Zexel kõrgsurvepumba remont

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, ennukas, Daniel, erik, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, Moderators

Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 756
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas holari » T Dets 11, 2018 2:34 pm

Aga palju see mootor teab, et temp on? Kas temp andur ei valeta äkki? Nt. mingis temp. vahemikus paneb segast ja krutib kuhugile poole...

H.
v6sa
True Off Roader!
Postitusi: 1340
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas v6sa » T Dets 11, 2018 3:50 pm

devon15 kirjutas:...
Kuseva pihusti tööhüpotees oli päevakorral mitu korda, aga isegi Karlas neid kontrollima ei hakatud, sest pole vigased. Kui pihusti kuseb, siis mootor ju ei käivitu eriliselt hästi? ...


Tüüpiline Karla - see on nii, sest mina ütlen, et see on nii. :x

Pihustuskvaliteeti saab määrata ainult stendis. Kõik muud arvamised ongi ennustused.

Kusjuures ma hakkasin mõtelma, et juhtpihsuti silindri madalam kompressioon võib teised üle ujutada küll. Kas masin plagisemise ajal tahmab palju? Kas mootoril võimsust ka on või lämbub kohe ära?
devon15
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: E Dets 10, 2018 2:50 pm

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas devon15 » T Dets 11, 2018 7:36 pm

Ei tahma palju ja võimsuse kadu ei tuvasta üheski tööetapis.

Temp. anduriga sai ka mässata, leidsin selle õhulugeja kõrvalt, üks kobakas kokku, kuid mõõtmine töötaval mootoril jäi minul tegemata. Huhh, ma enam ei mäleta mitmes ekspert mu kahtluse maha tegi, argumentatsiooni ka ei mäleta, kurat, igatahes sinnapaika ta jäi.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 756
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas holari » T Dets 11, 2018 7:48 pm

Mõõda silindrite kompressioon ära

H.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 598
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas Uko » T Dets 11, 2018 7:55 pm

Ah õige jah see juba uuem ,ega pumba maha võtmisest ja lammutamisest ilmselt ei pääse .Seal võib ju katki olla vedru mis pritset keerab vüi andur vigane.Või on kinni kiilunud varases asendis.Kui viitsid ja ligi saad aga minu mäletamist mööda kuidagi sai,keera pumpa kui käima paned hilisemaks.Peaks kuulda olema kohe muutus.Aga mis seal ikka muud kui varases asendis.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
fanatt
Fitting 38"
Postitusi: 313
Liitunud: T Veebr 07, 2012 12:27 pm
Asukoht: saaremaa

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas fanatt » T Dets 11, 2018 9:18 pm

Sellisel autol on igal juhul sul odavam panna peale töökorras pump kui hakata seda Taanis remontima või hoopis osta uus pump. Minul on üks töökorras pump olemas. Täis mehhaaniline ja ilma juhtiva elektroonikaga (meh. gaasihoovaga)
v6sa
True Off Roader!
Postitusi: 1340
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas v6sa » T Dets 11, 2018 11:11 pm

fanatt kirjutas:Sellisel autol on igal juhul sul odavam panna peale töökorras pump k
...
Täis mehhaaniline ja ilma juhtiva elektroonikaga (meh. gaasihoovaga)


Eeldusel, et auto omanikul on tahtmine ümber ehitada. Mehh pumba paigaldus ei ole isegi selle pumba puhul vist kolme poldi avamine...

Ning see remondib vaid pumbarikke, mootori hõreduse või pihustite kusemist see ei paranda.
Kasutaja avatar
fanatt
Fitting 38"
Postitusi: 313
Liitunud: T Veebr 07, 2012 12:27 pm
Asukoht: saaremaa

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas fanatt » K Dets 12, 2018 6:24 pm

Pihustite kusemine (juhul kui kusevad) on ju kõige lihtsam viga. 12 € uued otsad ja valmis. Siis jääbki kõige kallim töö, kompressiooni taastamine juhul kui selle puudujääk eksisteerib.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 756
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas holari » L Dets 22, 2018 8:06 am

Kas teemaalgataja võiks pärast siia ka lahenduse kirjutada. Paljud ragistasid pead, võiks ka tulemust teada.

