
Nifa21 - Niva ehitus
Moderaatorid: Landy, Moderators
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Kui neid kangide nuppe juba teha, ma oleks puidust teinud, kõikse inimsõbralikum materjal ja märg käsi ei jää külge 

ZJ V8 b
WJ r5 td
B4 r4 b
WJ r5 td
B4 r4 b
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Nõus, puit ilus ja hea. Aga kahele väiksele kangile oli massi juurde vaja...
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Nifa21 kirjutas:Nõus, puit ilus ja hea. Aga kahele väiksele kangile oli massi juurde vaja...
Eeee ... milleks?
B2500, Krooks ja hübriidruss veavad kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Paar posti tagasi kirjutasin:)
Teoorias peaks kangide suurema massi tõttu tuppa tulema vähem vahekasti hammakate müra. Ei saa öelda, et kõrvaga midagi eriti aru saaks, aga teoorias ikkagi!
[/quote]
Teoorias peaks kangide suurema massi tõttu tuppa tulema vähem vahekasti hammakate müra. Ei saa öelda, et kõrvaga midagi eriti aru saaks, aga teoorias ikkagi!

VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Läks katki. Käigukasi ja vahekasti vaheline kardaani otsas olev leevendi.

Vasakul vanema tüübi oma - kardaani ristiga. Paremal uuema tüübi oma - püsikiirusliigendiga, väidetavalt vibravabam, sobib ka vanemale tüübile.

Enne alla panemist lõdviku klambriga kokku tõmmatud. Pole parim lahendus, aga asja ajas ära. Alla panemine tunduvalt kergem.
poldid sisse, mutrid otsa ja siis lahti kruvida, alles siis päris kinni keerata, ühtlaselt... teoorias peaks nii hää saama.

Vibra oli algul päris räme. keerasin vahekasti käigukasti suhtes nurga alla ja asi hää. Venes pakuti mingit sport varianti, pidi tugevam olema, lada foorumis mehed soovitavad Fiati oma panna, eks näe. Netist otsides saab hinna 10 - 60 euri. Kas kallim ka 6 korda parem on...

Vasakul vanema tüübi oma - kardaani ristiga. Paremal uuema tüübi oma - püsikiirusliigendiga, väidetavalt vibravabam, sobib ka vanemale tüübile.

Enne alla panemist lõdviku klambriga kokku tõmmatud. Pole parim lahendus, aga asja ajas ära. Alla panemine tunduvalt kergem.
poldid sisse, mutrid otsa ja siis lahti kruvida, alles siis päris kinni keerata, ühtlaselt... teoorias peaks nii hää saama.

Vibra oli algul päris räme. keerasin vahekasti käigukasti suhtes nurga alla ja asi hää. Venes pakuti mingit sport varianti, pidi tugevam olema, lada foorumis mehed soovitavad Fiati oma panna, eks näe. Netist otsides saab hinna 10 - 60 euri. Kas kallim ka 6 korda parem on...
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Mina omal seda püsikiirusliigendiga varianti tööle ei saanudki, säti kuidas tahes. Kuni 60 km/h oli ideaalne, ei miskit vibrat. Üle selle kukkus nii julmalt lõhkuma, hea et kast veel alla jäi. Vahetasin vanal risti ära ja panin tagasi, uus seisab riiulis. Samas jäi kripeldama, et miks ikka ei hakanud toimima, võibolla vahekastile kolmanda kinnituse lisamine muudaks asja.
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Endal oli sama jama.
Vanemal variandil on käigukasti võlli otsa metallseib. Umbes 3 mm jäme ja lai, pealt ümar. See kinnitub võllile vedruseibiga. Minul jebis kogu ürituse see ära.
UUemal variandil on võlli otsa kummipuks. Panin selle ja asi korras. Selle saad näiteks Tartu Jaama tänava poest. Sinna käib tegelt veel üks kummiseib, selle peab panema koonusega kasti poole.
Kummipuks ja kummirõngas eelmise posti keskmisel pildil olemas nagu ka metallseib.
Arvan, et kolmas padi ei mõjuta vibrat. See ainult seepärast, et vahekasti kahe originaalkinnitust vähem murraks ja väänaks... need pidid korpusest lahti murduma... pole küll kellelgi seda näinud, aga miks muidu pool maailma sinna igasugu lisakinnitusi ja -patju sebivad.
Vanemal variandil on käigukasti võlli otsa metallseib. Umbes 3 mm jäme ja lai, pealt ümar. See kinnitub võllile vedruseibiga. Minul jebis kogu ürituse see ära.
UUemal variandil on võlli otsa kummipuks. Panin selle ja asi korras. Selle saad näiteks Tartu Jaama tänava poest. Sinna käib tegelt veel üks kummiseib, selle peab panema koonusega kasti poole.
Kummipuks ja kummirõngas eelmise posti keskmisel pildil olemas nagu ka metallseib.
Arvan, et kolmas padi ei mõjuta vibrat. See ainult seepärast, et vahekasti kahe originaalkinnitust vähem murraks ja väänaks... need pidid korpusest lahti murduma... pole küll kellelgi seda näinud, aga miks muidu pool maailma sinna igasugu lisakinnitusi ja -patju sebivad.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Tegin tagumised lapatsid ümber. Hakkas logari tagumise osa ja lapatsi vahele muda koguma. Ideaalne ussitamiskoht


Uued peeglid. Ilusamad ja salongist reguleeritavad. Vanade "lapatsitega" ühesuurused - vaateväljas kaotusi pole.




Uued peeglid. Ilusamad ja salongist reguleeritavad. Vanade "lapatsitega" ühesuurused - vaateväljas kaotusi pole.


VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Käisime metsas ATV-ga sõitmas. Tegin paar tiiru ja vaatasin, et kannatab ka Nifiga sõita. Tõde oli see, et ATV lihtsalt sõitis paksu lume peal sealt läbi vajumata, kui nifiga läksin, siis leidsin igasugu huvitavaid ja põhjatuid auke 





VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline