Silverbeast 3.0

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2682
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas erik » E Jaan 14, 2019 10:49 pm

Ka sellest on esimestes postitustes juttu olnud. Täpsemalt 1lk. Kuna tegemist on lahtise tarkvaraga ajus, siis on plaan veel dünosse minna ja asjast rohkem hobuseid välja võtta, kui mu kõik klapib. Hetke seade peaks olema 280 hp.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2682
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas erik » K Jaan 23, 2019 9:37 am

Olukord, mis ajab totaalselt juhtme kokku.
juhtmed.jpg
juhtmed.jpg (400.43 KiB) Vaadatud 3659 korda


juhtmed 2.jpg
juhtmed 2.jpg (360.6 KiB) Vaadatud 3659 korda
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 786
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas Jünger » K Jaan 23, 2019 11:05 am

Vesimetanool?

Kaspar
Mudane aastast 2005.
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2682
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas erik » K Jaan 23, 2019 10:54 pm

Jünger kirjutas:Vesimetanool?



Jah, katsetame.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2682
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas erik » K Veebr 06, 2019 5:59 am

Vahepeal katsetasime autot natuke. Täitsa sõitis. Valmis veel pole.

https://www.facebook.com/kotkas/videos/ ... 781340499/
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2386
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas totu » K Veebr 06, 2019 9:15 am

:thumb: Kuidas rool?
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2682
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas erik » K Veebr 06, 2019 10:50 am

Senikaua kui pump survet andis, oli väga hea. Kui pump enam survet ei andnud, ei olnud ka midagi väga häda. Alumiiniumist korpusega pump sai väga kähku otsa..
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
tt75
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 122
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas tt75 » K Veebr 06, 2019 11:34 pm

erik kirjutas:Vahepeal katsetasime autot natuke. Täitsa sõitis. Valmis veel pole.

https://www.facebook.com/kotkas/videos/ ... 781340499/

Ja kuidas tundus?
Et siis varsti saab juba katsetada võistlusolukorras?(koll paistis juba üsna valmis olekuga)
videoklipi lõpupoole nägin et selle ühe taguratta kinnipidurdamine pööramiseks vist õigustab(töötab päris hästi)(peaasi et võistlusolukorras tagalukku peale ei unusta).
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2682
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas erik » N Veebr 07, 2019 2:38 am

tt75 kirjutas:
erik kirjutas:Vahepeal katsetasime autot natuke. Täitsa sõitis. Valmis veel pole.

https://www.facebook.com/kotkas/videos/ ... 781340499/

Ja kuidas tundus?
Et siis varsti saab juba katsetada võistlusolukorras?(koll paistis juba üsna valmis olekuga)
videoklipi lõpupoole nägin et selle ühe taguratta kinnipidurdamine pööramiseks vist õigustab(töötab päris hästi)(peaasi et võistlusolukorras tagalukku peale ei unusta).


Tundus nii, nagu välja paistab. E. Ilmselt päris ajaraiskamine pole garaažis olnud. Aga auto koosneb paljudest detailidest, palju asju on vaja veel seadistada, katsetada ja külge panna ning kui need ei tööta, siis ümber teha.
Eraldi pidurid on nagu viilutatud leib, mõni ilma ei taha ja mõni nüsib tuima näoga vanaviisi edasi. See et see toimib on ju elementaarne. Peaks tagadiffrisse LSD lisaks meh.lukule sisse ehitama, oleks veel parem.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Georgi JR
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: P Juul 07, 2013 6:33 am

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas Georgi JR » T Veebr 19, 2019 2:20 pm

Veidi offtopic aga volvo portaal sildadest kas c303 sillad sobivad võistlusmasinale? Või 1314 omad etemad? Ehk keegi oskab nõu anda
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1263
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas LauriJ » T Veebr 19, 2019 2:39 pm

Georgi JR kirjutas:Veidi offtopic aga volvo portaal sildadest kas c303 sillad sobivad võistlusmasinale? Või 1314 omad etemad? Ehk keegi oskab nõu anda

Vast tehakse sellest eraldi teema. Aga 303 sillal on kiirema ülekandega differ ja 2 sateliiti. 1314 omal aeglasem ülekanne ja 4 sateliiti. Sellest, kas võistlusmasinale sobivad, pead ise otsustama. Minule sobiks küll c303 omad ka.
TR3 "ZukMy" , Defender 110, W463 OM606, X5 40d, LC150
Estonian Offroad Team
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2386
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas totu » L Veebr 23, 2019 4:47 pm

Et Talvesprindi muljeid, IFS jms?
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2682
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas erik » L Veebr 23, 2019 10:25 pm

totu kirjutas:Et Talvesprindi muljeid, IFS jms?


Ma kogusin natuke jõudu, et mingeid muljeid jagada. Talvespirndile peale saamine oli päris suur vaimne ja füüsiline pingutus ja olen sellest veel natuke väsinud. Selle aastane Talvesprint oli tõsine maraton, 19 kiiruskatset koos ülesõitudega kokku üle 250 km. Saime peaaegu lõpuni. Kolm katset ennem lõppu, keset kõvemat andmist oli tunda tõsist põlemise haisu ja asja kontrollima asudes oli selge, et turboga on midagi pahasti, kuna summutist tuli paksu sinist suitsu. Selge, pakkisime selleks korraks asjad kokku.
Laboratooriumis tõmbasin auto juppideks, et asju üldiselt defekteerida. Esimeste alumiste hõõtshoobade kinnituspoldid olid täitsa lahti ja nendega peab mitmes mõttes tegelema.
Leidisin igasuguseid lahtisi polte veel ja neid peab siis korralikult kinni liimima. Turbol ei paistnud tegelikult midagi viga olevat. Leidsin hulga õli veel sidurikojast ja küünlaaukudest. Lõhnab nii nagu oleks karterituulutus kinni jäänud ja surve karteris suure õlilekke põhjustanud. Selles on ilmselt süüdi üks klapp, mille ma ise sinna tuulutusele vahele aretasin, et võimaliku katuse juhtumi korral, mahl mootorisse jääks. Ilmselt mõtetu ülemõtlemine... Jahutussüsteem jäi ka sulalumes pikemas pedaal-metallis reziimis hätta ja paar katset pidin lihtsalt läbi töristama, kuna temp oli laes. Eks pikendame skoobi esiklaasini. Ja vaatame ventika (mitmuses võibolla) teema üle.
Esimesed käändmikud vajavad tugevdamist, kuna näha oli mingeid muutusi.
Aga üldiselt, IFS tundub et toimib. Auto esiots käitus kenasti. Autol on selgelt raskuskese madalamal, kui tavalisel kollil ja seda on sõites meeldiv tunda. Raskemal maastikul tundus asi hoops teistsugune, kuna kliirents muutub palju, aga kännu taha kinni tahtis jääda pigem tagumine sild. Pidurid on head ja auto üldine ergonoomika väga OK. Rool on pinnapealselt raske, katsete lõpus kippus higi vastikult silma tilkumaja selle peab kuidagi kergemaks tegema. Ilmselt on pumba tootlikus on lahja ja seda peab kuidagi tuunima. Või parema pumba peale panema.
Tagavedrustusega peab ka tegelema, tekib tunne, et kiiremal sõidul tahaks saba õhku tõusta, kui samas mingitel pinnavormidel raputab soolikad segamini. See osa oli vanal autol kindlasti parem.
Üldiselt ongi praegu suurimad teemad, üksikute sõlmede tugevdamine, poltide kinni saamine, rooli kergemaks tuunimine ja esi-tagavedrustuse balanssi saamine. Ja siis peab sõitma ja veelkord sõitma.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Magnus
Mudder
Postitusi: 85
Liitunud: E Apr 05, 2010 1:13 am

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas Magnus » L Veebr 23, 2019 10:47 pm

Kinnitusvahendite juures soovitan kasutada Nord-Lock seibe, würth müüb ka analooge.
Y60
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 734
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa
Kontakt:

Re: Silverbeast 3.0

PostitusPostitas MetsaVikat » L Veebr 23, 2019 11:26 pm

Ilmselt loll küsimus, aga miks need lukumutrid ei aita? Või keeravad need ka lahti ennast?

Jahutuse suhtes, ei tea mis vente kasutad, aga ise soovitaks ford taurus või volvo 850 venti. Ühe ja sama mootoriga, tauruse oma suurema läbimõõduga. Teeb tootlikusega paljudele aftermarket ventidele tuule alla. Kas ta sulle sinna mahub ka ei tea.

Kas karterituulutus ära ei võinud külmuda?

Terv. Villu
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist