Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 372
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa
Kontakt:

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

PostitusPostitas kolks » T Jaan 01, 2019 11:31 am

Tagasivoolu klapp selles nn konnas ongi selline vähe jant. See lisaklapp oli mul juba ammu vahel. Need käsipumbad on neil autodel enamasti tehases peale pandud, ja igavest asja ei ole olemas. Selle põhivead on: katkine membraan, imeb vähe õhku valsitud serva vahelt, ja muidugi tagasivooluklapp.
Rõhu jahutusvedelikus näitavad välja paisubaagid. Ülemine tühi ja alumine ajab välja. Kui tekib rõhk siis ülemisest paagist surub läbi korgi vedruga klapi tosooli alumisse paaki ja siis läbi korgi kõrval vabalthingava ava kaudu õue.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
Audi q7 4,2 240 kw
BMW X5 160kw+
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2336
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

PostitusPostitas helar » K Jaan 09, 2019 10:59 pm

Tulen korra tagasi kütusepumba juurde.
Miks paialdasid elektrilise etteandepumba ? Kas etteandepump kõrgsurve pumbas ei teinud oma tööd enam piisavalt efektiivselt või lihtsalt ennetasid ?
Mul teema just külmalt käivitamisega. Tahaks nagu kohe-kohe käivituda kuid miski 7-10 sek peab starterit hoidma enne kui käima läheb. Ja peale seda käib ja sõidab nagu kulda. Ilma igasuguse suitsu ja tossuta. Ka raske treilaga.
Igasugused õhulekked on välistatud. Hetkeseisuga jääb lauale vaid etteandepumba madal tootlikus.
Mõtlesin ,et viskan uue etteande pumba mehhanismi sisse . Aga kuna see pole just pooletunni töö ,siis uuriks kuidas teistel kogemused külmkäivituse muredega.
Teisalt kui kõrgsurvepumbas olev etteandepump on hapu ja paigaldada probleemi lahenduseks elektriline etteandepump ,siis jääb ikkagi süsteemi "laastu " tootev element sisse ,mis kogu muu süsteemi ükshaaval maha võtab.
Sinine Datsun -Y61
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 372
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa
Kontakt:

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

PostitusPostitas kolks » N Jaan 10, 2019 10:18 pm

helar kirjutas:Tulen korra tagasi kütusepumba juurde.
Miks paialdasid elektrilise etteandepumba ? Kas etteandepump kõrgsurve pumbas ei teinud oma tööd enam piisavalt efektiivselt või lihtsalt ennetasid ?
Mul teema just külmalt käivitamisega. Tahaks nagu kohe-kohe käivituda kuid miski 7-10 sek peab starterit hoidma enne kui käima läheb. Ja peale seda käib ja sõidab nagu kulda. Ilma igasuguse suitsu ja tossuta. Ka raske treilaga.
Igasugused õhulekked on välistatud. Hetkeseisuga jääb lauale vaid etteandepumba madal tootlikus.
Mõtlesin ,et viskan uue etteande pumba mehhanismi sisse . Aga kuna see pole just pooletunni töö ,siis uuriks kuidas teistel kogemused külmkäivituse muredega.
Teisalt kui kõrgsurvepumbas olev etteandepump on hapu ja paigaldada probleemi lahenduseks elektriline etteandepump ,siis jääb ikkagi süsteemi "laastu " tootev element sisse ,mis kogu muu süsteemi ükshaaval maha võtab.


Ma pigem ennetasin. Mul oli see originaal tagasivoolu klapp ka vähe hapu. Lasi kytte maha. Praegu käivitub poolest pöördest. Lisaks on nii et see et kytte torustikus surve sees, siis ka kohe näha miski purunemine Jne. Välistatud on ka õhu sisse vedamine originaal pumba poolt.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
Audi q7 4,2 240 kw
BMW X5 160kw+
Kasutaja avatar
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 372
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa
Kontakt:

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

PostitusPostitas kolks » N Jaan 10, 2019 10:19 pm

kolks kirjutas:
helar kirjutas:Tulen korra tagasi kütusepumba juurde.
Miks paialdasid elektrilise etteandepumba ? Kas etteandepump kõrgsurve pumbas ei teinud oma tööd enam piisavalt efektiivselt või lihtsalt ennetasid ?
Mul teema just külmalt käivitamisega. Tahaks nagu kohe-kohe käivituda kuid miski 7-10 sek peab starterit hoidma enne kui käima läheb. Ja peale seda käib ja sõidab nagu kulda. Ilma igasuguse suitsu ja tossuta. Ka raske treilaga.
Igasugused õhulekked on välistatud. Hetkeseisuga jääb lauale vaid etteandepumba madal tootlikus.
Mõtlesin ,et viskan uue etteande pumba mehhanismi sisse . Aga kuna see pole just pooletunni töö ,siis uuriks kuidas teistel kogemused külmkäivituse muredega.
Teisalt kui kõrgsurvepumbas olev etteandepump on hapu ja paigaldada probleemi lahenduseks elektriline etteandepump ,siis jääb ikkagi süsteemi "laastu " tootev element sisse ,mis kogu muu süsteemi ükshaaval maha võtab.


Ma pigem ennetasin. Mul oli see originaal tagasivoolu klapp ka vähe hapu. Lasi kytte maha. Praegu käivitub poolest pöördest. Lisaks on nii et see et kytte torustikus surve sees, siis ka kohe näha miski purunemine Jne. Välistatud on ka õhu sisse vedamine originaal pumba poolt.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
Audi q7 4,2 240 kw
BMW X5 160kw+
Kasutaja avatar
kolks
Fitting 38"
Postitusi: 372
Liitunud: P Jaan 18, 2009 10:01 pm
Asukoht: Laatre, Valgamaa
Kontakt:

Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu

PostitusPostitas kolks » N Jaan 10, 2019 10:21 pm

kolks kirjutas:
kolks kirjutas:
helar kirjutas:Tulen korra tagasi kütusepumba juurde.
Miks paialdasid elektrilise etteandepumba ? Kas etteandepump kõrgsurve pumbas ei teinud oma tööd enam piisavalt efektiivselt või lihtsalt ennetasid ?
Mul teema just külmalt käivitamisega. Tahaks nagu kohe-kohe käivituda kuid miski 7-10 sek peab starterit hoidma enne kui käima läheb. Ja peale seda käib ja sõidab nagu kulda. Ilma igasuguse suitsu ja tossuta. Ka raske treilaga.
Igasugused õhulekked on välistatud. Hetkeseisuga jääb lauale vaid etteandepumba madal tootlikus.
Mõtlesin ,et viskan uue etteande pumba mehhanismi sisse . Aga kuna see pole just pooletunni töö ,siis uuriks kuidas teistel kogemused külmkäivituse muredega.
Teisalt kui kõrgsurvepumbas olev etteandepump on hapu ja paigaldada probleemi lahenduseks elektriline etteandepump ,siis jääb ikkagi süsteemi "laastu " tootev element sisse ,mis kogu muu süsteemi ükshaaval maha võtab.


Ma pigem ennetasin. Mul oli see originaal tagasivoolu klapp ka vähe hapu. Lasi kytte maha. Praegu käivitub poolest pöördest. Lisaks on nii et see et kytte torustikus surve sees, siis ka kohe näha miski purunemine Jne. Välistatud on ka õhu sisse vedamine originaal pumba poolt. Pumba toide on nii et pumpab siis kui eelsüüteküünlad on jargi. Ja siis kui mootor tööle läheb.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
Audi q7 4,2 240 kw
BMW X5 160kw+

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist