Navara 2010 AT ei saa kohalt minnes pööret üles

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Uibo
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: E Mai 07, 2018 12:32 pm

Navara 2010 AT ei saa kohalt minnes pööret üles

Postitus Postitas Uibo »

Mõistus otsas, loodetavasti keegi oskab aidata.

Ostsin 2010a Navara automaat 126kw. Autot vaevab mingi anomaalia, kus aegajalt ei ole kaasi vajutades jõudu pööret tõsta. Kõige enam juhtub seda tagurpidi käiguga. Paned kaasi, aga pööre on 800-900 ja liikuma ei hakka, sest pöörded ei tõuse ja jõudu ei teki. Ainuke variant liikuma saada on HEAT nupuga pöörded 1500 peale tõsta, siis meelitab vaikselt liikuma. Sama asja juhtub aegajalt ka edaspidi, eriti külmalt kohe peale käivitamist. Kuid siis peale 3-4-5 sekundit venitamist paneb vilinal ratas all ringi minema. Teatud hetkedel ka kohapeal vaba käiguga proovides kaasi anda kogub ennast 2-3 sekundit 2000 pöördeni ja sealt läheb juba normaalse tõmbega järsult edasi. Kütuse rõhuandur sai vahetatud, turboandur sai vahetatud... Tulemust paremuse poole 0. Lõputult ei taha huupi juppe vahetada, ehk kellegil on sarnast kogemust?
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Navara 2010 AT ei saa kohalt minnes pööret üles

Postitus Postitas v6sa »

Miks need kaks andurit vahetati? Ehku peale?

Kas auto näeb gaasipedaali vajutamist? Muutub näit sujuvalt ja lineaarselt?
Viimati muutis v6sa, K Veebr 17, 2021 11:13 pm, muudetud 1 kord kokku.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5600
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Navara 2010 AT ei saa kohalt minnes pööret üles

Postitus Postitas TiitR »

Võimalik, et arvutiga vaadates vaatab sealt SCV klapi viga vastu (kusjuures see ei pane isegi häiretuld põlema), samuti nagu ma oma eelmise auto (D40) teemas ka kirjutasin, see auto on jube pirtsakas kütusefiltri suhtes.
Jah ja gaasipedaal ei pruugi samuti õigeid näite ajule edastada.
Mitsu Pajero 3.2 Di-D
Uibo
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: E Mai 07, 2018 12:32 pm

Re: Navara 2010 AT ei saa kohalt minnes pööret üles

Postitus Postitas Uibo »

Pedaali liikumine on ühtalne, potensiomeeter korras.
Turbo juhtklapp vahetai sellepärast, sest tühikäigul turbo juhthoob tõmbles, nagu oleks ülerõhus.
Kütuserõhu regulaator sai vahetatud, sest müüja väitis, et viga on selles.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Navara 2010 AT ei saa kohalt minnes pööret üles

Postitus Postitas v6sa »

Uibo kirjutas:
N Veebr 18, 2021 5:31 pm
Pedaali liikumine on ühtalne, potensiomeeter korras.
...
Kas korras, nagu ilus ja puhas või korras seetõttu, et arvutiga vaadates on liikumine pedaali liikumiselel vastavalt sujuv ja lineaarne?

Mida auto ise kurdab arvutile sel ajal, kui ta gaasipedaalile reageerida ei suvatse?
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Uibo
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: E Mai 07, 2018 12:32 pm

Re: Navara 2010 AT ei saa kohalt minnes pööret üles

Postitus Postitas Uibo »

Sujuv ja lineaarne, pole tühje kohti. Koige imelikum on see, et sel ajal, kui tekkib see tühi koht gaasi pedaali vajutamisel, siis ei teki ühtegi viga. Live data't vaadates latti surve ei tõuse (kui käik on sees), kui käik on väljas, siis sellega on korras.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Navara 2010 AT ei saa kohalt minnes pööret üles

Postitus Postitas v6sa »

Võtame siis kokku:
Käik väljas toimib kõik korrektselt. Mootor reageerib gaasivajutusele ootuspäraselt.

Käik sees:
vajutad gaasi, arvutiga vaadates gaasipedaaliasendianduri näit muutub, aga mootor ei reageeri? Viga ei teki, latirõhk püsib. Mis on iseenesest hea, sest latirõhk ei peagi enne mootori koormamist üldse kuhugi liikuma. Gaasipedaaliasendi anduri alusel pikendatakse pihustusimpulssi ja kui selle tõttu langevad latirõhk ja sisselaskerõhk tabeliväärtustest madalamaks, pannakse kumbagi juurde. KSP tagasivoolu vähendatakse, turbo geomeetriat "pingutatakse". Sinu autol praegu mingil põhjusel impulsid ei pikene ja sellest tulenevalt ei tõuse ka pöörded.

Küsimus on, miks auto ei tõsta pöördeid, kuigi anduri järgi peaks? Oskab keegi öelda, mida selle ajastu Nissan veel vaatab?
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Vasta

Mine “Nissan / Renault”