Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, erik, Veiko, Moderators

Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 591
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas CayenneTurbo » E Veebr 04, 2019 11:36 pm

Tuli mõte 3.1 pealt diffrid 2.7 peale panna.
Mul on 32” rehv

2.7 CRD ülekande arv on - 3.55
3.1TD ülekande arv - 3.91

Peaks veidi paremaks muutma asja ning kütusekulu võiks ka väheneda. Mis arvate.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4097
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas uputaja » K Veebr 06, 2019 9:35 am

Mõjub väga hästi.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Seiku84
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: P Nov 27, 2016 2:51 pm
Asukoht: Tartu

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas Seiku84 » P Veebr 17, 2019 10:42 pm

Mul on 4,7 bensukal nii tehtud ja 3,1td vahekast ka all visatud. vahetasin ainult käigukasti külge mineva nuudiosa ära pikkuste vahe oli. Ja tagumine kardaan läks kah 3,1 oma. Vahekast oli vist pikem kui õigesti mäletan. Kütusekulu ma isegi ei vaadanud kas midagi muutus või mitte sest enamus sõitudest alati kõrvalteedel matkates või metsas käruga tööd tehes.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2809
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas ibra » E Veebr 18, 2019 12:24 am

Seiku84 kirjutas:Mul on 4,7 bensukal nii tehtud ja 3,1td vahekast ka all visatud. vahetasin ainult käigukasti külge mineva nuudiosa ära pikkuste vahe oli. Ja tagumine kardaan läks kah 3,1 oma. Vahekast oli vist pikem kui õigesti mäletan. Kütusekulu ma isegi ei vaadanud kas midagi muutus või mitte sest enamus sõitudest alati kõrvalteedel matkates või metsas käruga tööd tehes.

No ja mis oli asja mõte.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Seiku84
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: P Nov 27, 2016 2:51 pm
Asukoht: Tartu

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas Seiku84 » E Veebr 18, 2019 6:28 pm

ibra kirjutas:
Seiku84 kirjutas:Mul on 4,7 bensukal nii tehtud ja 3,1td vahekast ka all visatud. vahetasin ainult käigukasti külge mineva nuudiosa ära pikkuste vahe oli. Ja tagumine kardaan läks kah 3,1 oma. Vahekast oli vist pikem kui õigesti mäletan. Kütusekulu ma isegi ei vaadanud kas midagi muutus või mitte sest enamus sõitudest alati kõrvalteedel matkates või metsas käruga tööd tehes.

No ja mis oli asja mõte.

Asja mõte lihtne aeglasem ülekanne,sest 4,7 bensukal kõige kiiremad sillad ja aeglusti ning esimese käiguga oleks nagu ikka spordivõistlustel ja neid 3,1 diisleid jupitatakse palju kui tulevikus on vajadus uue silla järele siis need maksavad tavaliselt 3x vähem kui bensuka omad.
Endal olen esisillatala paar korda kõveraks saanud nüüd sai natukene tugevamaks tehtud, aga loomsed katsetused veel tegematta.
kaido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas kaido » T Veebr 19, 2019 12:18 pm

Kes pannud see on kiitnud, kangemad mehed vahetavad lisaks sildadele vahekasti 242 vastu. CAN bus filtrit on sul kah vaja kui ülekanded vahetad, PM kui sildade vahetuse kunagi ette võtad.
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 591
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas CayenneTurbo » P Veebr 24, 2019 11:02 pm

Hetkel mul 90nega sõites pöörded 1900rpm.

Kui panen teised sillad 3.91 ülekandega peaksid pöörded ca 2000rpm olema? Kuidas see kütusekulule mõjub..ma olen alati arvanud mida madalamad pöörded seda parem.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Kasutaja avatar
Maix85
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: P Juun 15, 2014 8:33 pm

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas Maix85 » E Veebr 25, 2019 9:20 am

Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2809
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas ibra » E Veebr 25, 2019 2:00 pm

CayenneTurbo kirjutas:Hetkel mul 90nega sõites pöörded 1900rpm.

Kui panen teised sillad 3.91 ülekandega peaksid pöörded ca 2000rpm olema? Kuidas see kütusekulule mõjub..ma olen alati arvanud mida madalamad pöörded seda parem.

Loomulikult on madalamate pööretega ökonoomsem.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Hendri
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: P Nov 01, 2015 12:48 pm

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas Hendri » E Veebr 25, 2019 9:28 pm

Maix85 kirjutas:Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.

Päris nii lihtne see ikka ei ole. Nii vôiks ju 4000rpm ringi sôita ja usu mind, omanud autosi maanteepöördega 3500+ rpm - ei ole ökonoomne :wink: Maantee “koormus” on koormus pigem seal 1000rpm juures.
Kasutaja avatar
Maix85
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: P Juun 15, 2014 8:33 pm

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas Maix85 » E Veebr 25, 2019 10:00 pm

Ei maksa nüüd ekstreemseid näiteid tooma hakata. Antud andmete juures on pöörete kasv umbes 10%. Ja suurema rattaga teeb ülekande suurendamine ainult kasu.
v6sa
True Off Roader!
Postitusi: 1399
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas v6sa » T Veebr 26, 2019 10:07 am

Maix85 kirjutas:Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.


Ainult vabalt hingaval mehhaanilise pumbaga diislil. Aga palju neid enam liikvel on.

Ei ole see suhe nii üksühene midagi.
B2500, Krooks ja hübriidruss veavad kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul
v6sa
True Off Roader!
Postitusi: 1399
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas v6sa » T Veebr 26, 2019 10:08 am

Hendri kirjutas:
Maix85 kirjutas:Suurema ülekandega küll pööre kasvab aga koormus langeb, väiksem koormus tähendab väiksemat kütusekulu.

Päris nii lihtne see ikka ei ole. Nii vôiks ju 4000rpm ringi sôita ja usu mind, omanud autosi maanteepöördega 3500+ rpm - ei ole ökonoomne :wink: Maantee “koormus” on koormus pigem seal 1000rpm juures.


Ja tulles teemasse, siis mitte ükski tänapäevane turbodiiselmootor ei talu pikalt 1000 pöörde peal juristamist, vaid tahmab end surnuks.

Vaadake väändemomendikõverat...
B2500, Krooks ja hübriidruss veavad kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul
Kasutaja avatar
Hendri
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: P Nov 01, 2015 12:48 pm

Re: Jeep WJ 2.7 CRD diffrite vahetus 3.1 vastu

PostitusPostitas Hendri » T Veebr 26, 2019 9:08 pm

Ma seda tegelikult ka selle all mõtlesin.

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist