L200

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

meesmetsast22
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: K Juun 01, 2016 11:06 pm

L200

PostitusPostitas meesmetsast22 » K Sept 12, 2018 10:20 pm

Tere aulikud- nimelt saanud uue L200 omanikuks, mis kyll vajab tegemist siit ja sealt, kuid uuriks esmalt ühte põhilisemat asja: nimelt kui autot vaatama minnes sai uuritud masina ajalugu, siis selle noorem omanik-kes ilmselt remondis suurem käpp ei ole ega tehnikas- rääkis et temal purunes kord sel mootoril (4D56 64kw) õlipump. Käis ta siis sellega kusagil mulle teadmata kohas remondis kus mootor korda tehti. Asi nimelt selles, et külmal käivitades tossab üsna palju ja ei taha ka algselt tööle jääda tyhikale vaid peab nö gaasiga meelitama..umbes minutjagu gaasiga mängimist ja mootor jääb juba edasi ise tööle enda normaal tyhikäigu pöördele ca 800 pööret või nii. Eelmisest töökojast kus remonditi õlipumpa väideti samas et see pump vajab üldse reguleerimist, teine tark töömees "toomas"väitis jälle, et see vajab üldsegi välja vahetamist.. mulle kui natuke mootoritega teglenud isikule ei tundu loogiline et et müüja jutu järgi varasemalt enne remonti minnes selle pumbaga see mootor töötas ilusti ja kuskil remondist tulles hakkab pihta tossu ja mittekäivitumise teema, Lõhnaks nagu soss seppade töö järgi ja vbolla pole osatud pumba ajastust lihtsalt sealsete seppade poolt õieti paika panna. Kuna ma ise konkreetsel antud mootorit 4D56 viimse detailini mis puutudab pumba majandust remontinud pole siis olekski siit sellega küssa neile, kes neid on ka remontinud..kas tegu võib olla ebapädevate remondimeestega ja pump lihtsalt vales ajastuses näiteks, või ongi pumbal mingi kala sees.. samas mainin siia ka kohe ära soojast peast pole probleeme ei pöördesse minekuga ei tyhikäiguga ega ka mitte kävitumisega. Jamab ainult külmalt hommikul kävitades näiteks, siis puterdab ja ajab tagant hullu tossu sinakashalli mis võib viidata ka ebatihedatele sääretihenditele ühe veana..
Kui kellegil lööb taoline kortermann nüüd tule põlema selle mootori puhul võiks tarkust jagada ennem, kui hakkan uurima rihmaajstusi ja muid asju.
DSC_0039fxvgdf.jpg
DSC_0039fxvgdf.jpg (344.99 KiB) Vaadatud 399 korda
DSC_0038dsfsf.jpg
DSC_0038dsfsf.jpg (377.47 KiB) Vaadatud 399 korda
DSC_0039fxvgdf.jpg
DSC_0039fxvgdf.jpg (344.99 KiB) Vaadatud 399 korda
Viimati muutis meesmetsast22, L Sept 15, 2018 10:45 pm, muudetud 2 korda kokku.
meesmetsast22
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: K Juun 01, 2016 11:06 pm

Re:mitsu L200 4d56

PostitusPostitas meesmetsast22 » K Sept 12, 2018 10:22 pm

Lisan ka siia video mootorist, mis tehtud sooja mootoriga, mulle tunduks natuke, et vbolla tahavad regulli saada klapivahed ?! mingi natuke liiga "metalne" hääl käib läbi gaasi andes..https://youtu.be/RDB1ZXn0Sq0?t=1
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1723
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: L200

PostitusPostitas Maasturid » N Sept 13, 2018 7:33 am

meesmetsast22 kirjutas:Tere aulikud- nimelt saanud uue L200 omanikuks, mis kyll vajab tegemist siit ja sealt, kuid uuriks esmalt ühte põhilisemat asja: nimelt kui autot vaatama minnes sai uuritud masina ajalugu, siis selle noorem omanik-kes ilmselt remondis suurem käpp ei ole ega tehnikas- rääkis et temal purunes kord sel mootoril (4D56 64kw) õlipump. Käis ta siis sellega kusagil mulle teadmata kohas remondis kus mootor korda tehti. Asi nimelt selles, et külmal käivitades tossab üsna palju ja ei taha ka algselt tööle jääda tyhikale vaid peab nö gaasiga meelitama..umbes minutjagu gaasiga mängimist ja mootor jääb juba edasi ise tööle enda normaal tyhikäigu pöördele ca 800 pööret või nii. Eelmisest töökojast kus remonditi õlipumpa väideti samas et see pump vajab üldse reguleerimist, teine tark töömees "toomas"väitis jälle et see vajab üldsegi välja vahetamist.. mulle kui natuke mootoritega teglenud isikule ei tundu loogiline et et müüja jutu järgi varasemalt enne remonti minnes selle pumbaga see mootor töötas ilusti ja kuskil remondist tulles hakkab pihta tossu ja mittekävitumise teema, Lõhnaks nagu soss seppade töö järgi ja vbolla pole osatud pumba ajastust lihtsalt sealsete seppade poolt õieti paika panna. Kuna ma ise konkreetsel antud mootorit 4D56 viimse detalini mis puutudab pumba majandust remontinud pole siis olekski siit sellega küssa neile, kes neid on ka remontitunud..kas tegu võib olla ebapädevate remondimeestega ja pump lihtsalt vales ajastuses näiteks, või ongi pumbal mingi kala sees.. samas mainin siia ka kohe ära soojast peast pole probleeme ei pöördesse minekuga ei tyhikäiguga ega ka mitte kävitumisega. Jamab ainult külmalt hommikul kävitades näiteks, siis puterdab ja ajab tagant hullu tossu sinakashalli mis võib viidata ka ebatihedatele sääretihenditele ühe veana..
Kui kellegil lööb taoline kortermann nüüd tule põlema selle mootori puhul võiks tarkust jagada ennem, kui hakkan uurima rihmaajstusi ja muid asju.


Lugedes teksti mõtlesin, et mis me siis valesti oleme teinud aga jõudes auto piltideni sai selgeks, et meie töökojas oli sellise kerega( kuni 1997) Mitsubishi L-200 10-12 aastat tagasi. Seega mõne teise töökoja tark "toomas"
Õlipump ise ei mõjuta kindlasti hommikust auto külmalt käivitamisel puterdama jäämist.
Kuna õlipumba kätte saamiseks on vaja kõik rihmad ja rihmaseibid maha võtta võis seal midagi valesti minna või oli juba eelnevalt rihmaseib kiilu suhtes kulunud.( Mitsu mootorite tavaline viga)
Ülemine rihmakate tundub juba lapitud olevat, midagi on rihmadega seal katte all juhtunud.
Samas tundub kõige tõenäolisem viga mittetöötavad eelsüüteküünlad või mõni neist.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
*LC70 / LC125
*Wildtrak
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5083
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: L200

PostitusPostitas TiitR » N Sept 13, 2018 8:37 am

Maasturid kirjutas:Samas tundub kõige tõenäolisem viga mittetöötavad eelsüüteküünlad või mõni neist.


Neti teel ja auto käitumist lugedes, panustaksin samuti küünaldele. Praegu on varahommikud juba sellised mõnusad, et vb. tahavad juba natuke ettesoojendamist.
Jeep GC 2.7 CRD - Metsas / Jahil
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 584
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: L200

PostitusPostitas Uko » N Sept 13, 2018 9:23 pm

Piisab kui üks küünal on õhtal,siis on sihuke tunne et käib kahe silindriga.Niiet küünal ja võid pärast kui mootor soe pupa keerata nii varasemaks kui hilisemaks.Et saada selgust kas miski mootori hääles muutub.Väga tuim ei tohi olla.siis ka sitasti käivitub.See vana masin ka juba.Ahzoo..küünaldest soovitan Denso keraamilisi,2.8 omad.Ehk siis 4M40 omad.Ahjaa veel võiks vadata kas külmkäivituse junn ka töötab.
olge marurahulikud!
meesmetsast22
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: K Juun 01, 2016 11:06 pm

Re: L200

PostitusPostitas meesmetsast22 » L Sept 15, 2018 10:51 pm

Huvitav on see, et mu varasemal l200 mis oli sama mootoriga 4d56 taolist kylmalt käivituse jama ei olnud-mul 4sr eelsüüteküünlast 3 olid läbi ja käima minnes jäi tööle kohe normaal pöörde peale kuigi natuke turtsus ka, sai sooja sisse paar hetkel ja lõi ennast ilusti häälde. Samuti ei olnud ka hullu tossamist. Siin on näiteks video kus ma ajan teda käima jaanuaris ja väljas -28 kraadi..suure käimaise peale ta ka käima läks https://youtu.be/I_0eMqcK29E?t=53 praeru ma vast enam panustaks siis kas tõesti pumba kalale või mõni pihusti ei taha külmalt hästi käia aga ega mdea ka..
meesmetsast22
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: K Juun 01, 2016 11:06 pm

Re: L200

PostitusPostitas meesmetsast22 » L Sept 15, 2018 11:04 pm

Minu meelest oli pildi kujutatud punase noolega hoob mu vanal mootoril küll natuke teises asendis krt..kas sealt võib mingi kala sisse ujuda külmalt..
zxczxvz.jpg
zxczxvz.jpg (457.77 KiB) Vaadatud 223 korda
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 584
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: L200

PostitusPostitas Uko » P Sept 16, 2018 10:32 am

No see on praegu käivitus asendis,kui soojaks läheb peab välja tulema.Ja kui ta nii on peab ka tuure üleval hoidma natuke.No see peaks näha olema ilusti,tühikäigu piiraja ei tohiks vast puutuda.Ilmselt oli eelmine mootor heade survetega,siis käib.Ega seal palju vaja pole,piisab kui vale paksusega plokikaane tihend on vahel.Siiki pildilt ei saa aru võibolla siiski on juba soojaks läinud ja varras välja tulnud,sest tühikäigu piiraja tundub juba vastas olema.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5083
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: L200

PostitusPostitas TiitR » P Sept 16, 2018 4:27 pm

Sellel peaks vist olema külmkäivitus klapp-hoob? Kas hoova tõmbamisel külmkäivitus toimib? S.t kas salongist tõmmates on ikka takistus taga või liigub liiga vabalt?
Jeep GC 2.7 CRD - Metsas / Jahil
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1723
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: L200

PostitusPostitas Maasturid » P Sept 16, 2018 6:31 pm

TiitR kirjutas:Sellel peaks vist olema külmkäivitus klapp-hoob? Kas hoova tõmbamisel külmkäivitus toimib? S.t kas salongist tõmmates on ikka takistus taga või liigub liiga vabalt?

Salongist ei tõmba mingit külmkäivitust nendel masinatel.
See hoob mida salongist tõmbad, et pöörded tõuseksid liigutab väikese trossi abil gaasipedaali salongis. ( vaata kuhu see tross hoova juurest läheb)
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
*LC70 / LC125
*Wildtrak
meesmetsast22
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: K Juun 01, 2016 11:06 pm

Re: L200

PostitusPostitas meesmetsast22 » E Sept 17, 2018 6:26 am

Lukku!

Mine “Mitsubishi”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist