Zexel kõrgsurvepumba remont

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, ennukas, Daniel, erik, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, Moderators

Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1794
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas Maasturid » K Dets 26, 2018 7:20 pm

Ärge ajage selle mootori puhul mingi juhtpihusti juttu. Kommenteerijad loevad läbi esimese postituse ja kui ei valda sellist mootorit pole ju mõtet tühja mula ajada.
Ford Ranger / Mazda B2500 2.5TD 80kw 1998-2006 mootori pihustid on sellised:
Pilt
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
*LC70 / LC125
*Wildtrak
v6sa
True Off Roader!
Postitusi: 1445
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas v6sa » N Dets 27, 2018 9:49 pm

Maasturid kirjutas:...
Kommenteerijad loevad läbi esimese postituse ja kui ei valda sellist mootorit pole ju mõtet tühja mula ajada.
...


Ehk hädaline peab jääma ootama, kuniks mõni "..sellist xxx valdav ..." guru reageerida suvatseb? Ülejäänud peavad aupaklikult ootama?

Juhtpihusti puudumine on ühtepidi hea uudis - üks veavõimalus vähem.

Mida siis kogenumad veaks pakuvad? Pumba sisemist elektrilist viga?
B2500, Krooks ja hübriidruss veavad kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul
vainor
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: E Juul 04, 2011 8:39 am

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas vainor » P Dets 30, 2018 1:50 pm

Kas detonatsioon on kõigis silintrites või ainult ühes? Kas hääl on selline madal või terav?
Enda kogemus.Üks silinder,terav plagin või mis iganes.Nagu kepsusaale või tõukurid oleks läinud. Siis kaob nagu poleks miskit olnud.
Sellist nalja teeb kui pump lõõb õhu ja kütte segu silindrisse,sellist vahtu nagu. Kontrollida saab kui lasta pihusti pealt toru lahti,kui tuleb puhas küte on ok, kui vahutab-mullitab siis õhu-kütte segu.
Mis seda põhjustab ???????
Metsahuviline
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: E Mär 06, 2017 12:26 pm

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas Metsahuviline » R Jaan 04, 2019 7:48 pm

On sellel teemal mingisuguseid arenguid? Kuigi ma pole autoehitust õppinud vaid kõik oma käepeal selgeks teinud siis mul välgatas mõni mõte.Kuna väidetavalt on poolepöörde pill võiks küünaldel juhtmed maha võtta ja ilma eelsüüteta proovida kas siis ka detoneerib.Väideti,et detonatsioon kestab mõned minutid.Kas on võimalik indikaator lambiga küünla pealt vaadata kas detonatsioon lõppeb koos küünaldelt voolu kadumisega.Minu teadmist mööda on ka eelsüüteküünlaid erineva temperatuuriga-ehk on kasutatud liiga kuumasid küünlaid.
Minu mõtted siis viivad mind selleni,et pakuks soristavat pihustit mis kõik ei põle korralikult või siis pump taob valel ajal kütet peale mis hõõguva küünlaga plahvatab valel ajal.Silindri millises mürgel toimub saab ju kõige tavalisema puutoikaga selgeks teha.(stetoskoop).
Päikest ja ärge kõvasti lööge.
Kasutaja avatar
Kalill
Fitting 38"
Postitusi: 378
Liitunud: P Jaan 09, 2011 9:04 pm

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas Kalill » L Jaan 12, 2019 2:25 am

Kui mälu ei peta siis see pump muudab pritsehetke ja omab vastavat asendi andurit. Natuke rumalam, kui klassikaline süsteem anduriga pihustiga. Oleneb palju auto ise räägib võiks proovida selle kolvi liikumist jälgida... Kolb ehk kinni kiilunud.. :roll:

Kas vea said ostutehinguga või on hiljem tekkinud?

Pumba võiks ka paika panna nagu tehas ette näeb.
Pilt

Mine “Hooldus ja Remont”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist