Y61 GR 4.5 Wagon 4WD,mida peaksin teadma?

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
xarios
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: L Mär 07, 2009 2:03 pm

Y61 GR 4.5 Wagon 4WD,mida peaksin teadma?

Postitus Postitas xarios »

Tervist!
Selline masin on soetamisel,1998,mida peaksin teadma ning kuidas tema eest selliselt hoolitseda et ta veel aastaid teeniks?

Auto oleks peres kasutusel enamasti traktorina kuid ka 7 kohalise pereautona kui vaja kogu pere ja muud loomad kuhugi liigutada.

Milliseid rehvid peaksin soetama,vints,talveks kuluks lumesahk ära,
kui tihti ja millises ulatuses hooldust teha?

Milliseid töid on mõtet endal teha,olen tööristadega sõber,milliste muredega tuleks spetside poole pöörduda?

Suured Tänud juba ette!
xarios
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: L Mär 07, 2009 2:03 pm

lisainfo

Postitus Postitas xarios »

Unustasin lisada et see on minu Esimene Maastur ja vabandan kui lolle küsimusi esitan!
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

4.5 ehk siis bensukas? Seega ilmselt kulu sind ei morjenda ja sellel teemal pole mõtet targutama hakata.

Põhilised asjad, mis üle vaadata on:

1. Esimese silla munakute juurest õlileke ja käändmikulaagrid. Neil asjadel on eluiga kusagil 150 000 - 200 000 km.

2. Esimese silla rummulukud kipuvad varem või hiljem alati originaalis otsi andma. Paratamatu. Ennetada saab seda puhastusega liigsest määrdest.

3. Ilmselt vaheta alustuseks igal pool õlid ära. Ja kasuta kindlasti korraliku õli nagu näiteks Castrol
Mootor - 10w-40 Magnatec või 5w-30 Edge
K.kast kui automaat siis Transmax Z kui manual siis SMX-S 75W-85
Sillad SAF-XJ 75W-140
Vahekast SMX-S 75W-85
Jahutusvedelik Antifreeze SF
Roolivõim Transmax Z
Määre püsikiirusliigenditele ja kardaaniristidele Castrol LMX Grease või Castrol Pyroplex Blue

4. Esimesed 4 kerepuksi kipuvad ka kiirelt ära väsima.

5. Roolikarpi võib tekkida lõtk

6. Diagonaalvarraste puksid väsivad ka ära

7. Tagumine elektrimootoriga stabikas on suht kulukas tükk, kui mootori poolne kont õhtal on.

Patrol on suht lihtne tank. Kõik tööd on ise tehtavad. Kui aga kiiret hinnangut tahad, siis helista ja too auto meie juurde. Patroliga saame hästi läbi ja tüüpilised asjad jäävad kohe silma ja kõrva.
+372 5028488
xarios
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: L Mär 07, 2009 2:03 pm

Postitus Postitas xarios »

Tänud põhjaliku vastuse eest.

Kindlasti astun läbi kui mahti saan.

Kulud natuke siiski morjendavad,kütusekulu mitte kuna Patrol poleks igapäevaseks kasutamiseks.

Nii rikas ma ometi pole et saaksin endale lubada vajalike tööde tegemata
jätmist ja pärast topelt maksmist.

Mida peaksin teadma kere hooldusest,mõned roostetäpid tal on,kas tuleks kohe ära teha Teie arvates?

Tänan
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Eks ta sõltu kui hoolas omanik oled. Ennast roostetäpid häirivad ja eemaldaksin need, kuid sellega võib kaasneda terve detaili ülevärvimine, siis selgub et ülejäänud auto värv on liiga ära põlenud UV käes ning tuleb terve masin üle värvida. Üks asi viib teiseni ja nii need asjad lähevad.

Ehk kui kriitiline on sinu ilumeel, nii ka saab neid täppe eemaldada.

Võib olla on täpid väikesed ja mõneks ajaks teha lihtsalt roostetõrje ja kogu lugu...
+372 5028488
xarios
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: L Mär 07, 2009 2:03 pm

Postitus Postitas xarios »

Ilumeelega on vist probleem,vaid vähesed jagavad minu arvamust et 61 on ilus masin.

Pidasin silmas et kas roostetäpp võib tähendada tõsisemat probleemi nagu jaapanlasele kohane või on patrol siiski rauast tehtud.
Tundub et rauast miks ta muidu nii raske on.

Küsimus oleks rehvide kohta,millist rehvi valida et oleks metsas
pädev ja maantesõit väga ei kannataks?

Samuti,kas teil pakutakse tõstesarja ja palju kannataks tõsta- jällegi nii et ka maanteel veel sõita saaks?

Ma ei läheks temaga võistlema kuid elukoha tõttu on vaja aegajalt mööda kuumaastikku kolistada ja vahest jõge läbida.ca 40-60 cm vett.
Snorklit nii suur masin nii madalas vees vist veel ei vaja?

Milline on üldse maks veetakistus tema jaoks?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

xarios kirjutas:Ilumeelega on vist probleem,vaid vähesed jagavad minu arvamust et 61 on ilus masin.

Pidasin silmas et kas roostetäpp võib tähendada tõsisemat probleemi nagu jaapanlasele kohane või on patrol siiski rauast tehtud.
Tundub et rauast miks ta muidu nii raske on.

Küsimus oleks rehvide kohta,millist rehvi valida et oleks metsas
pädev ja maantesõit väga ei kannataks?

Samuti,kas teil pakutakse tõstesarja ja palju kannataks tõsta- jällegi nii et ka maanteel veel sõita saaks?

Ma ei läheks temaga võistlema kuid elukoha tõttu on vaja aegajalt mööda kuumaastikku kolistada ja vahest jõge läbida.ca 40-60 cm vett.
Snorklit nii suur masin nii madalas vees vist veel ei vaja?

Milline on üldse maks veetakistus tema jaoks?
Jah, rooste on Patroli puhul päris tõsine probleem. Seega tasub sellesse täie tõsidusega suhtuda. Nii kere kui raami puhul on probleemseid kohtasid ja kogu auto ei ole just roostekindluse musternäidis.

Rehvide poole pealt on valik päris suur:
Interco Trxus, olen ise seda kasutanud ja mudaklotsiga rehvidest pidas ka täitsa hästi vihmaga asfaldil.
Pilt

BFG All Terrain, olen ise sõitnud ja väga hea aastaringne rehv. Peab ka talvel libedaga kuniks lamellid veel olemas ja töötab rahuldavalt nii metsas kui asfaldil.
BFG Mud Terrain M/T
http://www.bfgoodrichtires.com/catalog/off-road/5.html

Discoverer S/T, olen ise sõitnud ja asfaldil vihmaga väga libe kuid selle eest hea pehme karkassiga ja sõita mõnus pehme. Metsas toimetab vähe paremini minuarust kui BFG AT. Nüüd on mingi uus versioon S/T-C saadaval.
Discoverer STT
http://www.coopertire.com/html/products ... coverer_st

Wrangler MT/R
Wrangler AT/R
http://eu.goodyear.com/uk_en/tires/4x4offroad/

Tõstesarja on 50mm, 4", 6" ja 8" saada Patrolile. Üle 4" enam nii lihtsalt ei tõsta, on vaja ka kardaane, diagonaalvardaid, roolikarbi käppa, pikemaid pidurivoolikuid ehk ühesõnaga kuni 4" on suht lihtne ja odav tõsta. Enda Y60'l oli 4" tõste ja sai sõita ka maanteel, kuigi ujumist ja lainetamist tuliu üksjagu juurde. Samas ei jäänud nüüd küll kusagil käimata või kiiruses tagasi hoidmata.
EDIT: Kõige mõnusam tõste oleks vast 50mm tõste, mis võimaldab juba 33" rehvi kasutamist ja säilitab ka mõnusalt maantemugavust. Üle selle oleks autole, mis igapäevaselt just asfaldil ei sõida.

60cm vett ei tohiks olla probleemiks Patrolile, kui natuke ennem asju üle vaadata. A'la kus kohast toimub õhuvõtt, kui porikoopast, siis oleks julge vettelendamisega vähe ettevaatlikum ja ehk saab lihtsa ümbertõstmisega üksjagu paha ära hoida. Snorkel muidu aitab lisaks veetõrjumisele ka imeda tolmuste teede peal vähe puhtamat õhku ja suvel ka vähe jahedamat õhku.

Peast täpset veepiiri ei mäleta, aga äkki oli see 55cm?
+372 5028488
kaldejan
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: P Dets 30, 2007 9:05 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kaldejan »

[/quote] Peast täpset veepiiri ei mäleta, aga äkki oli see 55cm?


1998. aastal jõudis turule Nissan Patroli kuues põlvkond.
See jõuline maastur tõuseb 39 kraadi; mäkke, läbib 700 mm sügavust veetakistust, sõidab 48kraadisel;
kallakul ning veab vaevata 3,5-tonnist treilerit.

http://www.nissan.ee/upload/03_kliendil ... ?rnd=22738


Päikest soovides,
Janno Kalde
Kasutaja avatar
sass
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: K Mai 05, 2004 1:37 pm
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas sass »

Ei tea küll kus bensukal ajud on aga minu tavalisel dislal 3,0 Di tuli vesi tuppa igatahes kuskilt eest karbi otstest.Maksma läks see lõbu aut.kasti ja keskluku ajude elu. Mõlemad asuvad ees ukseposti sees jalgade kõrval.Kasti oma paremal ja kesklukk vasakul.

Nii et enne vette ronimist võiks kõikvõimalikud ja võimatud kohad mis allapoole veepiiri jäävad üle käia.
:cry:
Sander"sass"Pärn,team mudapart,piloot,eesti karikasari 2007 VI koht(TR1).
xarios
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: L Mär 07, 2009 2:03 pm

Postitus Postitas xarios »

Aitehh Jaagule ja teistele,see siin on superfoorum!

Keegi ei aja iba nagu delfis tavaks on!

Jaak katsun helistada niipea kui plaanid selged aga igaljuhul tulen autot naitama.

Tervisi koigile ja kui saan kuidagi abiks olla siis....

kaarel@moldre.com
+353 876944364
+372 5064360

Kaarel

Algaja
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

kui siin juba 4,5 l bensukast juttu oli siis äkki keegi oskab ütelda mida tähendab 4,5 patrolil nime lõpus see GRX ?
Vasta

Mine “Nissan / Renault”