Vana patrol ja sillalukkude probleem

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

fagott kirjutas:Üks asi veel:mõistlikke diffrilukke pole,aga need väga olulised vidinad.
Lock-right - aga palun - nii ette kui ka taha on sellist tüüpi lukud olemas.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.

Aga seda, et neid Patrolile saab,mina ei teadnud.Paluks koodi,kuna paljud inimesed on küsinud odavat diiselmaasturit,mida võimalik hiljem ka lukkudega varustada.Patrol sellisel juhul ilmselt soodsaim,kuna auto ja kasutatud varuosade hinnaklassis pole nagu miskit vastu panna...
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 840
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Postitus Postitas Jünger »

fagott kirjutas:
Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.

Aga seda, et neid Patrolile saab,mina ei teadnud.Paluks koodi,kuna paljud inimesed on küsinud odavat diiselmaasturit,mida võimalik hiljem ka lukkudega varustada.Patrol sellisel juhul ilmselt soodsaim,kuna auto ja kasutatud varuosade hinnaklassis pole nagu miskit vastu panna...
Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Jünger kirjutas:Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.
Ärge ostma kah tormake - enne mõelge välja kust te tagasillale lahtise diffri välja võtate st. LSD sisse ei saa panna :wink:

Nooh - tegelikult pole väga palju googeldada vaja - ma üldiselt igasugu kuude pikkuste googeldamiste tulemused olen ka siia foorumisse riputanud :P
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Jünger kirjutas: Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.
Minuteada ei ole Eesti pinnale sattunud ühtegi avatud tagadiffriga patrolit. Nii et ka see variant kukub ära. Ainuke õige lahendus on siiski selle auto puhul kas mitte üldse torkida või siis ARB lukud.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 840
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Postitus Postitas Jünger »

MahviaDeTyrk kirjutas:Nooh - tegelikult pole väga palju googeldada vaja - ma üldiselt igasugu kuude pikkuste googeldamiste tulemused olen ka siia foorumisse riputanud :P
Deem, ma just mõtlesin et google on kõige targem, tuleb välja et hoopis käbimahvia.
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

fagott kirjutas:
Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.
OT: milles see vahe siis avaldub? LockRight peaks ju kenasti 100% lukus olema kui vedu taga?
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

inseneer kirjutas:
Jünger kirjutas: Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.
Minuteada ei ole Eesti pinnale sattunud ühtegi avatud tagadiffriga patrolit. Nii et ka see variant kukub ära. Ainuke õige lahendus on siiski selle auto puhul kas mitte üldse torkida või siis ARB lukud.
Kas on üldse vahet ,et mis seal diffris enne ARB paigaldamist asub?Avatud differ või LSD siis.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Stupiduser kirjutas:
fagott kirjutas:
Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.
OT: milles see vahe siis avaldub? LockRight peaks ju kenasti 100% lukus olema kui vedu taga?
Vahe on selles,et kui gaasi maha võtad,siis annab järgi ka,mida aga kinnikeevitatud differ ei tee.

LSD-sse tõepoolest LockRighti panna ei saa,kuna diffrikorpus ei sobi.Toyotadel(70) vahetatakse diffrid ära,esidiffer taha,LockRight sisse ja LSD ette.Kui Patrolil esi- ja tagadiffer erinevad,siis sedasi toimida ei saa.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

Stupiduser kirjutas:
fagott kirjutas:
Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.
OT: milles see vahe siis avaldub? LockRight peaks ju kenasti 100% lukus olema kui vedu taga?
sa pead puhkust võtma
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Peaks jah puhkust võtma, eelmisel aastal jäigi puhkamata! :D

Noh mul pole küll kombeks kurve vabalt veereva autoga võtta vaid ikka kerge veoga => pole ju vahet?

+5 kilo raha selle võimaluse eest, et vabalt veereva autoga kurve saaks võtta tundub kahtlase väärtusega investeering olevat.

Pealegi tunduvad mulle igasugused prõksuvad isereguleerivad vidinad kahtlased.

Kui ARBi eest +15 kilo pole välja pritsida siis on minu arvates mõistlikum kinni keevitada, mitte mingi pooletoobise lahenduse eest +5 kilo maksta.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Stupiduser kirjutas:Peaks jah puhkust võtma, eelmisel aastal jäigi puhkamata! :D

Noh mul pole küll kombeks kurve vabalt veereva autoga võtta vaid ikka kerge veoga => pole ju vahet?

+5 kilo raha selle võimaluse eest, et vabalt veereva autoga kurve saaks võtta tundub kahtlase väärtusega investeering olevat.

Pealegi tunduvad mulle igasugused prõksuvad isereguleerivad vidinad kahtlased.

Kui ARBi eest +15 kilo pole välja pritsida siis on minu arvates mõistlikum kinni keevitada, mitte mingi pooletoobise lahenduse eest +5 kilo maksta.
Kahjuks Sinu arvamus ei ühti üldsuse arvamusega selles punktis.Mis Sa arvad,kas TR-1 võistlusklassis näeb rohkem kinnikeevitatud diffreid,või LockRighti?Minu arust on see keevitamine üldse tehnika vägistamine ja seega saatanast :twisted:
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

OT jätkuks: Saatanast on pigem ilma veota või siduriga kurvide võtmine :P

Tegelikult oleks täitsa huvitav kui palju on TR1-s lahtiseid diffreid, keevislukke, LockRighte ja lülitatavaid lukke (ARB jt). LSD-d lukuks ei loe, eksole?
Samuti oleks huvitav teada kui palju on alles jäänud originaal-originaale ehk TR1 võistlevaid ja samas igapäevasõitudeks kasutatavaid masinaid.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Mis vahe on keevislukul ja LockRightil. Keevislukuga metsavahel keerutades saad sa sellest ruttu aru.
Pöörderaadius kasvab meeletult, eriti kui esimene sild on ka veel kinni keevitatud.
Unustage oma keevislukud ära, sellega võid äärmisel juhul offroad kiirteel kihutada.

Priit
Vasta

Mine “Nissan / Renault”