H.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1732
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas isakene » L Dets 22, 2018 6:52 pm

Minu viis kopikat teemasse on see, et kontrolli pihustid ära. Kusev pihusti võib erinevalt väljenduda. Nähtud, tehtud.
Patrol, Pajero, Trooper, Sportage kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
v6sa
True Off Roader!
Postitusi: 1340
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas v6sa » L Dets 22, 2018 10:17 pm

ylbik kirjutas:
v6sa kirjutas:
Kusjuures ma hakkasin mõtelma, et juhtpihsuti silindri madalam kompressioon võib teised üle ujutada küll. Kas masin plagisemise ajal tahmab palju? Kas mootoril võimsust ka on või lämbub kohe ära?

Loe oma teksti uuesti ja mõtle järele miks sa näpid teemat millest sul teadmisi napib.


Aga ole hää ja hari siis lolli. Mitte ära mölise. :x

Ma pole ilmselt ainuke, kes on eksiarvamusel, et mingil põhjusel vähem võimsust tootva juhtpihustisilindri korral antakse teiste silindrite jaoks liiga palju kütust ette. Tõenäoliselt ei ole siin probleem ülesöötmine, kuid enne kompressioonide mõõtmist seda välistada ka ei saa.

Seda enam, et meil ei ole endiselt teadmist, mille üle auto ise kurdab.

NIng seda ma ka ei tea, kas autol pihustid pihustavad, või soristavad niisama silindrisse.

Ehk kaks põhiasja on puudu.
devon15
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: E Dets 10, 2018 2:50 pm

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas devon15 » K Dets 26, 2018 2:30 am

Head jõulu ja tulevat uut!

Tegelen jõudumööda edasi ja kui lahenduse saan, siis annan siin teada ka.

Kui keegi viitsib hala lugeda, siis minu regioonis inimesed puhkavad ja midagi teha ei saa enne kui suured pühad läbi. Esindus TLNs soovitas ka vanade romudega mitte kohale ilmuda :D Mitte küll sõna-sõnalt, aga ridadevaheline sõnum selline, "tehas pole võimeline tehnilist tuge pakkuma bla-bla-bla". Aga plusspunktid konkreetsuse eest, "tule eile meile, too auto siia, me pärast vaatame ehk leiame vea ka üles" jutumeestest on siiber ja saab hingerahu mõttes kohe välistada. Lammutaks ise edasi, aga töögraafik ja ilm on vastu, see kuradi neetud vene talv, nagu Aadu ütleks.

Temp andur (õhk) ei andnud rahu, tegin proovi ja ühendasin pistiku lahti. Noh, käivitus ikka halvasti ja käis. Aga detonatsioon on kadunud, külmaga umbes -6 kraadi. Järgmine päev kordasin katset ühendatud pistikuga - käivitus samalaadne, tugev vahelejätmine, aga enam mootorit pooleks lüüa see ei taha. Lisaks täheldasin ülemäärast valget suitsu ja lume värvib mustaks päris kiiresti, tahma tundub olema ülemäära. Kui tugevamat sooja teeks, siis mängiksin edasi, kas detonatsioon tuleb tagasi või mitte. Ja see valge suits ei ole tavapärane diisliving, lehk on hoopis erinev ja hingemattev. Vat sellised arengud.

Ma olen nüüd laisk ja küsin otsimise asemel siin - mis on juhtpihusti lahtiseletatult?
v6sa
True Off Roader!
Postitusi: 1340
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas v6sa » K Dets 26, 2018 8:14 am

devon15 kirjutas:...
Ma olen nüüd laisk ja küsin otsimise asemel siin - mis on juhtpihusti lahtiseletatult?


See on pihusti, millel on elektrijuhe küljes. Selle järgi teab pump oma tööd ümber sättida.
Näeb välja näiteks selline:
Pilt

Konkreetse auto oma ei hakanud praegu otsima.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2794
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas ibra » K Dets 26, 2018 11:36 am

Juhtpihustit on lihtne testriga kontrollida.Takistus ca 100-120 oomi. Kui takistus puudub on juhtpihusti jutu.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
devon15
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: E Dets 10, 2018 2:50 pm

Re: Zexel kõrgsurvepumba remont

PostitusPostitas devon15 » K Dets 26, 2018 2:24 pm

Kontrollisin mälupildi üle ja tõepoolest mootoril on 4 mehaanilist pihustit koos torude ja mitte ühegi juhtmega, kogu juhtmete pundar on pumba peal. Seega juhtpihusti teooria on prügikastis?

Mine “Hooldus ja Remont”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist