Lock-right - aga palun - nii ette kui ka taha on sellist tüüpi lukud olemas.fagott kirjutas:Üks asi veel:mõistlikke diffrilukke pole,aga need väga olulised vidinad.
Vana patrol ja sillalukkude probleem
Moderaatorid: jr, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Aga seda, et neid Patrolile saab,mina ei teadnud.Paluks koodi,kuna paljud inimesed on küsinud odavat diiselmaasturit,mida võimalik hiljem ka lukkudega varustada.Patrol sellisel juhul ilmselt soodsaim,kuna auto ja kasutatud varuosade hinnaklassis pole nagu miskit vastu panna...
Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.fagott kirjutas:Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Aga seda, et neid Patrolile saab,mina ei teadnud.Paluks koodi,kuna paljud inimesed on küsinud odavat diiselmaasturit,mida võimalik hiljem ka lukkudega varustada.Patrol sellisel juhul ilmselt soodsaim,kuna auto ja kasutatud varuosade hinnaklassis pole nagu miskit vastu panna...
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ärge ostma kah tormake - enne mõelge välja kust te tagasillale lahtise diffri välja võtate st. LSD sisse ei saa pannaJünger kirjutas:Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.

Nooh - tegelikult pole väga palju googeldada vaja - ma üldiselt igasugu kuude pikkuste googeldamiste tulemused olen ka siia foorumisse riputanud

tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Minuteada ei ole Eesti pinnale sattunud ühtegi avatud tagadiffriga patrolit. Nii et ka see variant kukub ära. Ainuke õige lahendus on siiski selle auto puhul kas mitte üldse torkida või siis ARB lukud.Jünger kirjutas: Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Deem, ma just mõtlesin et google on kõige targem, tuleb välja et hoopis käbimahvia.MahviaDeTyrk kirjutas:Nooh - tegelikult pole väga palju googeldada vaja - ma üldiselt igasugu kuude pikkuste googeldamiste tulemused olen ka siia foorumisse riputanud
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
OT: milles see vahe siis avaldub? LockRight peaks ju kenasti 100% lukus olema kui vedu taga?fagott kirjutas:Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kas on üldse vahet ,et mis seal diffris enne ARB paigaldamist asub?Avatud differ või LSD siis.inseneer kirjutas:Minuteada ei ole Eesti pinnale sattunud ühtegi avatud tagadiffriga patrolit. Nii et ka see variant kukub ära. Ainuke õige lahendus on siiski selle auto puhul kas mitte üldse torkida või siis ARB lukud.Jünger kirjutas: Pärast ülipikka googeldamist suutsin leida selle http://www.tellico4x4.com/product_info. ... ts_id/2226, ehk siis tagasilda, kuid esisilla oma ei suutnud leida.
Vahe on selles,et kui gaasi maha võtad,siis annab järgi ka,mida aga kinnikeevitatud differ ei tee.Stupiduser kirjutas:OT: milles see vahe siis avaldub? LockRight peaks ju kenasti 100% lukus olema kui vedu taga?fagott kirjutas:Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
LSD-sse tõepoolest LockRighti panna ei saa,kuna diffrikorpus ei sobi.Toyotadel(70) vahetatakse diffrid ära,esidiffer taha,LockRight sisse ja LSD ette.Kui Patrolil esi- ja tagadiffer erinevad,siis sedasi toimida ei saa.
sa pead puhkust võtmaStupiduser kirjutas:OT: milles see vahe siis avaldub? LockRight peaks ju kenasti 100% lukus olema kui vedu taga?fagott kirjutas:Sinult Ermo ei oleks sellist üllitist oodanud.Päris mitukümmend tuhat km LockRightiga asfalti mõõtnud inimesena ütleks,et vahe on suur,rehvid suht kallid.Stupiduser kirjutas:Aru ma ei saa, mille poolest lock-right parem on kui keevis (kemppi)?
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Peaks jah puhkust võtma, eelmisel aastal jäigi puhkamata! 
Noh mul pole küll kombeks kurve vabalt veereva autoga võtta vaid ikka kerge veoga => pole ju vahet?
+5 kilo raha selle võimaluse eest, et vabalt veereva autoga kurve saaks võtta tundub kahtlase väärtusega investeering olevat.
Pealegi tunduvad mulle igasugused prõksuvad isereguleerivad vidinad kahtlased.
Kui ARBi eest +15 kilo pole välja pritsida siis on minu arvates mõistlikum kinni keevitada, mitte mingi pooletoobise lahenduse eest +5 kilo maksta.

Noh mul pole küll kombeks kurve vabalt veereva autoga võtta vaid ikka kerge veoga => pole ju vahet?
+5 kilo raha selle võimaluse eest, et vabalt veereva autoga kurve saaks võtta tundub kahtlase väärtusega investeering olevat.
Pealegi tunduvad mulle igasugused prõksuvad isereguleerivad vidinad kahtlased.
Kui ARBi eest +15 kilo pole välja pritsida siis on minu arvates mõistlikum kinni keevitada, mitte mingi pooletoobise lahenduse eest +5 kilo maksta.
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kahjuks Sinu arvamus ei ühti üldsuse arvamusega selles punktis.Mis Sa arvad,kas TR-1 võistlusklassis näeb rohkem kinnikeevitatud diffreid,või LockRighti?Minu arust on see keevitamine üldse tehnika vägistamine ja seega saatanastStupiduser kirjutas:Peaks jah puhkust võtma, eelmisel aastal jäigi puhkamata!
Noh mul pole küll kombeks kurve vabalt veereva autoga võtta vaid ikka kerge veoga => pole ju vahet?
+5 kilo raha selle võimaluse eest, et vabalt veereva autoga kurve saaks võtta tundub kahtlase väärtusega investeering olevat.
Pealegi tunduvad mulle igasugused prõksuvad isereguleerivad vidinad kahtlased.
Kui ARBi eest +15 kilo pole välja pritsida siis on minu arvates mõistlikum kinni keevitada, mitte mingi pooletoobise lahenduse eest +5 kilo maksta.

- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
OT jätkuks: Saatanast on pigem ilma veota või siduriga kurvide võtmine
Tegelikult oleks täitsa huvitav kui palju on TR1-s lahtiseid diffreid, keevislukke, LockRighte ja lülitatavaid lukke (ARB jt). LSD-d lukuks ei loe, eksole?
Samuti oleks huvitav teada kui palju on alles jäänud originaal-originaale ehk TR1 võistlevaid ja samas igapäevasõitudeks kasutatavaid masinaid.

Tegelikult oleks täitsa huvitav kui palju on TR1-s lahtiseid diffreid, keevislukke, LockRighte ja lülitatavaid lukke (ARB jt). LSD-d lukuks ei loe, eksole?
Samuti oleks huvitav teada kui palju on alles jäänud originaal-originaale ehk TR1 võistlevaid ja samas igapäevasõitudeks kasutatavaid masinaid.
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002