga kaua, teine leht l2ks ka rsk pooleks :)
Kasutaja avatar
ervinovits
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: P Nov 15, 2009 11:10 am
Asukoht: ida-virumaa

Postitus Postitas ervinovits »

pole see tõstmine midagi nii kerge, nagu ma olen aru saanud siin foorumis ringi kolades....
täna kiskusin sillagi alt ära, mõtlesin et siis saab asjas rohkem selgust aga tutkitki....
midagit ma olen vist taibanud, et kui pakid peale, siis vaja silla nurka muuta(kuidas, seda pole taibanud) silla otsa munakad kyljest lõigata ja samamoodi kuhugi miskit moodi keerata. :cry:
kas kellegil pole mõnd asjalikku pilti oma auto kõhualusest, kus oleks h2sti n2ha mis moodi see asi enamv2hem k2ib, ei tahaks niisama hakkata midagi lõikuma ja keevitama
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4424
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

Olen selle töö ise läbi teinud.Valmistasin ka uued käändmikud ja paigaldasin traktori varda.
Võin öelda,et pole see nii lihtne midagi.Paras kepp on , eriti kui teha korralikult.
Ja paari lausega ei tee seda sulle keegi selgeks.
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Pead mõnel tõstetud patrolil kõhualust uurima.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

pole see tõstmine midagi nii kerge, nagu ma olen aru saanud siin foorumis ringi kolades....
Enne küsin ja siis loen. Pole seal keerulist midagi sama lihtne, kui klaverimäng - vajuta ainult õigel ajal õiget klahvi. Tegelikult natuke keevitamist ja asi ongi valmis.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
ervinovits
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: P Nov 15, 2009 11:10 am
Asukoht: ida-virumaa

Postitus Postitas ervinovits »

nujh, mul nyyd p2ris kaua aega et selle asjaga nussida ja proovida :lol:
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

minu masinal on ka vedrud ümber tõstetud, 3,3td 5k kast. silda ei keeranud, kardaanile läks 30mm paksune flants vahele- ei raatsinud kardaani pikemaks tegema hakata. jutt igasugusest juhitamatusest on BS peale vedrude ümber tõstmist. 130km/h 35" rehviga püsib kenasti kruusateel. kui on küsimusi,helista. targutama kipuvad ikka enamuses need,kes pole ise midagi teinud :wink:
51963080
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 506
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

sambla-aadu kirjutas: targutama kipuvad ikka enamuses need,kes pole ise midagi teinud :wink:
vot, kollide ehitajad.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Tekkis küsimus kuidas olete lahendanud vedrusi silla peale tõstes esisilla difri poole kus on luhikesed kammitsad? Loogika ütleb ,et panna samamoodi pikad kammitsad nagu mujal. Sel juhul jääb segama difri ja suka vahel olev diagonaal. Nurk maha lõigata sellel? Või on mõni muu lahendus mille peale ei tule kohe?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Vasta

Mine “Nissan / Renault”